Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Donkerbier is wel goed voor je he zeggen ze :p

2. Niet meer actief

ja dat is waar.

Oh ja een broodje filet american, of roomkaas met zalmfilet....... en dan een pilsje toen..... En dan s'avonds een lekker biefstuk.......hmmmmm

Heb geen honger maar daar krijg ik wel weer zin in.
    Nou chrisje als die kleine spruiten er dan zijn moeten we maar een keer op de markt in Eindhoven een pilsje drinken en een brodje filet american halen bij de bakker bart of zo..... haha

3. Niet meer actief

ja we zouden het eigenlijk eens moeten proberen.

Nou ik vind het hier al een paar dagen akelig rustig. Nergens last van hebben of zo.
    Stilte voor de storm zoals ze dat dan noemen. Maar goed vind het wel een raar idee dat het over een paar dagen al gewoon zover kan zijn misschien al wel vanavond.

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Alleen kun je het niet meer gebruiken als excuus :p:p

Net zoals hier met me mannetje nu kun je soms dingen niet eten of doen omdat je zwanger bent. Als je dat niet meer bent tsjaaa dan trappen ze er niet meer in he :p

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Gerookte zalm......kwijl kwijl.
    Dat doen we Tinus. :) Oh jee ben benieuwd hoeveel broodjes ik dan wel niet ga bestellen. :p

Nou zeg de onhandigheid gaat maar door, ik ben erg bij dat ik vanochtend niks wits aan heb gedaan. Ik liep net tegen de vaas met lelies op. Ik zat onder het stuifmeel! Gelukkig heb ik het er af kunnen kloppen en draag ik zwarte kleren.
    Ik denk dat ik maar een bordje om mijn nek moet hangen met "kluns" erop. :D

6. Niet meer actief

Nee maar deed je dat dan. Ik lust alles en at ook gewoon nog alles. Behalve zalm filet, filet american, biefstuk en dronk geen drup alcohol meer. Maar verder at ik gewoon alles

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jaaa Tinus voor jouw kan het ook elk moment gebeuren!! 6 daagjes te gaan morgen al op de 5! Haha misschien liggen we wel samen te bevallen vanavond of van het weekend :p

8. Niet meer actief

Ja keejbie wie weet. Het kan allemaal. Zou wel leuk zijn. Alleen we weten het dan nog niet van elkaar.

Oh weer naar de wc.....

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Of je kunt je maar beter uit de buurt van "breekbare" spullen blijven Chrisje:p

Jaaa mijn mannetje die is zo gek op biefstuk.. Dat is niet normaal die ken dat vaak eten ik heb het daarintegen al zo vaak gegeten omdat me pa er ook altijd zo weg van was.

Dussss was wel blij ermee dak dan kon zeggen ik ben zwanger hehehe

Maarja 9 maanden niet gehad he dus zal het nu weer lekker smaken ;)

10. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Zet de laptop maar op de wc Tinus :p

Ik ga even stofzuigen en zometeen weer een wasje ophangen.

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hihi ja ik zal maar niet naar een winkel met servies gaan nu ofzo.

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe ken je gewoon lekker op de wc blijven zitten omdat je toch al zo vaak moet :p

Over een half uurtje ga ik me mannetje eens ophalen. Mensen zitten me dan wel gek aan te kijken dat ik nog steeds op me fietje zit. Zelfs me ma zei me vandaag: Ken je vanaf vandaag beter niet meer gaan fietsen?! STEL je voor dat je vliezen breken.. Ik zo uhh tsjaa dan dieuwt ivo me toch gewoon naar huis. Dan zijn we binnen een paar tellen thuis :)

Ik weet niet, vind het niet zo raar om te fietsen moet toch ergens komen?! En heb ook nooit gehoord dat je maar tot zoveel weken mag fietsen :p

Maar we gaan dus eindelijk de Klossen ophalen :p:p Tenzij er iets tussenkomt ..

