Heb geen idee hoe laat ze mij vandaag bellen. Maar ik denk pas na de ochtend zo rond 2 uur of zo. Ja inderdaad wat gaan we vandaag ff doen. Nou mijn eerste witte was staat al wel aan. Hopelijk kan ik die straks buiten hangen. Maar ga niet te veel doen.
spannend..nou hou ons op de hoogte he wassen heb ik gisteren al gedaan en zelfs gestreken..berg liep een beetje hoog op.. maak er ook maar rustig daggie van vandaag denk ik.. Temperatuur is wel iets beter he..vind het nog wel benauwd weer..maar goed is beter te doen dan gisteren.. 8)
Ja benauwd is het zeker nog. Heeft het bij jullie al geregend? Hier al wel alleen de temp is niet echt heel erg veel gezakt. En onweer trouwens ook al. Dus ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Jij bent er trouwens ook al vroeg bij..
ja vannacht behoorlijk geregend en volgens mij ook gehageld..gelukkig geen onweer gehad..vind ik altijd zo eng Temp is idd niet heel erg gezakt..maar hier op zich wel te doen.. Hoe is het met jou voeten en handen..die van mij die worden gewoon echt niet minder dik.. Ja ben er idd vroeg bij..mannetje had zich verslapen..hij schrok om half 7 wakker..normaal laat hij de honden altijd uit en geeft ze eten..dus nu dacht ik laat ik er ook maar uitgaan doe ik dat allemaal kan hij opschieten om naar zn werk te gaan.. Maaruhh jij bent er ook vroeg bij
Heb trouwens wel te doen met mn ventje hoor..doordat ik 's nachts gewoon niet kan slapen en constant eruit ga om te plassen ligt hij ook merendeel van de nacht wakker..hij ziet er gewoon doodmoe uit als hij 's middags uit zn werk komt.. Maar ik kan er echt niks aan doen..en we zijn natuurlijk wel samen zwanger haha..maar toch..dit gaat al weken zo..voel me echt schuldig
Mijn voeten worden ook niet minder hoor. Ik heb zo'n idee dat ik het ook niet meer kwijt raak voor de bevalling. Maar ja zeg nooit nooit. Ja ik was zelf al om half zes wakker om naar de wc te gaan. En uit eindelijk was mijn mannetje ook wakker. En teon zijn we er maar om 6 uur uit gegaan. Ik ga er dan altijd mee uit. Kan namelijk makkelijk weer in slaap komen. Dus mocht ik weer terug willen is dat geen probleem. Maar met dit weer doe ik dat ook niet. Val dan straks nog wel ff in slaap op de bank. Ja heb het ook wel te doen met mijn mannetje. Doet alles voor mij en soms is het voor mij nog niet goed dan. En dan iedere keer de zenuwen hebben van wanneer komt het nou. En zeker nu de uitgetelde datum zo dicht bij is dan wordt het iedere dag steeds spannender. Heb zelf het idee dat het gaat gebeuren in deze dagen. Zegt mijn gevoel gewoon. Mijn broertje vliegt vanmiddag alleen naar zuid frankrijk en blijft daar 2 weken en dan nog 2 weken naar Mallorca. Dus die is al bijna onder weg naar schiphol......
Hoop het zo voor jullie dat de kleine snel komt..zou leuk zijn als het nu nog ff komt..kan je broertje zn kleine neefje of nichtje nog ff zien.. ja ik ga maar is ff aankleden denk ik..heb ik dat vast gedaan.. Hey mensi zie dat je online bent..hoe gaat het met jou? rommelt het al bij je?
Ja ga ook maar eens wat doen. En inderdaad aankleden is wel een idee. Ach ja we blijven maar duimen en hoop houden.
