Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Spannend meiden ...
    Wat zullen jullie het zwaar hebben nu met dit weer.
    Ik hoop dat jullie bevallen ... al lijkt bevallen met dit weer me ook niets

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd Tinus,

die temparatuur is niet normaal :p

Hoe later het word.. Hoe langzaam aan ik onze datum voorbij zien gaan. Heb nergens nog last van :(

Vind het toch wel heel jammer :(

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey hey..warm he...sjonge jonge...
    plopsaland?? kom je daar nou bij keejbie :) was ik toch al geweest pas geleden. :)
    40 weken voor jou vandaag he? schiet al lekker op. Heerlijk! nog ff meid
    je moet maar denken...40 weken is een gemiddelde van een zwangerschap... 42 wkn is ECHT overtijd (ja ja..ik heb mijn zwangerschapsboek gelezen. en slechts 4 tot 5 % van alle vrouwen bevalt ook echt met 40 weken. Ergens lijkt het me ook niet fijn om met deze hitte te bevallen hoor...denk dat het vanaf woensdag of eind volgende week wat beter te houden is.

heerlijk hoor die zwembaden...heb er wel de tuin voor, maar niet zo'n zwembad haha...heb wel een groot bad voor mijn dochter staan..is ze dan ook in geweest met wat buurkindjes, maar is 40 cm hoog ofzo...en heb zelf voornamelijk binnen in de schaduw gezeten... echt te warm...kan normaal goed tegen de warmte, maar nu echt ff niet...

Hey Roos, maximaal een weekje nog voor jou...dan een fijne gedachte he? Vorige keer was ik bij volle maan bevallen..dus wie weet ben je sneller aan de beurt dan je denkt.
    nou ik ga even op de bank hangen..morgen weer warm..

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Meiden Beppie van de juni mama's is jullie voor gegaan ze heeft een zoon!

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    stond bij je msn naam dan nog steeds suus ..

Hmmm Beppie is dus wel op onze datum bevallen :(:(

Vind het echt heeeel tof voor der maar minder leuk voor mij :(

Me voeten zijn dik dat is niet normaal ken er niet eens meer op lopen :(

Ik ga zo lekker naar bedje toe. Truste dames!

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nou KeejBie .. het wachten is nu op jou he ...

7. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Meiden, hoop dat het niet weer vals alarm is maar volgens mij zijn vanochtend om 03.30 uur mijn vliezen gebroken (waterballet in bed) en een kwartiertje daarna de weeen. Kan er nu echt niet meer van slapen en van mijn gedraai en gepuf was en bleef John ook alleen maar wakker. Ben er dus na bijna 2,5 uur maar uitgegaan en zit hier nu achter de computer de krampen op te vangen.
    Hoop dat het nu allemaal doorzet en dat ik ons wondertje naar ruim 41 weken in mijn armen mag houden.

Knufffffff

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    jee roos, we lopen gelijk op, mijn vliezen zijn dus ook vannacht om half 5 gebroken, vk al geweest en we moeten afwachten of er binnen de 24 uur wat gebeurt, heb om de 7 min. al weeen, maar zijn niet zo heftig, dus doe gewoon alles nog, ga straks nog ff op visite, als het natuurlijk niet ineens doorzet, wie weet bevallen we allebei vandaag, een zondagskindje..

gister nog verjaardag geweest, lekker in ons zwembadje gezeten en s´avonds bij de buren een tuinfeest en nu zijn gewoon mijn vliezen gebroken, kan echt zomaar ineens gebeuren, zei gister nog, nee dat duurt denk ik nog wel ff, was al paar dagen rustig, stilte voor de storm blijkbaar!

mijn man lag er pas rond 3 uur vannacht in en natuurlijk gedronken, dus hij zei nog als het nu maar nog niet gebeurt, ben een beetje dronken...haha..ach wel zielig, dus die ligt nu nog maar ff te slapen, heb m natuurlijk gelijk wakker gemaakt om half 5...wel een schat hoor..

oeps een wee...pffffff...pffffffff

dus het wordt spannend, straks leg ik te puffen om 3 uur, als nederland moet voetballen, lekkere timing he hihi

9. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ik heb nu weeen om de 3/4 minuten en ze doen PIJN!!!!
    VK is nog niet geweest omdat ze liever niet zo snel inwendig onderzoek doen als de vliezen al gebroken zijn.
    Ze moest ook nog naar Zandvoort voor bezoeken af te leggen en zoals jullie wel weten is daar als je later gaat geen inkomen meer aan. Heb dus gezegd dat ik het niet erg vind dat ze eerst naar Zandvoort gaat en daarna naar ons toe komt. Maar ik MOEST wel bellen als de weeen nog heftiger werden en ik ze niet meer weg kon puffen.
    Nou had ik er daar twee van vlak nadat ik haar had gesproken maar nu krijg ik ze gelukkig weer weg.
    John is ook ontzettend lief, masseert continu mijn rug enz.

