Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hey keejbie,
    Wat spannend zeg!!!!
    Ik ben vandaag over 2 weken uitgerekend dus dat word voor ons hier ook spannend.
    Ik woon 40 minuten van jou vandaan.....(richting holten)
    Ik hoop dat je de baby snel in je armen kan sluiten.
    Die pijn in je rug zijn vast goeie voortekens, bij m'n nicht begon het ook zo. Ik zelf heb ook al af en toe voorweeen,
    en weet je wat het is, je weet nooit wanneer het komt,
    maar ga er van uit dat ik ook overtijd zal lopen, kan het altijd meevallen.
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Voor de rest van de juni dames, als je nou z'n slijmprop verliest hoef je toch niet meteen te bellen???ik weet alleen met vruchtwater, en weeen hoe dat gaat, maar ik las net iets van z'n slijmprop, maar dat weet ik eigenlijk niet eens...Ik heb nog niks gezien hoor!!!

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Succes KeejBie!!!

Nee als je de slijmprop verliest hoef je niet te bellen want dat zegt niet zoveel, het kan dan nog dagen duren. Jammer genoeg.... :)

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hi

suc 6 keejbie ik hoop dat je vandaag al je kindje in je armen mag hebben!
    ga ook duimen voor je hoor!

x

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    jeetje...half 10 pas....ik ga even stofzuigen en afstoffen beneden.... voel me niet zo lekker overigens....last van mijn buik....ongipijn..blehhhh..liep net de trap op en moest halverwege echt even zitten als een opoe haha....was buiten adem... maar heb weer ff de schoonmaakspirit terug dus ik ga ff aan de slag.. dan kan ik vanmiddag als mijn dochtertje thuis is van school met haar gaan knutselen...ze gaat iets voor papa maken en ik ga verder met haar foto's inplakken en scrappen... lekker knutselweertje is het ook wel... maar daarom nu ff de boel aan kant. mijn mannetje ligt boven in bed..ziek!! Hij loopt altijd zo lang door dan of gaat helemaal niet thuis zieken, dus als hij zich ziek meldt, voelt hij zich ook echt wel goed beroerd...nou jah...zolang hij maar geen rommel maakt hahahaha...en mijn systeem niet in de war gooit ;) nou uhmm doei maar weer

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hahahaha Suusje heb je dat ook tegen hem gezegd? Dadelijk durft hij geen vingertje meer te bewegen. :)

Ik ga de was doen, bed verschonen, wc poetsen. En al die stomme dingen.

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hmm Tinus lig je nog te slapen?? Meestal heb je rond deze tijd wel gepost....

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha neuhhh niet helemaal zo gezegd.... maar denk dat ie t wel weet hihi.... ach jah....dussss

8. Niet meer actief

Ja goede morgen dames.......

Ja heb ff lekker uitgeslapen. Johan is naar zijn werk gegaan. Heb toen een kopje thee meegenomen en wat vla maar ben in slaap gevallen. En ben om half elf wakker geworden.

Dus hier is alles nog rustig. Oh wat spannend van keejbie. Hopelijk zet het dan toch door.

Oh en eliesja gefeliciteerd met je dochtertje.

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Morgen voor jou spannend he tinus?

10. Niet meer actief

jaja maar ik weet wel als ze me willen gaan helpen dan wordt het toch pas na het weekend.
    Dus we wachten het wel gewoon af. Misschien dat die kleine duivel zich dan al wel heeft aangekondigd.

Wel ja we wachten het rustig af.Bij jou ook alles goed suusje?

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hey meiden

Ff update over Keejbie!
    Ze hebben haar vliezen gebroken en de weeën zijn nu heftig en ze krijgt zo een ruggeprik.
    Als ik meer weet kom ik het weer ff melden.

12. Niet meer actief

Wens haar maar succes en we blijven je in de gaten houden.
    Hopelijk is het snel achter de rug voor haar en der mannetje.

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    WOW!!! Dus toch....gelukkig maar!
    Hopen dat alles voorspoedig gaat verlopen.
    Fijn voor dr dat ze haar kindje vandaag kan gaan knuffelen. Zet m op Keejbie!!!!!!!!!!!

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Tinus, ik hoop voor jou dat je nu niet al te lang hoeft te wachten. Succes morgen!!!!

15. Niet meer actief

Ja dank je wel miekie.Hopelijk begint het straks vanzelf. Maar zul je zien johan moet morgen een dag op een andere school staan. Zul je altijd zien dat er dan iets gebeurt. haha :)

Dit weer is denk ik wel een stuk prettiger voor je kleine man.

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ohhhh KeejBie!! Zet hem op meid. Super zeg ze heeft straks de kleine in haar handen.

17. Niet meer actief

Ja op mijn uiterekende datum ........ :cry:

Maar ik weet ook dat het nooit meer lang gaat duren voor mij.
    He chrisje alles goed bij jou?

18. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik ben ook even aan het meelezen, dames! Normaal post ik alleen bij de zwangerschapstopics, maar dit is wel zo spannend. Hopelijk gaat alles goed met Keejbie! En hopelijk komt de beeb voor iedereen zo snel mogelijk, ikzelf ben ook zoooooooo ongeduldig..... en dan te bedenken dat het nu nog wel 4 of 5 weken kan duren....

Succes.

XXX

19. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hey meiden weer ff een update van Keejbie:
    Ze heeft nu 6 cm ontsluiting dus de ruggeprik heeft goed geholpen het gaat nu lekker vlot ze is wel heel moe.

Groetjes Channie

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    spannend zeg!!!

Deel Deze Pagina