Morguh 8) je bent er idd vroeg bij Tinus Hmm oefenweeen..zou lekker zijn als het nu eens doorzet he succes weer vanmiddag bij de VK.. Zou Eliesja al bevallen zijn..spannend hoor allemaal..zo gek dat dit onze maand is..normaal lees je altijd mee met de andere in een bepaalde maand en nu zijn we zelf aan de beurt..gelukkig wel natuurlijk..maar het gaat zo snel.. Hier op harde buiken en af en toe ongi pijntjes na niks aan het handje..slapen doe ik ook heel slecht.. Lag ik vanmorgen nog lekker in mn bed gaat in eens de deurbel om acht uur..ze komen vandaag de trap met vloerbedekking bekleden..maar ze zouden rond 10 uur pas komen..was ie er dus al om acht uur moest echt mn bed uit sjeesen haha..ben niet zo snel nu maar gelukkig had hij ff geduld..blijkt hij dus toch eerst naar een andere klant te moeten wat ik hem vertelde, want dat hadden ze ons ook al verteld in de winkel..ging hij weer hoor..pff..haha..maar ja ben er wel lekker op tijd uit nu..zit nu aan bord overheerlijke brinta pap..ff douchen..honden uitlaten en dan maar ff opruimen..alhoewel het nu al zo vies warm is..maar ja huissie moet toch schoon.. zo weer heel verhaaltje geworden..was niet de bedoeling maar als je eenmaal aan het tikken bent he.. Sterkte met de warmte weer vandaag en de meiden bij wie het aan het rommelen is of bezig zijn heel veel succes en sterkte..
Ja ben ook al druk bezig geweest. Ons bed verschoont. Ook gedoucht en ga zo ff was ophangen. De vaatwasser staat al weer aan. En de hond is gelukkig al uit geweest. Kan het beter nu nog ff doen want straks is het veel te warm. Oh en die dikke voeten doen zo'n pijn...... kan gewoon geen schoenen meer aan alleen nog maar slippers.
pff ja die dikke voeten..heb ook dikke vingers en enkels.. ik kan mn eigen slippers sinds gisteren niet meer aan..loop nu op die van mn vriend Ga zo is ff kijken wat de weervoorspellingen voor de rest van de week zijn..iets koeler mag wel..
ja.ik ga nu aan de slag...net kleine meid naar school gebracht dus nu ff door het huis sjesen...de was, bedden, beneden opruimen.. effe lekker alles doen voor de hitte eraan komt... sonnie jij hebt echt een megabuik zeg...mooi hoor...en verder zooooo slank ...wil ik ook hahaha
Mijn eigen slippers gaan nog net. Heb ook nog sandalen die ik kan verstellen. Dus die kunnen eventueel ook nog.... Mijn vriend heeft grote voeten ziet dan ook zo raar uit. Volgens mij wordt het na woensdag wel iets koeler maar wel zonnig en gemiddeld 27 graden als ik me niet vergis.
dan zou ik als ik jou was voor de vrijdag gaan om te bevallen tinus... dan is het wat fijner qua temperatuur om te puffen... ik lag gister op bed en dacht bij mezelf...neeee alleen van liggen zweet je al laat staan als ik nu zou moeten bevallen.. en geloof me dan heb je het moeilijk zat.... ik las laatst over een droombevalling..damn...zo snel en zo'n makkie Had ik dat maar gehad of beter nog...kreeg ik dat maar de aankomende bevalling haha...nou ja we zullen zien..
Ja ik lees ook wel eens van die mooie verhalen. Maar dat zal ons vast neit overkomen. Voor roos zou het ook wel een lijdens weg zijn geweest met die hitte. Had het echt met haar te doen. Moet wel zeggen mijn buik rommelt al de hele dag. En mijn rug ook weer en heb toch weer vaak last van harde buiken.
thanx suusje..ben ook wel trots op mn buikkie en dat ik redelijk mn eigen figuurtje blijf houden..kan nu gelukkig nog in mn eigen rokjes..scheelt wel met dit weer.. Ben je ijverig suusje vanmorgen hihi..ik had wel plannen..maar het is binnen al zo warm..dat ik de plannen opzij heb geschoven.. Mijn vriend heeft maat 41..ziet er ook niet uit..maar loopt wel beter dan mn eigen slippers hehe..de buurt weet al dat ik er zo bij loop..ze moeten altijd lachen als ik weer voorbij kom waggelen hihi.. las ook dat het na woensdag iets koeler wordt..ook regen en onweersbuien..maar ja als je dat in NL krijgt dan is het meteen weer zo vies benauwd Keejbie ben nou????
wie weet Tinus..gaat het toch nog deze week gebeuren ja die mooie verhalen he af en toe..ga maar van het ergste uit..ken het alleen maar meevallen Pff nou die Roos die zal het zwaar gehad hebben zeg met dat weer..
Joehoeeee KeejBie!! Meldingsplicht! Zometeen even wat boodschapjes doen. Gelukkig hebben we airco in de auto.
ja daarom ga altijd van het ergste uit kan het inderdaad altijd mee vallen. Nou mijn vriend heeft 45 dus dat is wel erg groot als je zelf 39/40 hebt. Ik hoop het sonnie vandaag zou toch wel een mooit dag zijn. Mijn opa is jarig en die wordt 88 jaar en morgen is mijn vader jarig. Heeft toch ook wel wat. Dat is lekker airco in de auto. Ja inderdaad zal keejbie vandaag dan .....
owww lekker hoor airco in de auto..je zou er bijna de hele dag in gaan zitten hihi..is gewoon leuk om boodschappen te gaan doen.. helaas heeft mijn mannetje de auto mee naar zn werk..dus ben ff aircoloos hehe.. Hoe is het eigenlijk met je teen Tinus..daar had je toch zo'n last van..je moest volgens mij naar de pedicure alleen toen moest je onverwachts naar het ziekenhuis..hoe ik hier nou ineens bij kom weet ik ook niet hoor..misschien omdat we het over slippers en voeten hebben haha.. Ik heb trouwens maatje 37 haha..maar hoe vaak ik al niet bijna struikel met die grote slippers haha Zal voor je duimen Tinus dat jullie beebje snel komt Heyy Chrisje..met jou alles goed? geen tekenen van een naderende bevalling? wel grappig jij loopt 1 dag voor op mij
Nou ben nog steeds niet bij de pedicure geweest. Maar heb er nog wel last van. Maar ik kijk het ff aan. Want de nagel is er bijna over heen gegroeit. Misschien kan ik het dan ok zo laten. Mijn vriend heeft ook de auto nodig. Dus ik moet vanmiddag ook nog op de fiets naar de vk..... Maar goed we wachten het wel af wanneer die kleine komt.
ja dank je wel heb ik dan hard nodig. Het is namelijk ook op het heetst van de dag 14.45 uur bij de vk. Dus leuk hoor.... haha 8)
Jee Tinus dat tijdstip heb je goed uitgekozen haha.. Vergeet geen flesje water mee te nemen voor onderweg
Poehee Tinus, succes op de fiets. Hier gebeurd er nog helemaal niks Sonnie. Af en toe eens een voorwee maar voor de rest.......noppes. Volgens de vk ben ik op de 29ste uitgerekend dus dan zouden we gelijk lopen maar ik loop nu al de hele zwangerschap met de 28ste in mijn hoofd dus ik laat het maar zo.
ja die zal ik zeker mee nemen. Ja kon vorige week nog niet weten dat het zo warm zou worden. Zeg Chrisje de winkel al leeg gekocht..... haha