Thanks voor je hartverwarmende berichtje Roos Ook al zit je dik je weeen weg te puffen!! Hihi Ik vind het zo spannend voor je. Ruim een weekie "overtijd" en vandaag mag het dan toch gebeuren hoop ik voor je! Maar dit lijkt me geen vals alarm
Nou keejbie...binnen nu en 13 dgn ben jij ook aan de beurt!! whoehoe... kan je kindje zich nog effe warm tegen je aannestelen daar binnen in je buikie en dan: tijd voor je uk om Sponge-bob te ontmoeten
Met mij gaat het goed hoor Tinus met jou ook? Hier is er echt nog helemaal niks aan de hand. Ik zal dadelijk wel weer in het zwembadje gaan hangen. Daar is het tenminste uit te houden.
Alles juni-mama's die nu aan het puffen zijn een hele voorspoedige bevalling gewenst! Dat het maar snel voorbij mag zijn, met dit weer
Nou dames, Het wordt weer spannend vandaag dus! Zet m op Roos en Eliesja!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat vandaag en dat jullie niet veel last van de warmte krijgen... We zullen aan jullie denken!! Lekker he zo'n zwembadje, is nu ook ECHT wel nodig. Ga strax in mijn zwembad met pilsje voetbal kijken en maar hopen dat ze winnen!! Dames succes hoorrrr!!!
ja chrisje hier is ook alles nog steeds rustig. Ik ga straks lekker in mijn zwembadje hangen. Alleen het water is nog een beetje erg koud. Maar de zon moet nog ff zijn best doen.
Nog geen ander nieuws over Eliesja en Roos Hmmm ben benieuwd! En idd Suusje binnen 13 dagen. Alleen heb ik pas weer een afspraak als ik 41 weken en 5 dagen ben. Dus ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
Hier een berichtje van John, de vriend van Roos. Verloskundige is een uur geleden gekomen en meldde dat er 4 cm ontlsuiting was. Omdat de weeen behoorlijk krachtig waren en elkaar snel opvolgden (om de 2,5 min.) bleef ze nog een uur om te zien hoe snel het ging. Ze zal straks weer gaan onderzoeken hoe het er nu voorstaat en wat de verwachting is. Dat horen jullie natuurlijk ook. Voor de andere dames die nu bezig zijn, heel veel succes en zet hem op, hou nog even vol!
Wowwww 4 cm al!! John ik wens jullie alle twee heel veel sterkte En nu maar hopen dat jullie kleintje snel van zich/haar laat horen! Wil je Roos heel veel succes van me wensen
Jeetje jullie gaan snel ineens..meiden heel veel succes en sterkte en dat jullie maar snel je beebje in de armen kunnen houden.. Zet hem op he!!!!
JA roos dit is geen vals alarm meer. Ik wil jou en je man veel sterkte wensen. En maar hopen dat alles gauw achter de rug is met die warmte. Hier is verder ook alles nog rustig. Lekker de hele middag in bad gezeten. Ga nu lekker voetbal kijken. Maar het zonnetje met het lekkere badje doet wel wonderen. Ben al goed bruin geworden met dit weer vandaag......... Oja en eliesja ook veel succes gewenst natuurlijk
ohhhh roos dat gaat super dan... effe nog @ keejbie...denk dat ze je dan gaan strippen tijdens je afspraak of zeggen: regel wat spullen mevrouw u mag blijven en we gaan u inleiden hihi... ik las ergens dat ze soms als alles goed gaat ze zelfs een 43ste week ingaan, maar als ik jou was zou ik dan ff lekker bezwaar maken haha... 42 weken is mooi zat lijkt me...
Spannend Roos en Eliesja! Hopelijk zijn de baby's bij jullie inmiddels geboren Ben zo benieuwd Sterkte allemaal!! Cyenna heeft vandaag ook speciale kleertjes aan voor het voetbal