Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Misschien wordt Daan0201 wel de volgende juni-mama... (zie vraag aan de verloskundige)... Spannend!!

2. Niet meer actief

hoi dames,

Hier is tinus weer.
    We zijn weer thuis. Alles verder goed hier. Ze heeft vanacht goed doorgeslapen. Om 12.30 ur vanacht de laatste voeding gehad. En vanmorgen om 6 uur pas weer.

Ik houd jullie allemaal nog wel in de gaten. En als ik weer kan kom ik zo snel mogelijk weer ff online.

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey van daan hebben we heel lang niks meer gehoord....ff lezen zo dan

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Jaaaaa wie is de volgende? Wie zal het zeggen he.

Ik zal het in ieder geval wel niet zijn. :)

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Allereerst van harte gefeliciteerd Keejbie en Martine!!!

Wat een prachtige namen ook!

Ik heb ook goed nieuws! Cyenna mocht vandaag mee naar huis!
    Het 24 uur inroomen is wat langer geworden dan de 24 uur, namelijk tot vanmorgen, dus 3 nachtjes.
    Dit omdat ze nog niet echt goed groeide, maar ze was nu in 2 dagen 90 gram gegroeid, dus dat is super!

En nu ligt ze dus boven in haar eigen bedje te slapen hihi. Zo vreemd, maar zo superleuk :D .
    Poesjes vinden het nog maar raar, vooral als ze geluid maakt haha.
    :)

Voor de meiden die nog moeten bevallen, ik hoop dat het voor jullie ook snel gebeurt!!

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Blehhh, toch beetje last van een kater... :(

Mooie foto's hoor Tinus en Keejbie.
    Voelen jullie je een beetje goed?

Suus, Tijn lijkt erg veel op mijn vriend.
    Maar hij heeft ook wel wat van mij, gelukkig haha!

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Miranda wat fijn dat jullie kleine meid mee naar huis mocht.
    Ik ben benieuwd hoe hier de katten op de baby gaan reageren.

8. Niet meer actief

Tinus lekker dat jullie weer thuis zijn..lekker genieten met zn drietjes nu ;)

Miranda wat goed dat jullie kleine meid weer thuis is..eindelijk he :D
    Geniet ervan ;)

Ja idd Daan hebben we hier ook tijdje niet gezien..

Het is weer lekker weer he vandaag..op zich wel te doen..tenminste in de schaduw dan haha..

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zeker lekker weer...goed te doen toch? zo maar weer ff aan het eten beginnen... en dan zowat alweer een dagje voorbij
    morgen Vaderdag!!

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb daan vanmorgen nog een pb gedaan over haar vraag bij de vk,
    maar bij de bevallingslijst staan meerdere namen van bijna uitgerekende dames,
    die ik hier nooit zie in het juni forum.
    Ik denk dat die zich hebben aangemeld, de bevallingslijst hebben ingevuld, en vervolgens nooit meer op de site hebben gekeken.
    Zoals suusje, chrisje, sonnie en ikzelf komen ook al steeds dichter bij de uitgekende data....
    Ik hoef geen eten te koken, ik ga straks lekker met m'n man uit eten.
    Ik ga denk ik asperges eten mmmmmmmmmmmmmmmm.
    groetjes.

11. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben hier!!! :)
    Sorry meiden dat ik er niet zo vaak ben, maar jullie gaan zooooo snel, kan het niet bijhouden. :) Zit namelijk niet elke dag achter de pc en dan heb ik weer zoveel gemist :(
    Mensi, ik heb je net een berichtje gestuurd dus die zul je nog wel lezen.

Spannend wordt het allemaal nu he....Ik ben zoooooo benieuwd nu naar wat het is en hoe het eruit ziet! Ik dacht vannacht echt "jippie, volgens mij gaat het beginnen. Zou ik misschien echt morgen mijn kindje al in mijn armen kunnen hebben..." Zucht ;)
    Was wel leuk geweest want vandaag zijn mijn vriend en ik precies 6 jaar samen. Dus dan zouden we in maand 6 van 2006 6 jaar samen zijn en dan een kindje krijgen :)

Nog even wachten....

