Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    trekt je mannetje het een beetje die hitte Miekie? mijn dochtertje werd 4 jaar terug net voor de hitte geboren en kreeg warmtepukkeltjes en een zweetkoppie waar je u tegen zegt....

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dans even door tinus, want ik zie nog geen regenwolken.....

komt piet paulusma vanavond en roept: Grapjuhhhhh we hebben dit weer nog 4 weken
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Verwachting tot morgen middernacht
    dinsdag 13 juni en woensdag 14 juni 2006
    Laatste tropische dag, eindigend met een enkele onweersbui. Woensdag koeler
    Vandaag wordt het opnieuw op meerdere plaatsen tropisch warm. Overigens zal dat ook wel even de laatste zijn. De dag begint met veel zon, pas in de loop van de middag neemt vanuit het westen de bewolking toe en later kan er enkele onweersbui voorkomen, er is ook kans op hagel. De temperatuur loopt snel op en bereikt vanmiddag vooral in het oosten van het land de 30 graden.
    In het binnenland staat maar weinig wind, maar aan de kust zorgt een wind van zee vanmiddag voor verkoeling.

Woensdag is het totaal ander weer. Een meest matige en aan zee geleidelijk vrij krachtige noord tot noordwestenwind voert wolken en koele lucht vanaf de Noordzee aan. Er is minder zon dan de afgelopen dagen. Na (wat) buiige regen gedurende de nacht, blijft het overdag op veel plaatsen droog. De temperatuur komt morgen niet veel hoger uit dan een graad of 20.
    dinsdag 13 juni 2006 13.13 uur

Verwachting komende 5 dagen
    woensdag 14 juni tot en met zondag 18 juni 2006
    Met name op woensdag buien en ook beduidend minder warm. Tegen het weekeinde meest droog, meer zon en warmer.

Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
    maandag 19 juni tot en met donderdag 22 juni 2006
    Aanhoudend zomers, maar wel met een 30 tot 40 % kans op een regen of onweersbui. Temperatuur waarschijnlijk rond de 25 graden.

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Kom maar op met die regen!!! Ik zie wel al wat wolken en het waait ook wat meer maar het is nog steeds bloedjeheet.
    Straks naar yoga en dat wordt op een zolder gegeven! Als ik daarna niet meer reageer ben ik dus gesmolten.

5. Niet meer actief

Veel succes op de yoga Chrisje.

Ja ben nog bezig met de regendans....... haha Alleen het schiet nog niet echt op.....

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Pfff ik weet niet of ik ga, ik heb het echt te heet.

Hou je het nog een beetje uit Tinus?

KeejBie hoe staat het bij jou? Of zit je moeder achter de pc?

Eliesja we zijn nieuwsgierig!!

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo juni-mama's!
    Elke dag lees ik wel even mee omdat ik vooral nu het zo warm is zo met jullie te doen heb!!
    Ik hou het zelf al niet uit van de warmte, laat staan jullie allemaal!
    Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal en dat jullie allemaal een voorspoedige bevalling mogen hebben!

8. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo allemaal,

Even een kort berichtje (ik zit nog niet echt lekker, hahaha)

Zaterdag 10 juni hebben we een zoon gekregen, hij heet Marnix Arthur Martinus, weegt 3100 gram.

Het volledige verhaal volgt nog, maar alles gaat goed en we zijn lekker thuis van elkaar aan het genieten

liefs Patricia

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ppa!!!!!! Gefeliciteerddddd!!! En dat op onze uitgerekende datum! Gelukkig is er dan nog wel iemand op de 10e is bevallen! Van harte gefeliciteerd!!

(De jongetjes blijven trouwens bij deze erbij in voorsprong he ;))

Chrisje niets aan het handje hoor heb lekker in het badje gezeten en alles ;)

We gaan denk ik op na de 4 dagen overtijd.

Wellll ben ik er trouwens achter hoe me ma aan die week vrij komt. Ik dacht eerst het verhaal van der rug.. Maar nee ze heeft gezegd (sorry voor het taal gebruik) dat ze aan de schijt is en te ziek is om te werken.. Terwijl ze hier de hele dag in de tuin zit en allemaal vreemde mannen over de vloer laat komen.

