Hahaha plezier is niet het juiste woord Sonnie Lijkt me ook heel moeilijk Keejb, dat je thuis bent en je kleine nog niet. Maar hij groeit dus dat gaat de goede kant op. Hopenlijk mag hij snel mee naar huis.
Hallo lieve meiden, hier nu weer alles oke. Ivan heeft een wat moeilijke start gehad omdat hij perse nog wat vruchtwater wil inslikken tijdens zijn race naar buiten en daardoor was hij erg misselijk en hij had natuurlijk al wat hoofdpijn door de vliezen die eerst gebroken waren en dat er dus aan zijn koppie werd getrokken. Hij had daardoor de energie niet om aan de borst te gaan en hij was dus misselijk ook en dan wil ik ook niet eten. Daardoor ging hij zich echt afzetten tegen mij en geloof mij, dat is niet prettig als je kind dat doet. Toen hebben we dus besloten dat ik ga kolven en dan met de fles geven. Dat gaat nu echt super goed. Hij is vannacht alleen om 4 uur gekomen en toen pas weer om 9 uur. Wat een geweldig kind. Huilt voor de rest niet en is echt een rustig jongetje. Ben zooooooooooooooooooooo verliefd. Vandaag is de navelstreng afgevallen, dus weer een stapje verder. Gister zijn we zelfs al even op verjaardag geweest. Mocht lekker van de verloskundige naar buiten omdat het zo goed ging met Ivan en met mij. Was erg gezellig om onze vrienden even te zien. Nou dit was weer even een update van ons. Meiden zet hem op en ik hoop dat jullie ook zo snel mogelijk jullie wondertje in de armen mogen sluiten. Hele dikke knuffel Roos en Ivan.
haha chrisje..zo'n verplicht vaderdagbezoekje zeker 8) Lijkt me ook wel heel moeilijk keejbie..is je kleine man er eindelijk..ligt hij nog in het ziekenhuis maar gelukkig groeit hij goed Voor je het weet is hij thuis.. Roos gelukkig dat het nu goed gaat met Ivan..hij steelde de show zeker op die verjaardag gisteren Heb vandaag echt zo'n dag dat ik nergens zin in heb..Gisteren trouwens eindelijk de ondersteek gehaald bij de thuiszorg..gingen ze helemaal aan mn mannetje uitleggen dat dat voor de placenta is en dat ze aan de placenta kunnne zien of je gerookt hebt..haha..was wel schattig hoe hij daar stond met die twee wat oudere vrouwen..ik kon ondertussen ff lekker neuzen bij de babyspulletjes hihi Ga ff lekker pizzaatje doen in de oven..hmm heb ik echt trek in..
Hallo, Wat n weertje weer he... 8) Hoe gaat het Miranda nu je kleine meid thuis is, fijn voor je hoor. Nu echt genieten dusss. Keejbie wat vervelend dat het voeden niet zo goed gaat! Hopen dat het gauw beter wordt en lekker snel mee naar huis kan!! Tinus, al wat gewend met de kleine meid?
Inderdaad zo'n verplicht bezoekje Ach het kon erger ze waren niet zo vervelend zoals normaal. De ondersteek hebben wij ook ja. Bij ons staat erop dat je hem moet schoonmaken met groene zeep. Ik begin toch stiekem een beetje ongeduldig te worden. Er zijn er al zoveel bevallen en dan denk je toch: ik wil ook!!! Nou ja....ik voel me gelukkig nog goed. Vandaag toch flink wat Bitter Lemon gedronken en misschien straks eens "klussen". Wie weet geeft het een zetje in de juiste richting.
tis echt spannend hier.. Tinus nog gefeliciteerd ben trouwens heel benieuwd wie hier de volgende zal zijn ( net zals jullie allemaal ) ik wens jullie in iedergeval veel succes
Keejbie, mocht je niet blijven in het ziekenhuis bij hem? Ik mocht dat namelijk wel bij Cyenna. Ik had m'n kraamtijd in het ziekenhuis zeg maar. Met Cyenna gaat alles super! De nacht is hartstikke goed gegaan. Om 1 uur nog gevoed en rond 6 uur kwam ze weer. Dus hebben wel ff kunnen slapen Ik heb ook nog een paar uur kraamhulp. Vanmiddag kwam ze voor het eerst. Toch wel makkelijk, in het ziekenhuis leer je het toch weer anders dan van de kraamzorg. Hopelijk helpt het Cris hihi, veel plezier
haha chrisje wie weet Kan dat ook wel is proberen hihi..begin nu toch ook wel ongeduldig te worden hoor.. 8) Beter dat het goed is gegaan met cyenna miranda.. Mensi we hebben jou nog niet gehoord vandaag..alles goed?? of ben je stiekum al aan het bevallen hihi.. zo spannend he wie nu de volgende zal zijn..
Hey dames ik ben er ook nog wel steeds hoor, fijn dat jullie me al misten. Vanmorgen zere buik, borsten en rug, maar even op de bank gaan liggen met een pittenzak, Vanmiddag was het wel weer over.... Ik moest vanmorgen nd wc en toen kreeg ik kramp, lijkt me trouwens straks niet fijn, als ik weeen krijg en m'n man er niet is!!! Hij is dan wel met 20 min bij mij, maar toch. Ik hoop dat ik s'nachts begin of beval, dat lijkt me wel mooi, iedereen ligt te pitten en wij krijgen ons wondertje. Kan ook geen nieuwschierige buurvrouw denken, van wie is die vreemde auto nou? als de vk er is. Ik doe nu al steeds boven overdag de gordijnen dicht, zodat het straks ook niet zo opvalt.De stekker trek ik wel uit de telefoon, mocht het straks zover zijn.