Zijn er nog meerdere juni mama's die al over de uitgerekende datum zijn want echt met dit weer is het niet te houden pffffffffff gelukkig is het al wat koeler vandaag alleen het wachten duurt zolang
Ik was idd 30 juni uitgerekend Hier heeft het schijnbaar wel geregend, want ik zie dat het een beetje nat is buiten, maar ik heb er niets van gemerkt. Ik heb alle ramen opengezet boven, zodat het nu een beetje door kan luchten. Pff ik weet niet wat die katten hebben, die rennen maar als gekken door het huis , storm op komst zeker Over een uurtje weer naar m'n meisje toe. Gisteravond om half 10 ook nog ff geweest, maar toen wilde ze na 40 cc niet meer drinken. En ze moet 60 cc eigenlijk naar binnen krijgen. Dus ik hoop dat ze vannacht wel 2x de 60 op heeft... Ze moet toch haar voeding binnen krijgen... Wil niet dat ze weer een sonde krijgt, want dan mag ik haar natuurlijk weer niet meenemen naar huis.... Duimen jullie ff mee... Ik wens jullie weer veel sterkte/succes meiden!
Tuurlijk duimen we met je mee miranda. Niks is leuker dan die kleine meid dadelijk mee te mogen nemen naar huis. Een leuk vader dag kadootje...... Wanneer mag je haar dan offiecieel mee naar huis nemen als alles goed blijft gaan?
Eind van de week hadden ze gezegd. Ze hebben nog geen dag of iets gezegd, waarschijnlijk omdat we ons dan daar op gaan instellen en stel dat ze dan toch nog iets langer moet blijven, dan valt het ook weer tegen.. Ze heet Cyenna En thanks voor het duimen
Ja dat is ook wel weer zo. Dan stel je je in op een dag en dan moet ze nog een dag blijven dan ben jij teleur gesteld. Zo iets kan beter onverwachts worden gezegd. Veel succes miranda
Hier draaien de duimen ook hoor voor je Miranda.. XXnmgnXX (haha hoe verzin je het ) Keejbie is ook al de 40 weken gepasseerd Zo net ff lekker gedouched..de eerste douche van vandaag..ben benieuwd hoeveel er nog volgen..gisteren ben ik de tel kwijt geraakt hoor..heb het beddegoed maar ff in de wasmachine gegooid..heb ik drie dagen geleden ook al gewassen maar goed we zweten toch meer met dit weer..
Nou ik heb de was net hangen maar ik denk dat het er zo weer af kan. Want zie de volgende bui alweer komen. Maar goed wacht het wel af. Ja vreselijk je blijft je douchen en omkleden. Maar ik weet wel buiten is het nu heerlijk weer . Op de onweer na die nu begint dus haal mijn was maar vlug binnen en doe de ramen snel weer dicht.
Vanaf wanneer mag je de kleertjes van de baby eigenlijk in de droger doen? Hier trekt het volgens mij best wel aardig open..schuifpui staat lekker open..hondjes buiten..frisse lucht naar binnen..
Ja alles staat ook open. Alleen het blijft rommelen dus doe het ook weer niet te veel. Want als het dan straks in een keer begint kan ik er niet tegen rennen. Maar wat open kan staat ook open. Geen idee wanneer die in de droger kunnen.Dat is eigenlijk wel een goeie vraag sonnie
ja vroeg het me ineens af eigenlijk..ik hang mn was nooit buiten vanwege de honden..maar anders ga ik toch maar zo'n droogmolen aanschaffen voor in de tuin als de kleertjes voorlopig nog niet in de droger mogen.. Morgen komen mn ouders trouwens grote schoonmaak houden hier..doordat de hele tuin open heeft gelegen is er nogal wat stof en zand in huis gekomen..heb het wel elke keer bijgehouden met stoffen en stofzuigen..maar nu gaan we morgen ff de kasten van zn plek halen zodat we daar ff goed bij kunnen komen ..wel lief hoor dat ze me ff helpen..vanwege mn bekken kan ik maar weinig dus scheelt wel als ze helpen..