Ik snap der echt niet!!! Maarja niets aan te doen he :(

Oja 1 ding was teminste wel tof vanmiddag. Ik zat lekker in de tuin en toen kwam me papsie via de achterkant. Hij had een cadeautje voor me hihi En wat denken jullie?!

Ik heb gewoon een multifunctionele babyfoon gekregen echt supertof het geeft ook de temparatuur aan van de babykamer en als die te laag of te hoog is geeftie alarm. Superrrr dus!!

10. Niet meer actief

PPA van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

11. Niet meer actief

Gefeliciteerd ppa met jullie zoon.

Ja keejbie tis allemaal wat. Nou ik leef met je mee.
    Verder eigenlijk geen nieuws, ben alleen wel blij als het weer een beetje rustiger wordt straks. Maar goed nu de vraag wanneer dat gaat gebeuren.

Hier is het namelijk nog bloed heet.

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    jaaa PPA!! goed zeg!! gefeliciteerd..... ik ben een beetje het rijtje kwijt.

even denken... we begonnen lang geleden met
    -veertje
    -Miekie

maar we hebben inmiddels ook mamaantje, roos, ppa, mirandaT en uhmmm.....nou weet de volgorde ook niet eens meer ...t ging ineens heel snel...hoe zat het ook alweer?

13. Niet meer actief

oh ja ik zou het ook niet meer weten. Want we eliesja ook nog, en daar hebben we nog niks van gehoord. En volgens mij taatje ook nog maar dat weet ik niet zeker.

En ja dan blijven er niet veel over.......

14. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Patries gefeliciteerd!!!!

Nou ik ben niet gesmolten maar het scheelde niet veel, de zweetdruppels rolden me gewoon van het gezicht bij de yoga.

Hier was nog geen wolk te zien dus of die regen er komt....?

15. Niet meer actief

Hier lijstje van de juni mama's die al bevallen zijn:

Veertje..bevallen 19 april van een dochter Charissa

Miekie..bevallen 5 mei van een zoon Tijn..was officieel uitgerekend 5 juni ( als ik het goed heb hoor)

Miranda..bevallen 29 mei van een dochter Cyenna..was officeel uitgerekend 30 juni (als ik het goed heb)

Mamaantje..bevallen 1 juni van een zoon Valentino Cornelis..was officieel in mei uitgerekend

PPA..bevallen 10 juni van een zoon Marnix Arthur Martinus..was officieel uitgerekend 28 juni..

Roos..bevallen 11 juni van een zoon Ivan..was uitgerekend dacht 1 juni..

Als het goed is is dit het lijstje van bevallen van de juni mama's..maar kan het fout hebben hoor hihi..

16. Niet meer actief

2 meiden en 4 mannen tot nu toe..die meiden gaan het zwaar krijgen later hihi

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha idd.....hey sonnie ik zie wolken...dus als je uit je raam kijkt moet jij ze ook zien

18. Niet meer actief

idd suusje wolken yeahhhh :)

19. Niet meer actief

Zo hier zijn we weer.

De mannen in de meerder heid. Wel ja misschien komt er nog wel verandering in.... haha

Nou vandaag het nieuws van de vk ik ben benieuwd. Ik heb wel gezged wil best overgedragen worden aan het ziekenhuis. Maar dan niet met de mededeling "sorry mevrouw over 2 weken kunnen we wat voor u betekeken."

Want dan blijf ik net zo lief bij mijn eigen vk....

Maar zodra ik meer weet komen jullie het ook te weten.

20. Niet meer actief

Morguhh..

Ben benieuwd Tinus vandaag..hoe laat hoor je wat?
    En idd als je alleen maar mededeling van zh zou krijgen dat ze pas over twee weken wat voor je kunnen doen zou ik lekker bij je eigen vk blijven..

Wat zullen we vandaag weer is gaan doen :(

Deel Deze Pagina