ooooo spannend hoor meiden! ik blijf ook maar kijken of Keejbie al is bevallen!! ik denk ook dat ze een jongetje krijgt!
Jaaaa HIJ IS ER !!! OM 18.29 IS DAMIAN-SEM GEBOREN. ( sorry als ik het verkeerd schrijf keejb) Ik heb haar net aan de lijn gehad en de kleine hoorde ik als eerst echt kei lief gewoon ! Ik moest jullie allemaal de groeten doen. ( en jaa ik wist ook al wat het werd)
Jaa ik heb haar maar ff aan de lijn gehad zo was volgens mij errug moe. Het was zwaar zei ze maar alles was goed ze mocht als het goed is zo naar huis. De ruggeprik had wel goed geholpen zei ze.
oooooooo Keejbie wat leuk; gefeli meid! en op de valreep goed geraden door mij dat t een jongetje werd hoop dat je een goede bevalling hebt gehad en dat we je verhaal snel mogen lezen! hele mooie naam Damian! x
Jaaaa Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Nu lekker genieten..lekker als ze zo al naar huis mogen zeg..
oh wat leuk keejbie gefeliciteerd met jullie zoon. Rust lekker uit keejbie en geniet er lekker van. En we horen je wel een keer weer. En hopelijk krijgen we ook nog foto's te zien.