Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh sterkte met je tandvlees, hopelijk is het gauw over!

Ik heb ook wel soms dat m'n tandvlees gaat bloeden als ik m'n tanden poets. Maar ik heb er geen last van ofzo ;)

2. Niet meer actief

Nou mijn tandvlees doet ook bloeden bij het poetsen. Maar gister heeft ze met zo'n haakje tegen mijn tandvlees aangetikt en toen begon het echt enorm te bloeden. Maar we gaan het gewoon maar proberen. En dan zien we wel weer.

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm Suus is ook nog niet geweest :(

4. Niet meer actief

Zo ik heb mijn buik op de site gezet. Ik bedoel op de foto's van de dikke buiken en ook in mijn foto album.. Kunnen jullie die ook eens bekijken. :) :p

En ik heb er nog een foto bijgezet van mijn pret echo een 2 weken geleden. Die staat alleen maar in mijn album.

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zo Tinus!!

Die buik groeit snel vooruit hehe

En nu ik die heb gezien weet ik zeker dat er een meisje in zit :p:p Hehehe

6. Niet meer actief

jaja dat is al een flinke buik he. Maar mijn kilo's die ik ben aangekomen zitten ook alleen nog maar daar. Want de rest van mijn lichaam is nog niet echt aangekomen. Maar mijn buk mag gezien worden. :)

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd,

Was je ook al stevig van jezelf?! Of ben je kilo's aangekomen nu je zwanger bent ?

8. Niet meer actief

ik ben van mezelf al wel stevig. Maar dat zat bij mij toen ook al op mijn buik. Want als ik dan een paar kilo weer aan kwam dan zat het daar als eerste. Dus dat zal nu ook wel gebeuren. Maar dat geeft echt niet. Maar ben nu pas 5 kilo aangekomen. Dus die is zich alleen nog maar rond mijn buik gaan vormen. Want daar heb ik de meeste aanleg om bij te komen.

Maar ja de oorzaak is bekend en gewoon proberen om niet te veel aan te komen en dan moeten ze er na de bevalling maar weer af. :eek:

Maar dit weekend ga ik lekker weg met mijn lief dus dan kijk ik nergens naar. :D

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm idd!!

Vroeg het me af omdat ik precies zo'n buikie heb hehe

Maar dan wat minder rond nog ;)

Maar tis zeker geweldig dat je het ken zien! En de kleine groeit dus ook goed ;)

10. Niet meer actief

Zeg wanneer kunnen we weer foto´s van jou buik bekijken. Ja jij loopt vijf dagen op mij voor. Dus je bent dan rond 10 juni uitgeteld.... :(:

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hahaha idd!!

Ik lig tot nu toe zover ik weet op kop!

10 juni uitgerekend. En ik denk dat ik deze week nog wel weer foto's erop zet. Maar daarvoor moet ik eerst naar mij vader om via bluetooth me fotojes op internet te zetten.

Maar hou jullie zeker weten op de hoogte hehehe!

Is die van jou ook al zo druk Tinus?!

12. Niet meer actief

Soms heel erg en soms ook helemaal niks. Maar je hoort mensen wel eens zeggen als jij op bed gaat komt je kleintje tot leven. Nu die van mij leeft de hele dag.. haha..

Maar ik vind het wel fijn weet ik nog dat ze er zit.

Maar kan iemand anders het bij jou ook al voelen?Mijn vriend kan het al wel voelen schoppen.

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou ik had dus een paar weken geleden geen gevoel meer ff. En was al een paar daagjes ziek ben ik voor de zekerheid naar de vk geweest en alles was in orde.

Sinds die dag is het niet normaal meer. Heb de hele dag het gevoel als of de kleine zich net zo uitschud als een een puppy die net gewassen is. Echt heeeeel raar!

Mijn mannetje heeft het ook al kunne voelen en we waren helemaal trots!

In mijn week tot week boekie staat ook dat je het het meest gaat voelen als je juist rustig op bed ligt en minder voelt als je druk bent. Maar die van mij is ook de HELE dag druk hehehe.

Maar aan de andere kant is het ook heel fijn idd want je voelt elke dag de teken van leven. Maar hoe verder ik kom in mijn zwangerschap hoe drukker het word in me buik hoor ook allemaal gekke geluiden enzo hehehe

14. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Zo heb ik het nog niet, maar ik voel het wel steeds sterker worden als ik het voel. En dat is bij mij dus meestal wel 's-avonds. Maar ik begin het nu ook overdag te voelen, als ik op mijn werk zit bv., maar dan is het nog wel heel licht. Als ik lig voel ik het echt heel erg duidelijk en ook mijn vriend heeft het al kunnen voelen, geweldig!! :D

15. Niet meer actief

Ja het wordt wel steeds drukker.
    Maar nog geen gekke geluiden.... haha. ;) .. :) :D

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou Daan dan weet je wat je te wachten staat ;)

nu voel je het steeds duidelijker worden. En over niet zo'n lange tijd voel je het de hele dag door (Of niet).

Het is idd geweldig om het te voelen hihi

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha als ik niet zou beter weten dan zou ik werkelijk denken dat het nu al bezig is om te leren praten.

ik hoor echt zeer rare dingen. Geluidjes komen er uit me buik en dan liggen we bijvoorbeeld samen in bed. Maar mijn mannetje zijn maag gaat altijd als een gek tekeer als die rustig ligt..

En dan vraag ik um.. Kwam dat gekke geluid uit jouw buik of de mijne?!

Nou ik was het niet zegtie dan. Dus blijkt het toch echt uit de mijne te komen hehe heeeel vreemd maar wel grappig!

18. Niet meer actief

Ja je zou inderdaad gaan denken dat ze al aan het oefenen is met praten.

Maar ja dat is dan weer jammer dat leren wij ze toch echt... maar dat is ook wel weer leuk.

Maar dat mijn ,maag rare geluiden maakt heb ik toch geen last van. Ja het borrelt wel eens maar dat deed het voor die tijd ook wel eens. Dus ja dat is niet nieuw voor mij.

Nou Daan komt vanzelf wel. Ik dacht dat ik eerst alleen maar s'avonds iets kon voelen en nu is het de hele dag al bezig.

19. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik kan niet wachten hoor! :D

20. Niet meer actief

het zal misschien niet meer zolang duren!!!

Deel Deze Pagina