Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Keejbie meld jij je is ffies :p

2. Niet meer actief

Dat is zeker fijn dat ze willen helpen. Maar ja als je al last hebt van je bekken kun je het beter maar wat rustiger doen.

Ik hang als het weer goed is altijd mijn was buiten aan de droogmolen. Ik vind de was dan zo lekker fris ruiken. Heb ook wel een droger maar die gebruik ik dan in de winter maanden veel. Heb zelfs nog een extra droogrek die ik binnen kan gebruiken als ik was heb die niet in de droger mag.

3. Niet meer actief

Misschien is die wel begonnen..... :( ;)

4. Niet meer actief

ja lijkt me toch wel handig zo'n droogmolen..volgens mij krijgen we strakkies ook wel meer was met zo'n kleintje..
    maar jij hebt toch ook een hond? loopt hij dan niet dwars door de was heen?
    Ik heb twee labradors en als die in de tuin spelen gaan ze er dwars door de was heen dat weet ik nu al..en dat vind ik niet echt fris

5. Niet meer actief

ja nou ik hoop het wel voor dr..ze is nu toch vier dagen overtijd? wordt wel tijd he

6. Niet meer actief

Hmm hoe zal het met Eliesja gaan..

Taatje komt hier volgens mij niet meer..hopelijk is alles gewoon goed met haar en heeft ze geen tijd of zin meer om hier te komen of is ze al bevallen van een gezond kindje..

7. Niet meer actief

Nee die van mij loopt niet door de was heen. Onze hond is niet zo heel groot.
    Wij hebben een pim fortuin hondje. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Nou mijn was hangt buiten en begint het in een keer keihard te regenen.
    En was neit snel genoeg om alles eraf te halen. Dus gooi het denk ik anders straks maar in de droger........

8. Niet meer actief

JA ik hoop dat eliesja ondertussen is bevallen. En taatje natuurlijk ook.

Daar hebben we al lang niks meer van gehoord

9. Niet meer actief

achossie..ja zo'n hondje ken ik wel..dan is het idd wel goed te doen je was buiten.. 8)

Balen van het weer :( gelukkig kan je het nog in de droger stoppen..

Hier komt er een beetje blauwe lucht doorheen..

10. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hallo juni mama`s!

lekker ook voor jullie dat t weer wat koeler buiten is!
    lees af en toe met jullie mee want ik ben wel benieuwd wie er nu weer als 'eerste' op mag voor the big bang!

lees net dat de baby kleertjes niet in de droger mogen>?! waarom niet? dacht alleen dat je geen was verzachter mag gebruiken? ik heb ze nl wel allemaal in de droger gehad :oops:

x

11. Niet meer actief

Hoi Mad..

Nou voor jou schiet het ook al aardig op he ;) Trek je het nog een beetje?
    Heb dat ooit is ergens gehoord dat je die kleertjes niet in de droger mag stoppen..vraag me niet waarom niet want dat weet ik niet :p

Wij zijn ook benieuwd naar de eerst volgende juni mama..waarschijnlijk of Keejbie of Tinus..maar ja er zijn al veel gekke dingen gebeurd bij de juni mama's dus je weet het hier maar nooit ;)

12. Niet meer actief

Ja ik ben ook benieuwd wie van ons de eerste volgende is die de kleine mag vast houden. :)

Bij mij rommelt het niet alleen van buiten maar ook van binnen. En gister weer slijm verloren. Het is zo raar. Maar goed. we wachten het wel af.

De was zit al in de droger. Ga niet wachten tot dat het weer naar buiten kan. En dan hangt het weer dan moet het weer naar binnen.

Nee, zo gek ben ik niet :)

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja ik trek t nog wel! alleen mag die hitte wel wegblijven! daarbij voelde ik me niet zo oke zeg maar! maar daarin ben ik niet de enige! vandaag is een lekker temperatuurtje!

jullie ook veel suc6 met de laatste loodjes! hoop dat t snel mag beginnen voor jullie! 16-6-6 is ook een mooie datum! ik vind voor mezelf 6-7-6 wel een leuke datum! of 7-7-6 maaaaaaaar eerder mag natuurlijk ook :D

ik ga maar eens ff douchen en wat in huis doen en de hond uit laten!

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    morguhh vroege vogels
    heb heerlijk geslapen zeg!
    wat zijn jullie al actief...ik heb vandaag niet zo veel te doen in huis...dus ik ga weer verder met foto's inplakken denk ik..

kleertjes heb ik eigenlijk altijd in de droger gedaan... en mijn vorige kraamverzorgster deed dat ook... dus ik doe het nu ook gewoon... Waarom mag het dan eigenlijk niet??

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey tinus ik zie nu pas dat we maar 8 dagen schelen qua datum...dacht meer...maar vind het ook allemaal best snel voorbij gaan...over 2 dagen alweer vrijdag en dan is het weekend ook zo weer om....

16. Niet meer actief

JA het gaat ook ontzettend snel. Dan ben jij 23 juni uitgeteld of vergis ik me dan. Dat is een dag voor mijn verjaardag.

Dus als ik vanmiddag te horen krijg van de vk dat ze het in het ziekenhuis gaan overnemen. En ik moet dan ingeleid worden dan wil ik dat zeker gedaan hebben voor de 24ste juni.

Ja alleen het weekend willen ze het weer 28 graden hebben.......

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    23 juni idd.... maar denk dat het nog wel ff duurt hoor....dus ik ga van later uit..... dan zit ik tenminste ook niet zo te wachten, want daar heb ik geen zin in... en trouwens: ik zie het van het positieve...kan nu nog ff lekker doorslapen..( als het niet te heet is tenminste)

18. Niet meer actief

Ja dat zge je goed als het niet te warm is. Maar het is heel raar.

Eerst had ik echt heel veel slaap nodig. En nu val ik pas om half een in slaap en wordt zonder moeite wakker om half zes a zes uur.
    Dus volgens mij is mijn biologische klok al een beetje op die kleine ingesteld.

19. Niet meer actief

Goeiemorgen Suusje ;)

Wat goed Tinus dat je biologische klok al meewerkt hihi..de mijne niet hoor..maar ik krijg natuurlijk een voorbeeldig kind dat 's nachts doorslaapt en een beetje uitslaapt haha..hmm had je het maar voor het zeggen he..Volgens mij wordt dat voor ons allemaal best wennen in het begin die onregelmatige tijden..maar goed alles went he hihi..

Net boekje Wij jonge ouders weer binnen gekregen..dus ga ff broodje maken en dan ff relax op de bank boekie lezen :D

20. Niet meer actief

oja en ik vind nog steeds 26-06-2006 wel een mooie datum..zou ik best wel willen bevallen :p Maar of de kleine man in mn buikkie er ook zo over denkt..hmm wie weet we wachten af 8)

Deel Deze Pagina