Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Morguhh...
    vandaag benauwd,...maar zou vanavond weer afkoelen geloof ik...zo maar weer even opruimen enzo....

keejbie: wat is volgens het ziekenhuis de reden dat Demiën niet wil drinken? weten ze dat?
    En waarom wilde je perse naar huis dan? Nu kon je lekker effe genieten van je mannetje in t ziekenhuis en was je meteen even van je moeder af een paar dagen...

Leuke foto Silvie!! lachebekje:)

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik had snachts al weeen. Die dag ervoor had ik heel beroerd geslapen en dus met die weeen die nacht erna ook weer niet geslapen.

Ze hebben me een tijdje op de verloskamer laten liggen waardoor ik gigantische pijn aan me stuitje had en dus echt niet kon liggen in die ziekenhuisbed.

Ik wilde lekker naar huis om in me eigen bedje te kunnen slapen. En ik moet zeggen ik zou het zo weer doen want in het ziekenhuis had ik nooit kunnen slapen ook aangezien ik heimwee heb.

Demiën-Sem was nog erg misselijk Suus van de hele bevalling en daarom dronk hij nog niet al te best. Gisteren ging het beter. En vanochtend heb ik opgebeld hoe het met um gaat en hij heeft zich voo rhet eerst vanacht zichzelf gemeld dattie honger had en heeft toen ook zijn flesje leeggedronken.

Dus het gaat de goede kant op ;)

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    ff voor de nieuwschierige onder ons weer :p

Ik heb een foto van ons drietjes in me album geplaatst :p

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mogge collega zwangeren,
    Alweer een dag voorbij.....
    Wat een nieuwschierige buurvrouw zeg GETSIE.
    Maar dat vragen van hoelang nog???ja dat doen ze bij mij ook al 2 weken.We hebben hier 2 supermarkten in het dorp, ik ga al expres naar de een, bij die andere werkt een meisje, en die kan heel
    vervelend alleen maar naar m'n buik loeren, en vervolgens niks zeggen,
    of nog net hai, tis dat ze er zelf al 2 heeft, anders zou ik denken dat ze nog nooit een zwangere vrouw heeft gezien.
    Misschien vind ze m'n buik ook wel mooi... :)
    Vanavond weer nd vk altijd leuk, m'n man gaat mee.
    Vrijdag nog een receptie, ik ga gewoon zolang ik kan...
    Van de week maar weer eens de ramen lappen....zucht.
    Van m'n werk hebben ze nog geen 1x gebeld, BELACHELIJK :evil:
    ze zullen me wel niet missen!!
    En straks als de baby er is, staan ze natuurlijk allemaal op de stoep!!!
    Nou ik doe lekker de baby in bed, ze mogen even kijken,
    en dan weer naar beneden, laat ons kind lekker slapen, en dat van schoot op schoot ben ik al helemaal tegen, dat vind ik zielig.
    Ik krijg al echt moedergevoelens.....
    Heeft jullie baby trouwens nu ook al een ritme??
    Die van ons word s'morgens rond 9 uur wakker, verder de dag rustig maar wel beweegelijk, en sávonds een keer weer bewegen.
    Nou tot mails, geniet van de zon onder de parasol 8) MENSI.

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    jeetje geloof dat ik aardig wat bij telezen heb!!

hier gaat alles super, ben ook helemaal verliefd.

ga dr nu ff in badje doen, tis weer bijna tijd om te eten voor dr...

heerlijk lekker tutten..
    mischien een idee om een forum te openen over de beebs en ervaringen van de juni-mamas???

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha...mensi toch... je laat je kraambezoek toch wel binnen he? hihi of mogen ze door je pas gezeemde ramen spieken dan....nee hoor geintjuh
    Ik vond het op zich niet erg dat me kraambezoek de kleine wilden vasthouden als ze wakker was..
    Parasolletje is hier nog niet echt nodig...beetje grauwig ineens... zo ff de deuren open kan het ff doorwaaien...
    wat een raar mens van de supermarkt dan he? kreeg onderweg naar de basisschool al de 1e van vandaag...hoe lang moet je nog> standaard is mijn antwoord dan: tjah dat weet ik niet, maar officieel zo en zoveel dagen....4 dus vandaag... bleek dat haar kind me van de week zag en zei Jeetje die krijgt een dikke buik zijn het er 2 ofzo :)...uhmmm nope!!! en op school natuurlijk ook weer: hoe lang nog? Ach ja..gelukkig niet lang meer hahaha.... en toch sta ik nu toch wel elke dag op met zouden mijn vliezen breken omdat bij mijn eerste de vliezen braken net nadat ik naast mijn bed stond... dus is elke keer ff spannend...al hoeft het geeneens te gebeuren... Gister Chinees gegeten, maar niet goed gevallen, kon de hele nacht niet slapen door brandend maagzuur...heb de klok van 5 uur gezien en viel toen in slaap, maar moest er om 7.15 uur uit om te douchen,ontbijt maken en m'n kindje klaar te maken voor school... dus een middagdutje heb ik wel weer nodig vanmiddag denk ik.. ahh daar komt weer wat zonlicht door...

