Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoi meiden..

nou gisteravond dacht ik ff dat het ging beginnen :confused: Kreeg echt ineens mega pijn in mn buik..weer die ongi pijn die ik laatste weeek steeds heb maar nu echt veel heftiger..kreeg ook piijn in mn rug en bovenbenen..heeft ongeveer anderhalf uur geduurd en toen ging het wel beter..maar moest het echt weg zuchten zo'n pijn deed het..nu heb ik af en toe weer zo'n ongi gevoel maar niet zo heftig als gisteren..
    maar was wel ff schrikken hoor..verwacht het eigenlijk nog niet haha..

Tinus gefeliciteerd met je vader..

Jeetje keejbie is toch om gek van te worden van je moeder :(

Vanmorgen even lekker naar de kapper geweest..heb het iets korter laten knippen..kan ik er ff tegen aan :D ..Daarna meteen ff boodschappies gedaan..was nog redelijk te doen met het weer..dus dat is ook weer klaar..hondjes zijn uitgelaten..lekker groot bot meegenomen bij de dierenwinkel..hebben ze wat te doen.. 8) en ja wat zal ik is gaan doen..heb geen idee eigenlijk..ben best moe..kon net zoals jullie niet echt slapen vanwege de warmte..

Nog steeds niks van Eliesja gehoord he :(:

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    goeiemorgen... ook ik heb slecht geslapen...te heet... we hebben er gewoon niet de juiste lucht voor in nederland om zulke hete dagen te hebben... tis dan meteen natteplakzweet-weer...in zuideuropa zouden we er prima tegenkunnen... en nu natuurlijk extra moeilijk ff voor ons zwangeren he...nou jah zal vast niet heel lang meer duren.
    heb net even was gedraaid, wasje in de droger, gedeelte opgehangen, was gevouwen, boven gestofzuigd, bed van mijn dochter verschoond..ligt ze vanavond in een lekker fris gewassen bed.. wat oude kussens in een vacuumverpakking gedaan, maar zit een lek in ofzo...vanavond maar even nakijken... en verder beneden opgeruimd...en de groenteboer was voor de deur, dus meteen even aardappels bij hem gekocht. trek in kip...kippetje in de oven misschien met gebakken aardappeltjes en een slaatje...hmmm ja dat gaat t worden...
    maar goed...bijna klaar voor mijn siesta vanmiddag. straks even de kleine meid van school halen...even lunchen...en dan weer naar school brengen (tussen halen en weer op school moeten zijn zit slechts een uur..vind ik wel weinig eigenlijk) maar vanmiddag mogen ze in zwemkleding in badjes buiten poedelen. dus van 13.15 uur tot 14.30 gaat deze mevrouw even dutten!!
    en wachten op de onweersbuien ...dan gaat het weer lekker ruiken ook...vinden jullie ook niet? als het regent dat het dan zo heerlijk ruikt buiten. nou nog 10 dagen vanaf vandaag, maar ik voel weinig eerlijk gezegd, dus had het er al over met een vriendin dat het waarschijnlijk wel nog een poos gaat duren... lag laatst helemaal in een stuip met mijn moeder...we zaten bij de vk in de wachtkamer en een vrouw zei: nou jij hoeft ook niet lang meer he...dus ik nee nog 2 weken bla bla..... hadden we het er even later samen over...als de volgende aan me vraagt: hoe lang moet je nog? Dan zeg ik gewoon Oh nog maar 3 maanden hihi.... we wilden hun koppen dan wel zien... maar ik vergat het eigenlijk, want heb die vraag inmiddels alweer een aantal keren gehad...volgende keer maar even aan denken... shit ik had niet over het avondeten na moeten denken...nu heb ik er megatrek in :) nou goed.....ik ga even de folders doorkijken.... doei doei

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd,

Maar als ik het tegen der zeg dan luisterd ze gewoon niet naar me! Dat is zo jammer aan me moeder. Eigenlijk haar hele familiekant is egoistisch ingesteld. Alles draait alleen om hun zelf en hoe jij je daar bij voelt interesseerd ze niets.

Wel heb ik gisteren duidelijk tegen me mannetje gezegd van STEL ik lig half knock out! Jij weet schatje dat ik NIEMAND erbij wil hebben en al helemaal niet me moeder. Dus als ze er dan bij is of iets dan zegt gelukkig me mannetje er wat van als ik het niet meer kan.

Idd Tinus, iedereen belt als een gek haha Mijn schoonmoeder hing vanochtend ook alweer aan de foon. Maar dat vind ik gewoon lief vanuit belangstelling vragen ze dat aan je. Ook al word je er zelf zenuwachtiger door.

Maar in me eerste "fase" van me zwangerschap stond me moeder me nog na te schreeuwen in de tuin dat zwangerschap geen ziekte is en blabla. Ook heb ze nog de politie laten komen en die wilden mij het huis uitzetten terwijl ik zwanger was..

Dat noem ik niet echt interesse tonen.. ;)

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd met je vader Tinus. :) Zou wel leuk zijn als de kleine dan vandaag kwam.

Nee nog geen nieuws van Eliesja, ben best nieuwsgierig.

Wat lijkt me dat naar KeejBie die situatie met je moeder. Zo'n vaag gedoe daar heb je nu toch helemaal geen behoefte aan.

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha Sonnie Join the club!!

