*Meldingsplicht* Hierrrr ben ik dan weer Haha nog steeds niets aan het handje dames! Die dikke voeten zijn niet normaal meer En die hitte ook niet! Zou er niet aan moeten denken om nu in het ziekenhuis te liggen maar aan de andere kant wil ik ons kleintje nu toch echt wel graag gaan zien!! Gisteren hebben we lekker gegeten en alles. Alleen was me mannetje ff vergeten dat ik niet graag IEDEREEN in de achtertuin wilde hebben omdat ik er gewoon niet goed van word dan iedereen het maar blijft hebben over het feit dat ons kindje er nog niet is. Heeel erg lief allemaal dat ze zo geinteresseerd zijn, Maar ken der niets mee Dus barste gisteren ook in tranen uit dat ik er helemaal geen behoefte aan heb om zoveel mensen te zien. En gelukkig begreep die dat ook wel en biede me zijn excuus aan wat een schatje he! Maarja nu kom ik dus dernet beneden. Ik heb namelijk vandaag weer een afspraak met me hulpverleenster.. Maar die laat ik altijd komen als moeders niet thuis is. Vind ik prettiger. Dus toen me hulpverleenster voor het weekend belde keek ik op me ma der rooster en toen zag ik dat ze deze hele week om 12.00 moet beginnen. Dus ik dacht dan kan ze mooi langskomen.. Nu kom ik beneden en staat de deur open en alles. Tjek ik nog is de rooster heeft ze gewoon de HELE week vrij genomen!!! Echt ik word niet goed! Ik wil haar niet in de buurt hebben als me vliezen breken of iets. Daarom baal ik er ZO van dat we nog steeds geen eigen huisje hebben. Nu zit ik dus fijn me hele weekie af te wachten met me moeder om me heen. Ik hoop voor haar dat ze deze week dan toevallig weggaat maar anders ga ik er zo ff iets van zeggen want ik trek het niet.
tjah..moeilijk...tis wel haar huis natuurlijk he... en wie wil er met zulk weer niet vrij zijn... Je kunt haar natuurlijk wel vragen dat mocht het gaan beginnen dat ze jullie de ruimte geeft en zich er niet mee gaat bemoeien en dan jullie het zelf willen doen allemaal (grappig trouwens, want ik wil Absoluut mijn moeder er WEL weer bij hebben...is me heel goed "bevallen"de vorige keer.. gewoon lekker laten gaan en opdracht geven aan man en verloskundige dat je zonder je moeder wilt bevallen en (kweet niet of je in t ziekenhuis bevalt) bijvoorbeeld gewoon eerder naar t ziekenhuis mag ipv te wachten tot er zo en zoveel ontsluiting is... jammer dat de band zo slecht is tussen jullie..(vind ik echt heel jammer en sneu voor je) .maar je kunt haar natuurlijk niet dwingen te gaan werken hahaha... nou ja: wedden dat het allemaal goed gaat komen?
Ja idd tis haar huis. Maar het feit is dat ze bij der werk weer is een zielig verhaaltje heeft lopen vertellen waardoor ze een weekie vrij is. En als ze dan ook eens wat is zal doen in het huis of iets. NEE dat doet ze niet. Mevrouw is de hele dag vrij (de hele week nu dus) en ik ken elke keer het huishouden gaan doen en alles. Want als ik het niet doe, doet niemand het. En als je soms ziet hoe het eruit ziet ken je werkelijk wel huilen met al die vieze bacterieen en daar moet mijn kleintje dan straks in rond lopen Ik beval gelukkig in het ziekenhuis dus dat boeit me verder ook niet. Maar ze weet dat ik er geen behoefte aan heb om haar in me buurt te hebben dit heb ik haar eerder gezegd en dan zegt ze ook. Maakt niet uit ben toch de hele week werken. En nu neemt ze vrij.. Tis idd haar huis maar ook de mijne En dan moet ze niet tegen mij zeggen dat ze lekker werkt want dan hebben ivo en ik wat tijd voor ons saampies en de kleine als die er straks is. Dat vind ik geen afspraken Het is ook vaag ja dat ik niet zo'n band heb met me ma. En in het begin moest ik er wel om treuren maar nu ik ouder ben en alles als een puzzeltje in elkaar heb gelegd heb ik daar ook totaal geen behoefte aan. Gelukkig heb ik wel een heleeee lieve schoonmoeder en die springt meteen op de trein als het zover is Vanuit Maastricht hehe
Ja keejbie is wel een lastige situatie zo met je moeder Maar ben het wel met Suusje eens..is wel haar huissie..in ieder geval sterkte deze week Maar ze hebben in het ziekenhuis toch wel airco?? zou nu liever in het zh willen bevallen dan op mn eigen slaapkamer..daar is het echt mega warm en heb alles al dicht zitten zodat de zon er niet in kan komen..maar om daar nou te gaan bevallen..zie ik niet zo zitten haha..
ja of bij je vader? want die vind je wel aardig toch? oh sonnie we moeten gewoon een airco in huis aanschaffen ...lijkt me ckr wel wat haha.... maar zijn heel duur en als ze in de aanbieding zijn dan heb je hem vaak nog niet nodig en denk je : ach komt wel...maar NU WIL IK ER EENTJE
oh ja lekker airco...... Maar ja zul je altijd zien heb jij er een aangeschaft wordt het weer minder. En kun je hem weer opruimen.