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Morguh dames.

Het heeft hier net een partij gezeken van de regen. En nu is er al weer zon. Van mij hoeft het niet weer zo warm te worden hoor.

Iek! Gisteren zeiden mijn schoonouder zoiets van dat ze bij toen mijn schoonzus moest bevallen beneden in de kamer zaten.
    Ik dacht meteen "dat gaat hier dus mooi niet gebeuren". Mijn eigen moeder zou het wel mogen maar zij niet.

Zometeen even stofzuigen enzo.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ha HA suusje ja goeie van die gezeemde ramen,
    maar de mensen mogen de baby heus wel vasthouden,
    maar als er 15 man zit, gaat het dus echt niet van schoot op schoot!
    Maar dat zijn nu een beetje moeder bescherming gevoelens...
    Kan er niks aan doen...
    M'n schoonmoeder (leuk verhaal) zei laatst toen ik onverwachts bij haar kwam, oh ik dacht dat het m'n zoon was die ons kwam op halen omdat de baby er was.
    Ze zag m'n auto staan, en dacht dus dat is onze zoon die komt ons ophalen omdat de baby er is.
    Zeg ik sávonds tegen m'n man, dat doe je toch niet he als ik ben bevallen, dan blijf je bij mij.
    En zijn wel meer familieleden met een auto, en anders nemen ze maar een taxi!!!( ze hebben geen auto vandaar) grrrrrrrrrrrr
    schoonmoeders snappen er ook allemaal niks van.
    En weetje gister was het vaderdag (m'n vader is overleden toen ik net zwanger was) ze heeft niet eens gevraagd hoe het met me ging!!!
    Gelukkig staat m'n man achter mij, en gaat haar dat nog een keer zeggen!!!!!

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee hoef ik ook niet hoor....mijn eigen mama is erbij, maar hoef niemand in de huis(wacht)kamer beneden die koffie zitten te leuten en wachten tot je klaar bent haha... No Way!!! ja hier ook weer grauw hoor, maar vind het eigenlijk niet erg...lekker koel tenminste..
    en we gaan weer verdersssssssss

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Trouwens wel een leuke vraag, wanneer denken jullie dat de baby komt?
    Ik denk 1 july, makkelijke data,
    mocht ik dan echt bevallen geloof ik dat er meer is,
    want dan is het precies 9 maand geleden, dat m'n lieve vader is overleden.

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hm geen idee eigenlijk?! heb vandaag last trouwens... voel de beeb echt naar beneden duwen en dat maakt het lopen er niet makkelijker op ;)
    huisje beneden is aan kant...nu ff boven de was en de bedden...
    Zou idd een speciale datum zijn dan voor je mensi.. denk je dan aan reincarnatie?

12. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    wow het onweert hier nu, niet normaal! ik zei al het mag wel iets koeler worden,maar gelijk onweer is ook wat overdreven hahaha

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha lekkerrrrrrrrrr stuur maar een beetje hierheen goed?

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Suusje ja dat denk ik dan wel....
    Dat zou wel heel apart zijn.
    Ik hoop dat je beeb snel komt,
    hou ons op de hoogte.
    Hier nog geen onweer, wel regensputters.

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou ik hoop voor je dan 1 juli... op welke datum ben je uitgerekend? in die buurt toch ook? zou wat zijn zeg... ff afwachten dus... nou hier behalve dan de druk in mijn buik nog niks hoor... dus wie weet trekt het weg en waggelen we nog ff gezellig door ..

@ Eliesja --> wat een poppie zeg..leuke foto's

16. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Bij mij was voorspeld met pendelen dat ik vandaag zou bevallen, maar tot nu toe nog niks aan het handje hoor.... ;)
    Moet zometeen naar de vk.

Gisteren trouwens iets leuks ontdekt; mijn vriend (en dus ook de rest van de familie, haha) konden het hartje horen door gewoon hun oor op mijn buik te leggen! Echt heel apart en bijzonder :D

Ik hoop dat het hier ook nog een beejte gaat onweren....gezellig! ;)

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb ook foto´s in mijn album staan!!!!!!

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wat een droppie Eliesja. :)

Voor mij was 23 juni gependeld met een keizersnee. We wachten af.

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ben benieuwd wie de volgende is, was eingelijk vandaag pas uitgerekend en vandaag is ze alweer een week...hmm

20. Love11

Love11 Niet meer actief

Ik hoop dat ik de volgende ben ben een week overtijd :(

Deel Deze Pagina