Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Tis hier idd wel warm, maar wij wonen op de ruimte met weiland om ons heen, dus waait het hier altijd wel wat. Dat is nu zeer aangenaam en hij ligt lekker in de kinderwagen buiten.

Zit nu lekker een bolletje met rosbief op te eten en een bolletje met roomkaas, haha gemeen he?!

Strax gaat mijn zus oppassen ( 1e x dat er wordt opgepast). Wij gaan naar een tentfeest hier in de buurt. Zal allemaal wel goedkomen! Dus zeg ik vast proost!

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe veel plezier Miekie!

Wat lief dat zij gaat oppassen :p

Me mannetje zei tegen me Ik ga wel ff naar de winkel en dan neem ik wel wat "lekkers" te eten mee! Dus ik dacht okeej dan ga ik ff lekker liggen. Komtie thuis met Andijvie stampot hehe Daaaarrr heb ik nu echt geen zin in!:p Nu is me liefje iets anders te eten aan het halen wat issie toch lief he?!:p

Ik durf ff niet meer weg, want me buik doet zeer vreemd dus vind het maar ff eng hehehe

Maar goed zodadelijk komt ons badje dus ook. Ben wel erg moe maarja kan moeilijk zeggen Bedankt ik ga slapen :p Tis ook wel weer gesjellie om ze te zien.

3. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hey allemaal.

keejbie wat ontzettend fijn van het goede nieuws.
    Heb sinds vanmiddag 16.00 uur (zat lekker bij mijn ouders in de tuin) waarschijnlijk toch wel weeen gehad. Alleen nu ik terug naar huis ben gereden is het weer minder geworden.
    Had ze om de 10 minuten. En dan echt al echte pijnlijke. Nu maar afwachten of ze nog terug komen of dat het gewoon helaas vals alarm was.
    Ben benieuwd. Hooooop het zooooooooooooo.

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ohh spannend Roos, hopelijk zet het echt door bij je!

En Keejbie idd supernieuws!
    Ik heb echt medelijden met jullie, met dit warme weer :(.
    Ik mis m'n buikje ook wel een beetje hoor, hihi, niet meer dat getrappel, maar daarentegen kan ik nu weer heerlijk op m'n buik slapen en is ons wondertje er natuurlijk al.

Vandaag had ze 40 cc uit m'n borst gedronken en ze moet 55 cc krijgen per voeding, dus ik was al superblij. Met het flesje heeft ze vandaag al 3x 55 cc helemaal zelf opgedronken. Dus het gaat echt de goede kant op.
    Hoop zo dat ze volgende week mee naar huis mag :)

Sterkte meiden met dit weer...

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Spannend Roos!

Dat is goed nieuws Miranda. :)

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    We hebben nu ook een zwembad dus drie keer raden waar ik uithang tijdens die hittegolf.
    Het is natuurlijk geen echt zwembad maar zo'n 3 meter doorsnee en 75 centimeter diep geval.

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Me zus die heb zo'n grote zwembad met een trapje en die gaat ze hier voor me neerzetten LEKKERRR!!

Roos wat spannend! Maar je zult het zien, net als je denkt dat het er is zet het niet door!! Grrr!! Heel veel sterkte meis als het wel doorzet!

En Miranda het gaat dus de goede kant op met je meisje!

Nou we hebben ons badje gekregen plus de standaard hehe helemaal toppie. Wou in het begin een tummy tub gebruiken maarrrrr had nog geen standaard ervoor. Nu blijkt die hier dus wel op te zitten haha die winkelmevrouwtje heb schoonpaps goede dingen aangebabbeld om te kopen :p Haha

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

En en en?
    Al wat bij jullie?

Gisteravond heeft Cyenna haar hele voeding uit m'n borst gedronken, yeah ben er echt superblij mee :D
    Zometeen gaan we haar in badje doen, mag pappa deze keer doen ;)

Ik ga ervandoor.

Fijne dag!

9. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Vals alarm, maar het blijft wel meer rommelen dan het al deed.
    Ga vandaag maar is de gewone rituelen af en zie wel wanneer er weer wat begint.

Knuffffffffffff

10. Niet meer actief

zo hier ook nog alles rustig.

Zeg chrisje ik denk dat ik toevallig vanmiddag ff naar jou toe kom...... haha

Daar ben ik jaloers op lekker al die zwembadjes....
    Maar goed we gaan rustig door.

