Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo dames, even een bericht over Tinus! Ik ben Johan weer, zoals 2 weken terug...en hier is nieuws!!
    Donderdagavond rond 23 uur begonnen bij Martine pijnlijke weeën in de rug en buik. Deze blijven regelmatig terugkomen.
    Om 02.00 uur in de nacht (na alle weeën klokken en noteren) bleek dat de weeën om de 3 á 4 minuten terugkwamen en elke keer ongeveer anderhalve minuut duurden. We hebben toen de verloskundige gebeld. We moeten nog even doorzetten. Als we rond 03.30 uur nog steeds met deze regelmaat bezig zijn, komt ze langs om te kijken of er iets van ontsluiting is.
    We zitten nu samen beneden, in bed werden we gek. Martine is nu de vaatwasser aan het inruimen en de keuken aan het poetsen :)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww dit is weer spannend!!! ben benieuwd of er al meer nieuws is

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dat gaat lekker Tinus..............
    Als we elkaar allemaal zo netjes opvolgen....
    Heel veel succes gewenst ;)
    Ik lees mee hoe het verloopt, wel spannend hoor!!!
    Zal zo eens kijken wie de volgende is....
    Zet hem op.xxxxMensi.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Als ik het zo volg is het dan SUUSJE,
    en dan kijk ik naar diegene waar ik de naam het meest van lees.
    patries
    taatje
    eliesja zijn jullie er ook nog????
    Dus SUUSJE jij bent de volgende!!!!!
    Hopelijk ook rond of net na die data...
    SUUSJE heb jij ook al voorweeen?????
    Ik heb ook wel eens kramp, maar dan moet ik nd wc :oops:

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hallo Lieve dames!!!

Hehe idd ook hier is het dan feest!!! Sorry Tinus voor jouw uitgerekende datum haha

Ons mannetje is 2890 gram en 49 cmtjes lang.

Gisteren ben ik ontslagen uit het ziekenhuis alleen wilde ons kleine mannetje nog niet op temparatuur komen dus hebben we hem daar moeten laten.

Vanochtend heb ik ff gebeld hoe het ervoor stond.. Hij is eindelijk op temparatuur. Helaas drinktie nog niet goed dus hij ligt nu nog op de couveuse afdeling aan de zondevoeding.

Dussss ff wachten tot ons kleintje ook na huis mag.

Zal van de week wel de bevallingsverhaal er neerzetten..

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Gefeliciteerd Keejbie!!!!
    ik hoop dat je mannetje snel naar huis mag.
    veel geluk gewenst xxx Mensi.

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ahh succes met de bevalling Tinus... Tot nu toe niks meer gehoord, dus neem aan dat je bezig bent?

Hopelijk mag je mannetje heel snel naar huis Keejbie!! Ben blij voor je dat het eindelijk achter de rug is!

(ik volg jullie op de voet :) )

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Zo heee keejbie...hoop idd dat ie binnenkort dan mee mag...en zo zie je maar weer....hij was gewoon verstandig en bleef nog even lekker in je buik nestelen..tot hij redelijk klaar was om eraan te komen...nu nog even het drinken onder de knie krijgen en dan kan ie lekker met mama mee

Zo hee Johan...kom jij ff met koeieletters nieuws brengen hahaha Tinus is ook goed op gang zo te lezen... nou gelukkig maar voor haar, want ze trok het niet meer he!?

Hiero gewoon nog steeds dat lastige ongesteldheidsgevoel....heel irritant....maar kan er goed mee overweg, dus ik zal niet klagen :) Het rommelt, maar kan natuurlijk lang blijven rommelen.... ik had de hele nacht telkens als ik wakker werd dat liedje in mijn hoofd...komt ieeeeee: en met een wuppie wuppie pakken wij de wereldcuppie en bla bla bla...... kan je je voorstellen dat je daar gek van wordt hahaha

nou spreek jullie gauw weer...tinus zet m op

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Zet hem op Tinus.

Ja Suusje dat liedje heb ik ook steeds in mijn hoofd nu. Wuppie wuppie wuppie... :p

Om drie uur naar de vk. Zal wel fijn zijn om even het hartje te horen want ik voel hem niet zo vaak meer als eerst. Hij moet af en toe echt wakker geduwd worden.

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    En bedankt Suusje.....nou heb dat lied weer in mijn hoofd!!!!!!!!!

GO TINUS GO TINUS!!!!!!!!!!!!

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Succes vanmiddag Chrisje!!

O Sonnie heb een fotootje in mijn album van dat drijfmatje in bad. Ik hoop dat je er wat van kan zien!

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Even een update over Tinus,
    Vanochtend hebben ze bij haar in het ziekenhuis de vliezen gebroken en in het laatste smsje stond dat ze 4 cm ontsluiting had. Dat was om 10:46.
    Dus vandaag worden ze papa en mama. :)

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Wie weet er een site waar op staat welke voortekens je kunt hebben?
    of weet iemand dit.
    Ik heb zere borsten, en kan al een aantal dagen heel goed nd wc, voorheen dus niet.

14. Love11

Love11 Niet meer actief

Gefeliciteerd keebjie en tinus veel succes vandaag alleen ik nog het duurt nu wel ff heel erg lang

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat naar de wc gaan kan een voorteken zijn. Dan maakt je lichaam zich klaar voor de bevalling, je darmen legen zich. Dat heb ik ergens gelezen!

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Goed nieuws Chrisje!
    Wat fijn dat ze vandaag hun kindje kunnen omarmen!!

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja xxnmgnxx jij bent ook weleens aan de beurt nu he haha...nou schiet eens op !!! ;)

18. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Oh, wat is dit leuk om te volgen! Ik ben eigenlijk een juli-mama, maar dit is veel te spannend! Succes Tinus!

XXX

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik ben een November mama, maar volg jullie op de voet, hihihi het is echt superspannend bij jullie !!! Ik kijk bijna ieder uur of er al weer nieuws is. Succes meiden !!!

Sappie

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    :( We komen net terug van de VK. Vorige week lag de kleine al een beetje ingedaald maar nog steeds beweeglijk en nu is ie er weer uit. Zucht....
    Maar ze hebben nu niks gezegd van het ziekenhuis ofzo alleen dat als de vliezen breken ik moet gaan liggen en meteen moet bellen.

Ik heb verder niks meer van Tinus gehoord, maar als ik weer nieuws krijg kan ik het er vanavond pas opzetten want we gaan nu naar mijn ouders.

Deel Deze Pagina