Oh wat spannend voor keejbie. Hopelijk duurt het niet meer zo lang voor haar. Wij ( johan en martine) leven met haar mee. Ik hou jou in de gaten channie. Keejbie sterkte en kop op.....
Ja gaat wel goed Tinus, wat kleine pijntjes af en toe een steekje in mijn rug en dan in mijn buik, je kent het wel. Maar van mij mag de baby wel komen hoor. Begin er nu toch wel een beetje genoeg van te krijgen en aan de andere kant zal ik het missen.
Ja dat denk ik ook wel. Het geschop en gewoel in je buik is wel een apart gevoel moet ik zeggen. Maar ja ik snap je wel dat je zegt dat je het nu een beetje zat bent. Bij mij is het ook weer een beetje aan het rommelen maar goed ga nergens meer van uit.
Ja keejbie zet hem op!!!! Ik dacht vanmorgen al, die heeft vast rugweeen. Leuk zo eigenlijk met iedereen mailen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Heb net even gestofzogen en gedweild, vanmorgen even naar de kapper geweest, ik ga met grijze haartjes niet in het kraambed liggen. Zaterdag ga ik nog met m'n mannetje uit eten. Hopelijk daarna een romantische avond maar soms wou ik wel weer plat zijn, want tis wel behelpen We eten vanavond rode kool met aardappels en shoarmavlees. M'n vreetbuien die ik een paar weekjes geleden had, zijn gelukkig weg. doei doei tot mails.
Goh ik ben niet de enige die shaorma eet vanavond. Ik namelijk ook. Liep vanmiddag door de supermarkt en dacht toen. Oh krieltjes en shoarma gaat er eigenlijk wel in. Ja toen ik vanmorgen het verhaal van keejbie las dacht ik ook oh daar is meer aan de hand dan alleen voorweeen. En ja hoor nu maar hopen dat alles vlot verloopt en als ik dat zo lees gaat het helemaal lukken. Maar goed blijf nog wel ff duimen....
Ik word op de hoogte gehouden via sms als het goed is door keejbie zelf zodra ze het zelf niet meer kan doet haar vriend het voor haar. ik denk dat ik nu pas wat van haar hoor zodra de kleine er is.
Fijn dat je ons zo goed op de hoogte houd. We leven echt met haar mee. En hopelijk mag ze die kleine snel in haar armen houden. En haar vriend natuurlijk ook.
waaa wat spannend... ( ja ik lees vaak tiekem mee ) maar voor keejbie zit het er toch wel aan te komen
ja ik ook ben nu wel beniewd wat het is geworden en of het er al. Maar goed zolang channie zich hier niet meld weten we ook nog niks....... spannend. Ik denk dat ze een jongen krijgt.
Ik denk zelf ook dat ze al bevallen is maar heb nog geen bericht gehad. Ze is misschien wel ff lekker aan het genieten. Zodra ik het weet meld ik het gelijk.
Channie jij zal ook wel in spanning zitten he haha.. Iedereen leeft mee met Keejbie. Ik hoop dat ze een gezonde baby in haar armen mag houden nu
Ik zit zeker in spanning hahah tis dat ik geen nagels meer bijt anders waren ze er allang aan geweest hahahha
Denk ondertussen ook al wel dat het er is. We zien het wel verschijnen channie. Weet jij wat het zou worden of was het echt een geheim...?
Weet jij wat het word suusje...... Ik denk een jongen namelijk als ik een beetje keek naar het kamertje. Maar goed kan er ook naast zitten natuurlijk
Spannend zeg voor Keejbie..zet hem op he!!naja met een beetje mazzel heb je je ukkie al in je armen.. Ik weet ook al wat het gaat worden bij Keejbie Eliesja gefeliciteerd met jullie dochtertje.. Hier nog niks aan de hand op de harde buiken na dan.. Oja vandaag precies 38 weekies..yeahhh 8)