13. Niet meer actief

JA keejbie fietsen doe ik ook nog steeds hoor. Kan nog net mijn buik tussen het stuur en het zadel in staan. Maar dat maakt niet uit.
    Het is altijd makkelijker dan lopen vind ik. En het is toch goed weer.

Ja en breken je vliezen heb je gelijk een reden om weer naar huis te gaan en je te laten duwen.

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha owwww

bij mij pas ik er ook amper nog tussen. Vriendin van me die volgende maand is uitgerekend die lachte me zelfs uit hehe! Ze zei ohhhh je buik past er niet meer tussen. Maaaarr daar komt ze nog wel achter :) Zij is intotaal nu 20 kilo aangekomen en heeft nog 6 weekies te gaan :p

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Bij de Juli mama's is er ook eentje aan het "rommelen"

straks bevallen die nog eerder dan wij :p

16. Niet meer actief

Dat vind ik niet eerlijk........

Ik wil ook mama worden ondertussen lang genoeg gewacht..........

17. Niet meer actief

Haiii meiden..

Kom maar weer is ff buurten :p
    Nog geen bevallingen zo te lezen..

Keejbie lekker joh dat alles goed gaat met jullie kleintje en dat je niet elke dag meer hoeft te komen..

chrisje lekker dat je beebje is ingedaaald..beter!! hihi

Vanmorgen mn auto weggebracht voor APK..hoopte dat de kosten beetje mee zouden vallen..mwaahhhh schatting door de dealer 1730-2000 euro..arghhh..beetje veel en dat is me autootje echt niet meer waard :( Hij is nu afgekeurd en gaan we ff kijken wat we met de auto gaan doen..wie weet is er een handelaar.. :cry:

Ben ook weer bij de vk geweest vanmorgen..alles was weer goed zowel met mij als de kleine..mag de 23e weer terug komen voor controle..Dacht dat ik vanaf nu elke week moest maar omdat het goed gaat hoeft dat niet..

Ook maar ff afspraak gemaakt bij de kapper voor a.s. dinsdag :)

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Dag bolbuikjes,

Wat fijn Chris dat je kleine gedeeltelijk is ingedaald!!

En Keejbie, super dat je niet meer zo vaak heen hoeft nu. Misschien was idt idd wel je laatste afspraak, wie weet.... Fijn dat de gyn zo optimistisch was!!

Jullie moesten eens weten hoeveel biefstukken en broodjes rosbief ik de laatste tijd heb gegeten!!
    Nog eventjes...

Nou Roos, ik hoop voor je dat het nu snel gaat komen! Met dit weer is het helemaal geen pretje!
    Komt er echt een hittegolf??

Ja heb het gehoord en gelezen over die 8 dagen oude baby die is doodgebeten door de hond.
    Verschrikkelijk!! Het is hier vlak in de buurt gebeurt, ongeveer 15/20 min rijden. Niet best zoiets!!

Nix meer gehoord van Suus??

Toch raar dat we al zo lang nix meer van Taatje hebben gehoord, heel vreemd..

Dames, prettig weekend en wie weet word je wel moeder dit weekend!

19. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hahaha bolbuikjes. :)

Suuuuusje!!! Waar ben je??

Ik wil een zwembadje. Dan ga ik daar de hele dag inliggen.

Hoe gaat het met je kleine man Miekie? Heeft hij geen last van de warmte?

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd Miekie! Zo dicht bij jou in de buurt ja..

Idd Suusje is stil!!! heb der ook nog niet gezien op msn?

Wie weet :p:p

Hier nog niets. Heb al wel de hele tijd last van harde buiken en ik hoor hele rare waterplopjes in me buik. Geen idee waar ons kindje mee bezig is maar voel me de hele dag al een beetje raar in me buik.

Vanavond komt ons badje dus ben benieuwd hihi Oja ook de Klossen heb ik nu hahaha

Deel Deze Pagina