Haha sorrryyyy dames Nog niets aan de hand!! Had vanochtend wel voorweeen en heb nu nog steeds last van me rug ervan. Ook hele gekke gevoelens in me onderbuik maarja me mannetje was lekker bij me gebleven en toen hebben we uitgeslapen.. En we zijn toch nog ff wezen fietsen word geestelijk gestoord hier met moeders thuis. Dusss dat was wel ff fijn. Nog geen Babytje voor ons.. En ben al 4 dagen overtijd idd
Voor als er nu wel ECHT iets mag gaan gebeuren. Ik hou Channie van het forum op de hoogte. En zij houd jullie van mij op de hoogte. Dusssssss dan weten jullie al snel of ik bezig ben of niet hehehe.
Oh jammer Keejbie, ik had ook hoop dat je inmiddels je kindje in je armen had... Ik ben er ff niet, want ik mag vanmiddag om half 4 naar het ziekenhuis en dan krijgen Cyenna en ik een aparte kamer en dan mag ik 24 uur bij haar blijven (in-roomen heet dat geloof ik), om ons alvast voor te bereiden voor als ze thuis komt. En waarschijnlijk mag ze dan morgen ook gelijk mee met ons naar huis. Yeah! Ze is vandaag ineens van de 60 cc naar de 80 cc per voeding gegaan, omdat ze niet echt meer groeide op de 60 cc. Hopelijk lukt het haar dat allemaal op te drinken hihi. Vanmorgen had ze iig al 70 op. Dus tot morgen / overmorgen hopelijk met Cyenna! Weet niet of ik deze foto al had laten zien? Het is een beetje moeilijk daar foto's te maken, aangezien je altijd de flits moet gebruiken en dat vind ik zo zielig hihi. Maar als ze thuis is, overspoel ik jullie met foto's
jeetje Keejbie wil je ons niet meer zo in spanning laten haha Dat is goed nieuws Miranda..succes met het in-roomen en hopelijk mag ze morgen met jullie mee naar huis..eindelijk he na 2 1/2 week Wat een lieve foto weer van je meissie
Ja miekie als je een foto daarvan wil maken..graag..ben wel benieuwd..zowiezo vindik het leuk om fotootjes te zien van baby's
Ik heb zelf een ligsteuntje voor de baby voor in bad.... werkte heel goed bij mijn dochtertje...ze vond badderen helemaal niet leuk totdat ik dacht...weet je wat ik koop zo'n steuntje..dan ligt ze er goed ondersteund in..en vanaf dat moment vond ze het heerlijk in t badje... en ik had allebei mijn handen vrij en kon haar dus lekker vertroetelen en wassen... was alsof ze zich ineens veiliger voelde... en kan al vanaf begin... dus heb hem nu ook weer liggen. ik heb er een hele leuke foto van, maar toen was ze wel al wat ouder....ik zet m ff in mijn album
Haha Sorry!! Het is hier toch wel zeer vreemd hoor. Heb telkens last van me buik en me rug dat is niet normaal kan dan amper nog zitten.. Maar het zakt telkens weer weg
ahhh suusje wat een schatje die voetjes zooooo lief vervelend Keejbie dat het maar niet doorzet bij je kop op he
Zo vanmiddag belde de vk op. Aanstaande vrijdag middag om kwart over vier moeten we naar de gyn in het ziekenhuis. En dan hebben we daar eerst een gesprek mee en van daar uit wordt verder beslist. Dus wie weet....... Kop op keejbie die vanjou komt er vroeg of laat ook wel uit hoor. Alleen die pijn is wel vervelend.
Aaaaah KeejBie wat balen zeg. Miranda dat is fijn zeg. Suusje wat een leuke foto in het badje. Mijn broertje is geslaagd voor zijn examens, joepie!
spannend tinus! hoop dat ze gauw wat voor je kunnen betekenen... iedereen weer een beetje bijgekomen voordat het weer warmer gaat worden? mijn voeten doen nog wel zeer, bij elke stap..maar dan weet ik tenminste dat ze er nog aan zitten morgen alweer donderdag....vrijdag 39 weken gefeliciteerd met de prestaties van je broertje chris ff doorzetten keejbie --> duurt nu echt niet lang meer...ik voel t aan mijn wateren haha
He chrisje gefeliciteerd met je broertje. Kop op keejbie echt komt allemaal goed. Ja ik ben ook benieuwd wat de gyn ons te vertellen heeft. En ja dat wachten we maar weer af. Maar het zou mooi zijn als ik vrijdag middag kan bellen dat ik niet kon omdat mijn bevalling is begonnen. Maar goed ik ga nergens meer van uit. Kan alleen een ding zeggen. Het kan nooit lang meer duren. Want de 40 weken grens is morgen bereikt.
JAAA Eliesja is bevallen van een dochter!! Zie topic geboren!! Dus weer eentje dr bij!! Keejbie, wat doe je hier, ga jij s ff bevallen en heel rap!! Succes Miranda met je kleintje!!!
Straks blijf ik nog als laatste over van de juni mama's dat word dan toch wel een nachtmerrie hoor!! De kleine is nu weer erg druk.. De hele dag aardig rustig geweest op die dikke voorweeen na.. Dus zoals ik al zei waren het vast weer voorweeen. Ik vind het nog wel steeds vreemd dat ik pas weer naar de gyn hoef als ik al 41 weken en 5 dagen ben.. Vind het allemaal lang duren nu. En die pijn in me rug die is niet normaal.. En geestelijk word ik gewoon gestoord hier thuis. We hebben vandaag wel ff lekker kunnen fietsen (voor zover dat lekker gaat als je zo last ervan heb) maarja word niet goed ervan om de hele dag maar thuis te zitten wachten
wou het nou toich ff kwijd ohhh spannend hier zeg, ik hou jullie nu al een tijdje in de gaten, vind het wel grappig om alles zo mee te beleven. Moet ook zeggen dat jullie het heel spannend maken, nou jullie de beebs eigelijk die er nog niet uit willen dan Ik hou jullie in de gaten en sterkte voor de gene die op de laatste loodjes lopen Liefssssss deesje
Had stiekem gehoopt dat er al iemand was van de junimama's... Weet me geen raad. Heb de hele nacht wakker gelegen en het begon eerst met krampen.. Zo af en toe kon ik ff indutten. Maar die krampen werden steeds erger. zo erg dat de hele onderkant van me lichaam zeer deed. Ik probeer ze een beetje te klokken. Maar der zit meer tijd dan 5 minuten tussen. Dus wacht het nog maar ff af maar als ik er straks nog steeds last van heb dan gaat ik mooi ff na het ziekenhuis! Helaas werd het mannetje ook nog is opgebeld door de baas dattie naar het werk moest komen wegens te kort aan mensjes. En hier zit ik dan zonder me mannetje
Ik heb het ziekenhuis maar ff gebeld want heb er nog steeds last van. Me mannetje is onderweg na huis en we gaan zo naar het ziekenhuis om een ctg te maken en dan gaan ze kijken of ik moet blijven of niet.. Dussss ben benieuwd of het doorzet. Ben ook wel een beetje bang dat ik daar kom en dat het weg is.. Maar we zien het wel.