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm en ook nog steeds niets bij mij..

ik voel me nu elke dag ellendig :(

Zo'n raar gevoel in me buik en alles en harde buiken die maar blijven komen..

Maar nog steeds geen bevalling inzicht :(

Vandaag is gewoon onze grote dag waar we die 9 maanden naar toe hebben geleefd en ons kleintje wilt er gewoon nog niet uit hehehe

Iedereen belt ook enzo de hele familie zit in spanning en niet alleen hun maar ook onze vrienden worden gek van de zenuwen.

Bij onszelf valt het wel mee. Tuurlijk zijn we nieuwschierig en alles maar ik zit niet bepaald te wachten op een bevalling :p Wel ben ik teleurgesteld als de harde buiken telkens niet doorzetten maarja we wachten het vandaag allemaal maar is af.

Roos ik begrijp echt hoe je je voelt ook al ben ik nu 40 weken precies vandaag en nog geen dag overtijd. Maar ik zie er echt tegenop om overtijd te gaan lopen alles word zo zwaar. Deze hele week voel ik alles al veel zwaarder de bewegingen zijn niet bepaald "prettig" meer dus laat staan hoe het voor jou ervoor staat!

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En wat suus betreft die is geloof ik naar Plopsaland. Gisteren en vandaag dus vandaar geen reactie geloof ik :p

13. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ik word er zelfs een beetje sjaggo van Keejbie.
    Maar 1 ding is zeker, heb zo wie zo al een week extra verlof en het wordt binnen nu en 1 week geboren. Ben vandaag exact 41 weken dusssssss.
    Mare vannacht volle maan hoorde ik dus daar hoop ik dan maar op want ik wil het John en mijn zwager niet aan doen dat het morgen tijdens het WK wordt geboren. HIHI.

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha idd! en ik snap ut dat je der sjaggo van word. Want dat wachten is gewoon echt niet leuk!!

Morgen komen veel vrienden bij ons om het voetbal te gaan kijken altijd leuk!! We gaan zelfs bbq dus dan zul je net zien wat je zegt. Begint het dan...

Zie ik niet zo zitten :p Maarja hier is alles weer rustig we hebben de hele tijd lekker in de tuin gezeten maar tis echt bloedheet!

15. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ik blijf lekker binnen want buiten trek ik het nu echt niet.
    Krijg nu steeds lekker koud drinken en denk dat ik straks met John nog even naar mijn ouders ga en lekker even een stukje door de Haarlemse grachten ga varen als mijn ouders daar ook zin in hebben.

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat is leuke afleiding roos.. Lekker varen!!

Heeel veel plezier dan!

Beppie van de julimama's heeft last van weeen. Spannend uh straks is ze nog eerder bevallen dan ons :p

Ik ga zo is ff lekker douchen ff wat verfrissing :D

17. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Das ook lekker ff douchen.
    Geniet ervan!!!!

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Zooo ik heb net lekker in mijn zwembadje gezeten. Vanochtend eerst wat huishoudelijke dingen gedaan en daarna lekker gespetterd. Nu kan de keuken en de gang en de wc opnieuw gedweild worden want daar is het weer smerig van de vieze voeten.

Hopelijk helpt de volle maan voor jullie allebei Roos en KeejBie. :)

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Was wel ff lekker !! Maarja daarna is de warmte er weer he :p

Lekkerrrr dat badje Chrisje. Me zuster zou um hier neerzetten maarja heb der nog steeds niet gezien :p

Weet je het heel zeker dat het volle maan word Roos?! Want dan hebben we idd kans met volle maan :p Maarja Had toch liever vandaag als uitgerekende datum had het wel toppie geweest ;)

En waar is Tinus?!?!:p

20. Niet meer actief

Ja dames ik ben er al..... En er is niks aan de hand.

Kon er vanmiddag alleen ff niet meer tegen. Vond het zo erg die warmte. Maar goed toch maar ff een klein zwembadje gekocht en net er nog maar ff ingezeten.

En moet zeggen ik voel me gelijk beter. Straks lekker bbq en. En ja hopelijk gebeurt er iets vanacht bij volle maan. En ja we zien het wel. Maar ik hoop niet dat de warmte te lang zo aan houd.
    Zonnetje is niet erg maar 31 graden wel....... snik.

Deel Deze Pagina