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    We moeten allemaal nog even geduld hebben. :)

Morgen is het vaderdag, doen jullie nog iets leuks? Ik laat mijn man iets kiezen waar hij graag heen wil en ik heb een kinderboek gekocht over een papa beer en een baby beer dat heet "Ik vind je lief papa".
    Of "papa ik vind je lief". Jullie snappen het wel hahaha.

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jullie bevallen morgen joh, op vaderdag.
    Mooier kado kan papa zich toch niet wensen!!

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    is goed silvie...doen we !!! hahaha Gewoon allemaal tegelijk, zijn we er vanaf ;)

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    haha .. lijkt me een goed plan ..
    Kom op meiden ...

16. Niet meer actief

Morguh meiden..

Nou hier geen bevalling hoor op vaderdag..maar ja dag is nog lang he..wat niet is kan nog komen hehe :p

werd wel vannacht wakker rond half 5..had constant harde buiken maar dit keer deed het gewoon echt zeer..maar goed zal wel niks te betekenen hebben..we wachten maar gewoon af..

Vandaag gaan we een lekker relaxed daggie houden..gewoon is lekker niks doen..we zitten nu echt zo van dit weekend kan wel is ons laatste weekend met zn tweetjes zijn..best apart..

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

17. Niet meer actief

Keejbie hoe gaat het met je mannetje? weet je al wanneer hij naar huis mag?

Tinus hoe gaat het met je dochtertje? al een beetje gewend zo met zn drietjes thuis? Hoe reageert jullie hond op de kleine?

Miranda hoe is de eerste nacht met cyenna gegaan thuis?

Pff wat een vragen he haha\

Ben ook wel benieuwd hoe het met roos en eliesja gaat eigenlijk met hun ukkies..

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Mogge :)

Hier ook niks hoor.
    Wij gaan dadelijk even naar de ouders van mijn man vanwege vaderdag en dan gaan we ook niksen denk ik. :) Ik heb ook een vader hoor maar daar zijn we vrijdag al geweest.

Ben heel blij dat we gisteren niet de stad in zijn geweest. Ik had echt zin om even te shoppen maar gisteravond las ik dat daar een man zelfmoord had gepleegd tussen 2 en 3 's middags op een drukke plaats.

19. Niet meer actief

wees maar blij idd dan chrisje dat je niet geweest bent..wil je niet echt zien zoiets volgens mij :(

Veel plezier strakkies bij je schoonouders ;)

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hier weer een update van mij!

Ik probeer jullie nog steeds te volgen voor zover het gaat. We gaan zowiezo 2 keer per dag naar het ziekenhuis dus dat is echt druk daartussen moet ik nog rusten en alles!

Hier gaat het wel okeej. Elke dag voel ik me een stukje beter. Alleen heb ik erg veel last van huilen nog steeds.

Vooral als ik in me bedje lig dan is het toch wel heel moeilijk. Voel me dan zo leeg en mis ons kleine mannetje dan zo erg! Het is zo'n raar gevoel om bevallen te zijn van een prachtig kereltje alleen issie nog niet bij je. Elke keer als we dan weer weggaan uit het ziekenhuis valt het me ook best zwaar.

Elke dag is het maar weer afwachten hoe het met hem gaat. Uit het flesje drinken werkt gewoon niet want ze geven hem zoveel drinken dat zijn maagje het niet aankan. En spuugt dan ook alles terug.

Ze hebben af en toe een zonde geprobeerd maar ons ondeugend jongetje trekt hem er telkens uit. NU hebben ze hem aan een pomp gelegd waardoor zijn eten verdeeld word over 3 uur.

Vanochtend heb ik gebeld om te vragen hoe het ging en het ging al beter. Hij heeft goed geslapen en weinig gespuugd en is zelfs iets gegroeit!

Morgen word het ziekenhuis verhuisd naar het andere ziekenhuis dus ons mannetje gaat dat meemaken ;)

Deel Deze Pagina