Welkom bij de voorweeen :p:p

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd Chrisje!!

Dat is het hem juist. Ik heb er totaal geen behoefte aan en begrijp niet waarom ze dat zelf niet ik kan zien!

Gelukkig kan ik hier ff lekker "klagen" of eigenlijk het lekker van me afschrijven. Want als ik dat niet doe echt dan springen de tranen me gewoon in de ogen omdat ze me de laatste maandjes GELUKKIG ff met rust liet tot zover ze dat kan..

En nu op me laatste eindje moet ik me gewoon werkelijk druk maken over het feit dat ik haar er niet bij wil hebben :(

7. Niet meer actief

yeahh hoor ik nu ook bij dat clubbie :p

Oja keejbie heb je ook nog gehad dat met die politie..pff..hopelijk hebben jullie gewoon snel jullie eigen huissie..lekker jullie eigen stekkie ;)

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd!!

Eigen gezinnetje en eigen plekkie.

En ik ben weer helemaal gezond ;) hehehe

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    keejbie...zeg het ook tegen de vk en kraamverzorgster...die houden haar dan ook wel uit de buurt denk ik...

tinus feli met paps

en dames...TEENSLIPPERS...gewone simpele goedkope Teenslippers... daar kunnen alle formaat voeten in en kosten zowat geen drol... en als je ze nooit draagt effe een pleister plakken om het tussen je tenenstukje ( :) )

Chrisje ik begin hoe langer hoe meer jaloers te worden op je megabad haha...denk dat ik er ook maar eens over na ga denken om dat aan te schaffen..verderop bij de buren staat er ook eentje ...en die lagen er heerlijk in... lekker diep en gewoon vet relaxed!!

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd suus ik meld het wel ff tegen de kraamverzorgster zodra ze er is..

Alleen tegen de vk hoef ik het niet te zeggen aangezien we toch lekker naar het ziekenhuis gaan als het zover is ;)

En zij mag niet MEE!! ;)

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ga maar is ff de tuin in..

Heb het bloedheet dat is gewoon niet meer gezond :(

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Het was het geld meer dan waard Suusje :)

Bleagh ik heb nu ook vaak zo'n gevoel alsof ik ongi moet worden.

Ik ga het bad weer in. :)

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoorde der net van me ma dat me zus en der man een tattoo gaan zetten met de sterrenbeelden van hun kindjes.

Haar man is zo'n schijterd :oops: Dus ik dacht ik laat um meteen bij der overgaan want als HIJ vanavond ook moet ga ik natuurlijk met onze vriend mee (die gaat vanavond ook een tattoo zetten)want dat wil ik niet missen!!!

Bij de bevalling van hun derde kindje was ik er ook bij. Me zus bloede maar een heeeel klein beetje wat op dat moment normaal was en hij lag gestrekt op de grond. Hij kon niet tegen bloed zei die stoer :p En die gaat een tattoo zetten op zijn pols :p

Me zus belde me natuurlijk meteen terug aangezien hun denken dat ik vandaag ga bevallen. Kon dus ff lekker gemeen zijn heheh ik zo Neejj niets aan de hand hoor :p Maar helaas hij gaat um pas donderdag zetten :(

14. Niet meer actief

Zo ik ben er weer. Heb net ff lekker liggen dutten op de bank.

Jeetje keejbie wat een ellende allemaal met je moeder. Nou ik blijf vandaag lekker binnen. Vind het ook leif als ze bellen. En het is voor hun ook allemaal spannende want voor beide ouders is het gewoon hun eerste kleinkind. Dus ja die zijn ook zenuwachtig.

Ja 16-6-2006 is ook een mooie datum voor ons keejbie......

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe wat leuk de eerste!!

Bij ons is dat niet zo. Aan beide kanten zijn ze al opa en oma. Maarja wat betreft me mannetje zijn moeder (hij is echt een mama's kindje) die is ZOOO zenuwachtig. hehe

Nou wie weet Tinus. 16-06-06 of toch eerder hehe. Wie weet ga JIJ nog mij voorbij :p:p

16. Niet meer actief

Ja goed wie zal het zeggen......

Een ding is zeker wij hoeven niet extreem lang meer te wachten.

Maar weet je wat het rare is. En daarom is het denk ik ook zo zenuwslopend. Iedereen in de naaste omgeving zei allemaal " die van juliie komt veel eerder dat wordt wel begin juni en misschien wel mei". Dus wat doe je dan toch een klein beetje ik niet zo veel mijn mannetje meer.
    Je denkt dan ook echt dat het eerder zal komen.

Maar goed zo blijkt maar weer dat de mensen niet altijd gelijk hebben.

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd.. Maar dat komt omdat je het gewoon zo vaak en van zoveel verschillende mensen hoort dat je het stiekem wel gaat geloven.

Net als ze zeggen dat je niet naar je uitgerekende datum moet leven. Omdat het eerder en later kan komen. Toch hou je die datum in je hoofd..

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Meiden, ik heb met jullie te doen hoor ..
    Veelste warm om hoog zwanger rond te lopen.

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    PUF PUF!! WAT IS T HEET!!!!

20. Niet meer actief

Ja kun je nagaan hoe wij ons voelen. :(

Blij als het vanavond gaat regenen. Doe al de hele dag de regen dans....... ;)

Deel Deze Pagina