Ik hoop ook dat het 's avonds begint, om een of andere reden lijkt het me fijner om te bevallen als het buiten donker is, raar he? Ik zal ook als het overdag gebeurt de gordijnen dicht doen en de luxaflex omlaag zodat er meer sfeer in de slaapkamer komt. Ik had even hier aan de vk gevraagd of ik in het ziekenhuis moet bevallen als die kleine besluit om niet meer in te dalen voor de bevalling of wel weer in te dalen en er dan weer uit te gaan zoals hij nu heeft gedaan. Ik zal in ieder geval maar zorgen dat ik een tas klaar heb voor het ziekenhuis. Want het is zo een beetje onzeker. We wachten het eventjes af. Zonet op het toilet zat er weer veeeel slijm op het wc papiertje, maar weer zonder bloed en aangezien ik al 2 keer eerder een dikke klodder/prop slijm heb verloren en er niks is gebeurd zal dit ook wel niks betekenen. Trouwens mensi met dit weer heb je toch een goed excuus om de gordijnen overdag te sluiten, dan blijft de hitte een beetje buiten.
Ja dat van die gordijnen valt gauw op ja...mijn vriend was van de week ziek en lag op de bank en had de rolgordijnen naar beneden....werd ik 'savonds gebeld door de buurvrouw : Je bent toch nog niet al bezig he? Omdat je gordijnen dicht zijn bla bla bla.... Dus je hebt ze er idd tussen zitten
Roos, wat lekker dat je al zo snel opgeknapt bent dat je zelfs een verjaardag kon doen binnen een week.... doet niet iedereen je na hoor!!
Hier de hele dag al krampen joh niet normaal..elke keer naar de wc..maar ja schijnt dat je lichaam de boel reinigt zo voor de bevalling he..dus zal wel ergens goed voor zijn..\ Heb ook het liefst dat het 's avonds of 's nachts gebeurd hoor.. Ben benieuwd wat de vk hier zegt over het ziekenhuis chrisje..idd is het niet onverstandig om het een en ander vast klaar te zetten voor het geval dat.. Ik mag trouwens vrijdag weer naar de VK..yeahh weer ff hartje horen Zaterdag komt mn zusje terug uit Noorwegen..is daar een jaar geweest als Au-pair..ze zou eigenlijk pas begin juli terug komen..maar ja ze wil nu wel heel graag in NL zijn..dus gelukkig kon ze dr vrije daagies opnemen..dus voor zaterdag mag ik nog niet bevallen hoor..wil nog wel mee naar schiphol haha..
wat grappig suusje dat meteen de buuf je daarover aanspreekt..wordt dus lekker op je gelet hihi.. Idd nog ff binnen houden..maar eigenlijk heb ik wel zoiets van laat maar komen hoor haha..
Jah ... heel dubbel dan he? aan de ene kant wil je en aan de andere kant toch eerst nog ff je zusje ophalen.. nou ja gelukkig hoef je die keuze niet zelf te maken ik moet woensdag trouwens weer naar de vk... wat vliegt de tijd .... voor je het weet is die afspraak ook alweer geweest... ben over 5 dgn uitgerekend, maar voel nog niks...en ik weet t zegt niks, maar ik ga er gewoon vanuit dat het later komt... en ik zou er nog niet eens zo mee bezig zijn als niet iedereen me elke keer vraagt...en nog steeds niet? jeetje hoe lang moet je nog... goh nog niet aan het puffen etc etc en dat elke dag wel minstens 1 x.... dan heb ik echt zoiets van hallloooooooo ben nog niet uitgerekend hoor....want ze vragen het al 3 weken ofzo .... Maar mijn vriend zei al: ach als niemand wat zou vragen zou je ook denken: goh lekker geinteresseerd hahaha dus ja dat is ook wel weer zo hey miranda: hoeveel kraamdagen heb je dan nog over?
Ik moet vrijdag ook weer naar de vk. Maar stiekem hoop ik toch dat we die afspraak niet meer halen. Op een gegeven moment begint dat gemiep over "of er nog steeds niks is" best vervelend te worden ja. De buurvrouw hier vraagt het nu ook steeds als ze buiten is, terwijl we verder nooit met ze praten ofzo. Dan werp ik maar een blik op mijn buik, die mega dik is en dan zeg ik "uhhh nee". Sonnie het zou ook leuk zijn als je je zusje dan kon gaan ophalen met de kleine erbij. Dan moet ie wel snel komen.
Ja miranda ik wilde graag naar huis dus drom hadden ze me ook ontslagen. Vanavond was ons mannetje lekker wakker!! Hij heb weer gedronken uit het flesje en morgen gaatie naar het andere ziekenhuis. Saampies zijn me mannetje en ik al wat rustiger omdat het nu goed gaat met hem en het dus ook niet al te lang meer gaat duren voor ons manneke thuis is. En Roos wat die verliefd zijn betreft! Hier nog een verliefde mama en papa! We leven nu nog echt in een "roes" en de tijd gaat supersnel voorbij. Dinsdag moet me mannetje al weer werken wat ik natuurlijk minder vind maarja niets aan te doen he Ik zal morgen een foto van ons drietjes erop zetten. Nou meiden Kom op! Hehe ben benieuwd wie de volgende is!
Ik denk dat ik toch zo lang mogelijk in het ziekenhuis gebelven was als mn kleintje daar ook moest blijven hoor.