Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja, mijn voor gevoel klopte. Maar had mij niet uitgemaakt. Als het maar gezond is. En dat is het ook.

Ja hebben het kamertje al wel bijna klaar. Op onze internetsite staan een aantal foto's van de echo's en ook van het kamertje.

Wat denk je zelf..... of wil je dat niet zeggen....

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja heb tot nu toe aan alle vrouwtjes die al een pretecho erop hebben zit gevraagd of het voorgevoel klopte dus ben nieuwschierig of het bij mij ook klopt.

Ik heb het gevoel dat het een jongetje is en daar hebben we beiden hetzelfde gevoel over (ik en me mannetje) dus ja we hebben ons eigenlijk stiekempjes er al op voorbereid dat er een klein manneke in zit.

Een meisje is natuurlijk OOK welkom. Dat zeker!! Maarja als het een meisje blijkt te zijn dan moet ik wel ff omschakelen in me hoofd dat het toch geen jongetje is ;)

Wat is je internetsite?!

3. Niet meer actief

Onze internetsite is
    www.dommelstel.tk.

Daar staat van alles op over ons en de zwangerschap.

groetjes Martine

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Erg leuk!!!!

Vooral die groene kleur ben der helemaal weg van!

Ik heb btw gestemd op dat het een meisje word hihihi

5. Niet meer actief

Dankje wel....

Wij zijn ook helemaal weg van de kleur groen. En aangezien je die bij ieder geslacht kunt gebruiken. Maakt het niet zoveel uit vind ik. Maar ja ieder zijn eigen smaak.......

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb dezelfde kleur in mijn kamer, dat kun je wel een beetje zien bij de foto van me dikke buik bij de dikke buikjes album hihi

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb trouwens nieuws!!

Zoals de meesten wel weten geloof ik! Had ik een probleem met een bed aangezien ik geen bed had zou het moeilijk worden om thuis te bevallen!

Maaaaaaar vandaag ga ik een bed uitzoeken ;) samen met me hulpverlener. Die hebben een speciaal fonds en daar kunnen ze geld aanvragen.

Dit heeft de mijne dus gedaan aangezien het belangrijk is dat ik een bed heb om in te bevallen dus ik ga zo lekker shoppen met haar samen naar een bed is het niet geweldig?!

8. Niet meer actief

Nou dat is inderdaad goed nieuws. :p :)

Ik moet straks om 1 uur even bij de tandarts mijn tandjes weer laten controleren. Totaal geen zin in. Want ik moet op de fiets en aangezien het al de hele dag heel hard regent........

Vanmorgen toen ik naar de verloskundige mocht was ik ook kletsnat.... Maar goed als ik straks thuis kom. Doe ik lekker een trainingsbroek aan en een slobbertrui en doe maar eens de was opruimen dan.

Veel succes met je bed uitzoeken. Ons bed kan ook niet worden verhoogd en wij hebben in de slaapkamer langs ons nog een ander bed staan en die is wel makkelijk te verhogen. Dus hebben we vanaf nu besloten dat ik daar ga bevallen en dan kan ik daarna lekker weer mijn eigen bedje in.

Ach ja zo doet iedereen het op zijn eigen manier

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd!

Maar wat goed btw dat je me der ff aan helpt herinneren. Ik moet natuurlijk wel een bed hebben die op klossen kan!

Idd het regent de hele dag al zo lekker.. Dus aan nat worden ontkom je denk ik niet!

Succes bij de tandarts heehe

10. Niet meer actief

Gelukkig mijn vriend belde net die is over 15 min thuis. Dus kan ik lekker met de auto.....

Lekker lui... haha succes vanmiddag....

11. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    hallo allemaal,

zo even een dagje lezen ingehaald, hahaha, wat gaat dat snel.

Tinus wat een enorm mooie website hebben jullie, met al die foto's en verhalen, jullie hebben een boel meegemaakt...
    Mooie kamer hoor, ik heb trouwens op een jongen gestemd, omdat wij die zelf ook krijgen, dus totaal geen goede reden.

En wat fijn dat je een bed gaat uitzoeken, heb je verder al iets gehoord, zodat je verder naar spulletjes kan gaan kijken?

Ik geef les en merk dat het nu af en toe toch wel zwaar begint te worden, maar ja dat hoort er bij.

Ga trouwens wel naar de beurs maar weet nog niet wanneer

Gr.Patricia

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jaaaa!!! Ik ben net terug!

Maar ik heb een bed uitgezocht hoor! Helemaal super!

Over 14 dagen word ie hier bezorgd en nog in elkaar gezet ook wat een luxe he!

Kan niet wachten!

Over de andere spulletjes moest ik een schatting maken. Dat heb ik gedaan en die lever ik vrijdag in. Dus ben benieuwd wat ik eruit ken halen.

En voor me kinderwagen is me moeder druk geld aan het wegleggen en deze krijg ik zo rond april mij dus maar afwachten he!

hihih ben zo blij met me bed!

13. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    ga er maar lekker de hele dag inliggen.

14. Niet meer actief

Oh dat heb je snel gedaan.

Nou ik kom net van de tandarts vandaan. En mijn tandvlees is super ontstoken. Hebben jullie dat ook al gehad. Ik poets toch echt iedere dag 2 x mijn tanden. Dus dat was weer ff een tegen valler. Maar goed ff opletten en over twee weken maar weer terug komen.....

Oh dat is fijn dat je de kinderwagen van je moeder krijgt.

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha of niet ppa!

Ken niet meer wachten tot ik eindelijk in een bed slaap. We liggen nu al zolang op de grond met het matras word er niet goed van!

Hebben we idd snel gedaan. We kwamen daar. Ze had al een bed daar gezien voor me maar deze bleek niet meer in de aanbieding te zijn!

Wij ff babbelen met die man welke er dan wel in de aanbieding waren. Was er ongeveer hetzelfde bed wel in de reclame maar deze was minder stevig.

Nou hij wilde wel ons wel graag helpen dus heeft de service gekregen dat we toch het bed die in de aanbieding was voor de prijs konden waarvoor die in de aanbieding was!

Snel klaar dus hihihi

heb trouwens wel is last gehad van onstoken tandvlees, maar dit was voor mijn zwangerschap en heb er nu geen llast meer van!

16. Niet meer actief

Wees maar blij. Ik mag over 2 weken nog even terugkomen en dan moet het beter gaan. Heb tandenstokers moeten kopen en een of ander spul om te spoelen en nu vaak poetsen en na het eten tussen mijn tanden alles schoonmaken. Want het is best heftig.

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Moet je nu ook zo'n rose tandpasta gebruiken?!

Met allemaal kruiden er in erg smerig

18. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    nee. geen last van mijn tanden, gelukkig...

19. Niet meer actief

Ja je bedoelt die parodontax. Ja dat is niet zo lekker maar goed. Als het helpt moeten we het maar doen he. Maar ben het niet verplicht.

groetjes

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm idd maar het blijkt wel goed te zijn voor je tandvlees ;)

Veel succes ermee ! Hoop voor je dat het snel weer over is

Deel Deze Pagina