Ja sonnie 26-6 is ook een mooie datum. Heb net ff zitten neuzen op internet. Over het inleiden van een bevalling. Gemiddeld gebeurt het bij 41 weken. Dus moet ik nog een week lopen. Maar is ook afhankelijk van de situatie enz....... Ga maar eens kijken of de was al droog is die in de droger zit.....
Goeiemorgen dames. Ik doe de babykleertjes gewoon in de droger. We hebben hier rond 6 uur een onweersbuitje en wat regen gehad maar niet echt noemenswaardig. Het is ook nog benauwd. Tinus stuur die bui eens even deze kant op wil je?
Heb je nog geen regen gehad. Ik kon net weer naar boven lopen om de ramen weer een beetje te sluiten. Kwam er ff weer goed uit vallen hier...... Zal hem wel ff doorsturen oke.....
maar vertel eens even dames....waarom mag de babykleding officieel niet in de droger? 41 weken gemiddeld? bij vrouwen die niet meer willen of gewoon een landelijk gemiddelde... ik dacht namelijk dat zolang het nog gaat je toch nog even door zou moeten tot 42 weken? maar is maar een gok hoor.... ach dat zou voor mij betekenen nog maximaal 23 dagen.... en als het beebje dat nodig heeft, dan vind ik het prima! hey ik weet wat ik ga doen...wilde nog een randje verven in de babykamer.... vind het contrast altijd zo mooi als je bij ons de trap oploopt naar boven en in de gang aankomt, dan zie je aan het einde van de gang de 2 kinderkamers naast elkaar staan. En als allebei de deuren openstaan, dan is het zo leuk om te zien...aan de ene kant een echte meidenkamer en aan de andere kant een echte babykamer...
oh balen chris....hier is het echt goed afgekoeld....ik kom weer helemaal tot leven.... rond 7 uur riep mijn dochter...ze was bang geworden van de harde hagelbui (was ook flink) dus ik heb dr bij me in bed genomen...kon ze weer lekker door slapen ( ze is vrij vandaag ...speelt nu bij buurmeisje ) Is een echte uitslaper...ze ligt er 's avonds uiterlijk 19.30 in en als ze niet naar school hoeft slaapt ze rustig tot 9.30 uur.....tis zelfs zo geweest rond de 8maanden tot bijna 2 jaar dat ze pas om 10.15 uur wakker werd 's morgens.... verwend ben ik he? en ze sliep ook al vrij snel door de hele nachten toen ze een baby was..dus heb werkelijk geboft...
JA ik heb dat al gedaan. Nog niks ontvangen dan. Het is een beetje afwachten ik lees bij de een inleiden met 40 weken en de volgende bij 41 weken en weer een ander wordt pas gedaan bij ruim 42 weken. Maar goed ik wacht het wel ff af wat ze vanmiddag laten weten.
Ja de bui is er hoor, dank je wel Nu merk ik dat het hier wat af begint te koelen, heerlijk. Ik ga door de regen dansen denk ik
je doe dat eens misschien komt er dan nog wel meer...... Ga de was die ik net heb opgevouwen even opruimen.
Zooo Patricia gefeliciteerd met je kleine man!! Dat heb je ook snel gedaan?! Alles goed gegaan?! Lekker genieten met je ventje!! Ik was idd 5 juni uitgerekend, klopt! Ik doe de kleertjes gewoon in de droger hoor. Op de labels staat wel of het kan of niet, dus gewoon ff tjekken. Tis hier nu ook een beetje frisser, kan het eindelijk wat doorwaaien hier! Tijn houdt zich goed bij de warmte. Wij wonen ook op de ruimte en het waait hier meestal wat. Dus dat is goed vertoeven! Miranda erg fijn hoor dat je je kleine meid strax thuis hebt! Dan is het pas echt genieten!!! Keejbie?? Joehoe Keejbie...zou het?? Ik hoop het voor dr! Heb de kleine net in bad gedaan en dit x op een drijfmatrasje. Wat een uitvinding zeg!! Ideaal en veel leuker nog en makkelijker!!!
Fijn om te horen dat alles goed met je gaat en ook met die kleine man van je. Ja ik heb een voor gevoel voor keejbie. Maar goed we wachten even af. We horen het neem ik aan snel genoeg als er wat aan de hand is. Hoop ik.
Ik ben benieuwd.... Net weer een flinke klodder/prop slijm verloren. Er zat wel geen bloed bij. Maar de vorige keer zei dat ook helemaal niks dus.
Nou Chrisje je bent niet de enige. Bij mij zit er ook geen bloed meer bij. De vorige keer in het ziekenhuis wel. Dus maar goed bij zegt het niks. Ben benieuwd wanneer de vk belt. Wil eigenlijk wel iets weten. Keejbie waar ben je......
Zoooo net ff heerlijk twee uurtjes geslapen Ik heb dat in een babywinkel gehoord suusje van die kleertjes niet in de droger..dus daarom heb ik eigenlijk alles opgehangen..maar als jullie het ook gewoon doen..nou dan ga ik dat vanaf nu ook gewoon doen..veel makkelijker Keejbie is wel aan het bevallen hoor..ze is altijd rond dit tijdstip al keertje op het forum geweest..hoop het echt voor dr 8) Tot nu toe heeft nog niemand van de geboren baby's de naam die wij in gedachten hebben voor onze kleine man..wel grappig je bent toch best met een hoop hier en kan best zijn dat je dezelfde naam hebt..hihi..maar tot nu toe gaat het goed.. Hier staat nu best een aardig windje..zo is het goed te doen als zwangere vrouw tenminste voor mij in ieder geval wel 8) WAt is dat voor drijfmatje dan Miekie? mag je dat al meteen na de geboorte gebruiken?
Ik heb ook nog geen baby gezien met de naam die wij hebben gekozen. Hmm maar KeejBies moeder is ook thuis en misschien heeft ze de pc wel ingepikt en kan KeejBie er niet op. Of ze ligt te puffen..... Who knows.....
Sonnie, volgens mij mag je dat matje wel meteen gebruiken, tis erg handig. Ik zal de volgende x even een fotootje maken, kun je het zien. Het komt bij de Prenatal weg. KEEJBIE, ik puf met je mee hoor, puf puf... Zet m op!!
ik denk inderdaad dat daar iets aan het handje is. Normaal is ze al op het forum geweest. Nou keejbie kop op mocht je begonnen zijn