Poeh poeh, wat ist weer warm vandaag!! Ja airco is een heel goed idee! Beter als arko (alle ramen kunnen open) want hier in huis is het ook lekker benauwd. Maar gelukkig wordt het weer wat koeler, is voor jullie denk ik dan ook beter te doen. Eliesja, hoe gaat ie???!!! Errug nieuwsgierig.... Ja Keejbie balen weer voor je! Zeker in misschien wel deze laatst week voor je. Maar kop op he!! Zal ff broodje gaan eten. Spreek jullie later!!!
Hehe Mams is nog steeds niet thuis dus dat was een gelukkie met me hulpverleenster 2 weken geleden is er een ander meissie bevallen die bij haar zit voor hulp en toen zei langs was geweest braken de vliezen bij dat meisje. Dus ze zei me: Ik heb een hele gekke invloed op dames die zwanger zijn haha dus pas maar op keejb vanaaf gebeurd het bij jou We zullen zien. We gaan lekker nergens meer vanuit. Wil toch ook nog wel voor vrijdag gaan das ook mooie datum alleen dan is NL weer aan het voetballen he
Halo lieve meiden , hier weer even Roos die zich uit haar bed heeft gesleept om maar even zelf wat te kunnen tikken. Voel me op dit moment nog echt een oud wijf van een jaar of 80 en heb erge moeite met lopen enz. Ben namelijk subtotaal uitgescheurd. Maar ja wat wil je met zo'n ontzettend mooie maar grote en zware man. Maar goed, ik wens jullie wel allemaal een snelle bevalling toe maar niet zo'n heftige. Weet niet precies wat John allemaal getikt heeft maar later deze week zal ik mijn verhaal wel helemaal uittikken bij de verhalen. Dikke knuffel John, Roos en Ivan.
He Roos!! Gelukkig gaat alles goed met je voor zover dat kan naar een bevalling! Eindelijk heb je nu je babytje hihi vind het ook niet zo gek dattie lekker gegroeit is in dat warme buikje van je Maar gelukkig issie helemaal gezond Rust maar lekker uit en we zien je verhaal wel tegemoet
Roos je hoort gewoon lekker te genieten. En die pijntjes ja volgens mij nenem we die allemaal voor lief. En zeker als je dan die mooie zoon ziet. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor. Zo ff omkleden moet zo bij de vk zijn
We zijn net maar even bij de kapper geweest en nu is mannie onderweg naar zijn sollicitatie gesprek. Duimen duimen duimen. Nog geen boodschapjes gedaan. Ik zweet me kapot wat een hitte, zometeen maar weer dobberen op het luchtbed. Joehoeeee beebie van KeejBie kom er eens uit!! Roos rust lekker uit, dat uitscheuren is minder Maar je hebt er een mooi mannetje voor teruggekregen.
Haha ik duim voor je mee Chrisje!! Idd succes Tinus en we horen het wel weer Ik ga maar eens ff naar me papie fietsen, ken dan meteen me 40 weken buikje op de pc zetten Beebje wilt er nog niet uit Heb wel gekke gevoelens in me buik maarja dat heb ik de laatste dagen al een tijdje.. Pas me schoenen niet meer nu met die dikke voeten dusss kan straks echt niet meer weg van huis
Hoi meiden... Ik probeer jullie echt nog te volgen hoor, maar het is ook zo druk als je een klein mannetje hebt. Alles gaat hier heel erg super !!! Het kan gewoon niet beter... Je kan hem elke dag volgen op zijn website: www.valentino.mooiste-baby.nl Die wordt driftig bijgehouden door mijn zusters... of soms door mama zelf. Ik wens jullie in ieder geval een zeer voorspoedige bevalling, en hopelijk gaat het net zo snel als bij mij...
Nou keejbie je bent niet de enige. Ik pas ook geen schoenen meer. Ja en heb ook al de hele dag een raar gevoel in mijn buik. En dan ook nog eens die druppel die viel op de grond. Allemaal een beetje raar. Ben op dit moment zelfs kots misselijk........
Hier hetzelfde Tinus. Ik was na me pa gefiets maar ben toch maar weer snel naar huis gefiets. Ik weet niet. Heb een heel raar gevoel ook. Misselijk, rare buiksteekjes enz. En de kleine is ook niet al te druk Maarja misschien ligt het lekker te slapen in me buikie hehehe zal het ook wel niet trekken met dit warme weer.