Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    voel je al wat xxnmgnxx ??

hoop ook voor je dat je gauw aan de beurt komt...heeft de vk het al over evt inleiden gehad met je? en wanneer is je volgende afspraak?

2. Love11

Love11 Niet meer actief

nee voel nog nix eigenlijk ja een beetje het gevoel alsof ik ongsteld moet worden maar dat heb ik al een paar dagen maar woensdag is de volgende afspraak en dan wordt ik gestript en maakt de verloskundige een afspraqak bij de gynacoloog

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Suusje, volgens m'n verzekering had ik recht op nazorg en dat is aan jezelf of je dat wil of niet (ik ben wel aanvullend verzekerd). Ik krijg nu dus nog 3 dagen 3 uur.

De dagen gaan idd supersnel en Eliesja, wat een droppie is je dochtertje! Echt lieff!

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    spannend hoor..

Heb bij baby en dreumes een forum geopend om ervaringen, klachtjes en tips uit te wisselen over onze beebjes, mischien wel leuk om daar ons contact voort te zetten...
    we kletsen er hier al lekker op los en straks lekker over onze beebjes..

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ga snel ff kijken Elies!

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    lekker he dat jou meissie nu ook thuis is!!

7. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    HIhi, dat vond de kraamhulp nou ook.
    Maar die verbaasde zich al over mij. Weet niet waarom maar ik voel me goed dus waarom niet dacht ik zo.
    Kan me ook goed voorstellen dat er er vrouwen zijn die het niet zo snel lukt om er weer bovenop te komen hoor.

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou petje af hoor...en idd als je het kan, alleen maar gezellie...alles goed met je manneke?

9. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ah joh, ik voelde op 41 weken nog helemaal niks en de nacht braken mijn vliezen en met 41 weken en 1 dag werd onze mooi man geboren.
    Hou vol!!! Binnen nu en hele korte tijd zal het zeker geboren worden.
    Knuffel en sterkte.

10. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ja ja het gaat hier nu echt super. Hij ligt nu heerlijk te slapen.
    Ben vanochtend lekker met hem onder de douche gegaan. Het leek wel of ie dat nog lekkerder vond dan in zijn badje of tummy tub.
    Hoop voor jou dat er nu ook wel snel een mooi end komt aan de zwangerschap en een super begin van een mooi wondertje.

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    suusje ben 29 juni uitgerekend.

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Zooo ben flink met de stofzuiger in de weer geweest beneden.
    Morgen ga ik lavendel koekjes bakken tenzij het weer zo warm is want dan heb ik er echt geen zin in.
    Ik ga eens meten hoe hoog ons bed zo is, want met die klossen eronder moet ik er zowat met een ladder in. :)

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja dat heb ik ook....echt niet makkelijker op geworden om er in en eruit te kruipen...maar is wel 70 cm nu...dus dat verbaasde me

wat zitten we qua dagen allemaal dicht bij elkaar nu he?

lavendelkoekjes? dat ken ik niet? kun je dat eten dan lavendel? dacht alleen dat het voor verfrissingsdoeleinden was als toiletspul en wasspul :)

14. Niet meer actief

hoi hoi..

ben ik ook weer ffies.. :D

Heb weer leuke foto's van de kleintjes van keejbie en eliesja voorbij zien komen..lief hoor ;)

ohhh lekker lavendelkoekjes..t is dat ik niet bij je in de buurt woon chrisje hihi. :p

Weet niet meer wat er allemaal geschreven is..erg he..wordt steeds vergeetachtiger lijkt wel :(

Hier verder alles zn gangetje..geen gekke dingetjes nog..heb vandaag een nieuw contract aangevraagd bij mn werkgever..wil vanaf oktober twee daagies gaan werken..dus ben benieuwd hoe hun daarover denken haha..

Hebben jullie trouwens ook dat jullie nu steeds sneller en vaker moe zijn?
    Heb echt sinds drie dagen dat ik gewoon constant moe blijf..kan wel blijven slapen..en als ik dan wakker ben dan ben ik gewoon nog moe :(
    Volgens mn oma hoort dat bij de laatste loodjes hehe

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    heb even gemeten ons bed is ook 70 cm hoog,
    als ik de gordijnen open doe kan ik op straat kijken.
    ja het bed is best hoog,m'n moeder zei al je mag straks wel een opstapje hebben als je misschien hechtingen hebt...
    Ja wat zijn lavendelkoekjes????
    ken ik niet.
    straks naar de verloskundige, ik hou jullie op de hoogte.
    tot mails, echt gezellig de laatste weken zo met meerdere aanstaande moeders...doei.

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hoe was het bij de vk mensi?

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou meiden... ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn.
    Het lijkt al weer zo lang geleden dat ik bevallen ben, en ons mannetje heeft ook helemaal zijn draai gevonden.

Het gaat hier gelukkig heel erg goed.
    De kleine is heel erg tevreden, en drinkt goed aan de borst.
    Hij heeft hier ook een aardig ritme in gevonden en komt nog maar een keer 's nachts. Hij presteert het al om soms ruim 5 uur door te slapen.
    Maar als hij wakker wordt dan kan hij ook gillen en schreeuwen als de beste en is dan ook heel aktief. Maar de meeste tijd is hij gewoon heerlijk tevreden en kan ook lekker in zijn wipstoeltje in de rondte kijken. Babymuziek en geluidjes vind hij ook helemaal geweldig.

Voor wie nieuwschierig is naar ons ventje... zie www.valentino.mooiste-baby.nl

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Lavendel kun je eten :) Ik maak er ook thee van, lekker ontspannend.
    Het zijn eigenlijk hele simpele koekjes waar 2 eetlepels fijngehakte lavendel doorheen gaan, en dan maak je glazuur van poedersuiker en water en daar strooi je dan nog een klein beetje lavendel op.
    Ik maak er hartjes van, dan ziet het er heel schattig uit. :)

Dat moe zijn herken ik goed hoor Sonnie, ik moet echt moeite doen vaak om 's middags niet in slaap te vallen als ik even op de bank ga zitten.

Fijn dat het zo goed gaat met jullie mamaantje.

19. Niet meer actief

mensi al terug van de VK??

Gelukkig Chris ben ik dus niet de enige..dacht al dat het aan mij lag..

Lief ventje hoor mamaantje.. ;)

We hebben net even geregeld met de buurjongen dat hij onze honden uitlaat tussen de middag als ik bevallen ben..eerste week blijft mn ventje gewoon werken en kraamhulp laat geen honden uit..dus dit is wel mooie oplossing :D dus dat kan ook weer van het lijstje geschrapt worden hihi..

Trouwens Keejbie vind het knap dat je meteen na de bevalling naar huis wilde..ik zou dat niet kunnen hoor..mn kleine man daar alleen laten..zou ik echt mega moeilijk vinden..dan nog maar paar nachten niet lekker slapen hihi..is er al iets meer bekend over wanneer hij naar huis mag?
    Is het ziekenhuis beetje bij jullie in de buurt?

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    morguhh
    dat is prettig geregeld dan sonnie
    en chrisje? al aan de lavendelkoekjes?
    mensiiii hoewassutbijdeVK?

nou hier alles rustig hoor....
    ik ga even wat doen in huis..

oh ja mamaantje....errug leuke foto's...

Deel Deze Pagina