Eliesja, jij ook heel veel sterkte vandaag en hopen op een zondagskindje (11-06-2006).

KNUFFFFFFF voor jullie allemaal.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ohw spannend hoor, bij mij is het vrij rustig en te doen... de vk heeft alleen geluisterd naar het hartje van de baby en gekeken of het ook vruchtwater was, moest op mijn hand blazen. weet ook niet of ik al ontsluiting heb en hoeveel, ivm met infectiegevaar doen ze dat niet, alleen bij heftige weeen die kort op elkaar volgen kijken ze inwendig.

hopen dat je vk wel op tijd komt dan, klinkt al serieus!!

succes meid.

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    sterkte en we/jullie horen het wel...

12. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    wow, spannend zeg...

Nu keejbie nog, en kunnen jullie alledrie tijdens het voetballen bevallen :p haha zou toch ook wat zijn

Ik hou jullie in de gaten, en heel veel suc-6 gewenst!

liefs..

13. Niet meer actief

Jeetje dames... die volle maan deed het vanacht toch maar wel ff.

Nou hier is alles jammer genoeg nog steeds rustig. Heb gisteravond ff stout gedaan. Toch maar een pilsje gehad. En die was me toch lekker maar het heeft niks opgewekt..... haha..... snik snik......

Dan gaan we morgen maar gewoon weer naar de vk toe.... of misschien wel onder het voetbal. Dat geeft mij misschien wel zo veel adrenaline dat er iets los komt. En straks ff lekker liggen/ zitten in mijn zwembad(je).

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Het kan toch echt niet waar zijn dat jij ons OOK al voor gaat Eliesja!!

Roos ik hoop voor jouw dat het nu echt is begonnen!! Heeel veel sterkte meis!!

En Eliesja jou wens ik natuurlijk ook superveeeel sterkte!!!Hoop natuurlijk voor je dat het lekker vlot gaat ;)

Hier nog steeds niets aan de hand:( en het moed begint me steeds verder in de schoenen te zakken. Iedereen bevalt VOOR mij.

Ik weet dat ons kindje het meld wanneer het wilt komen, maar met dit weer is het toch zeker niet te doen! En word toch wel jaloers op alle mama's die hun babytje al hebben over waarschijnlijk over een paar uur in handen hebben :(

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai

meides suc 6 allemaal! hoop voor jullie dat de baby`s snel mogen komen!
    zo was het bij jullie allen rustig en boem bats de een na de ander`s vliezen breken!
    suc6 :D :D :D

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Heel veel sterkte dames! Zet hem op.

17. Niet meer actief

he eliesja,

Ik zag net je fotoalbum en ik vroeg me af wat voor pak je man aan heeft op die foto's van jullie huwelijk? Zijn wel mooie foto's. Veel succes met je bevalling en jij ook roos.

18. Niet meer actief

He chrisje alles goed.

Het pilsje van gister was me toch lekker......

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nou zet 'm op Roos en Eliesja... Super!! hoop dat jullie beiden nog voor de middaghitte klaar zijn. Leuk man..ik zat r vannacht nog aan te denken...wie er hulp zou krijgen van de volle maan haha.... voor Eliesja is het het 2e kindje he? dus er komt straks een broertje of zusje om het hoekje kijken... nou heel veel sterkte vandaag en we lezen het dan wel weer

keejbie..ik kom mijn msn niet op, dus is idd een oud berichtje...

En tinus wat had dat pilsje dan moeten doen? is dat ook opwekkend ofzo? had ik nooit van gehoord... maar van deze kant geen probeersels om het op te wekken...komt wanneer het komen wil denk ik dan maar. en anders zullen ze wel inleiden. Geduld is een schone zaak ;)

nou meiden...we gaan maar weer een warme dag tegenmoet, maar wel voetbal vanmiddag dus dat is wel weer spannend.. uhm sonnie? hoe is het met jou aan de andere kant van de stad ;)

20. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Thank you all.
    Net de VK gebeld omdat ze nu heel erg op elkaar volgen en ook steeds pijnlijker en nog langer duren. Niks geen 1 minuut.
    VK doet noog 1 bezoek en komt dan direct deze kant op om te kijken hoever ik ben.
    Mijn ouders zijn al op de hoogte want die wil ik in de buurt hebben als ik beval (niet in dezelfde kamer hoor).
    Die vreten hun vingers nu op denk ik want dat doen ze al een aantal weken van de spanning.

Kom op Keejbie jij er ook nog bij vandaag.

Deel Deze Pagina