haha nou je ziet het chrisje kan zomaar ineens komen hoor..vanmorgen was ik nog druk aan de schoonmaak..ramen ff gelapt e.d...daarna ff geslapen en werd ik ineens wakker van wat nats..dacht zal wel afscheiding zijn..toen honden ff uitgelaten en ja toen liep ik halverwege ineens met een natte broek Hoop echt voor jullie dat het ook snel gaat beginnen hoor
Hoi hoi dames, hier ben ik weer eens!! Hier is alles prima.....met mij, maar natuurlijk ook met Yanouck! Ze doet het supergoed....'s nachts hoeven we er eigenlijk maar één keer uit voor een voeding en that's it! Ze huilt weinig en alles gaat heerlijk! Kortom: het gaat allemaal erg goed. Ook mijn herstel verloopt lekker. De hechtingen doen nog wel beetje pijn, maar op zich gaat het allemaal supertjes! We hebben nog tot komende vrijdag kwaamhulp (ook een schat van een mens trouwens) Kom op Chris...nu wil ik ook graag een kaartje van jou haha. Heb je ons adres al?
Oke dan Sonnie!! Zet m op he!!! Heeeel veel succes en ik hoop dat alles voorspoedig verloopt! We horen het wel! He Tinus, als Chris een kaartje van jullie heeft gekregen, dan staat jullie adres daar toch op??!! Fijn Eliesja dat je een nieuw topic van de mei/juni/juli mama's hebt geopend! Zo blijven we toch nog op de hoogte van alles! Ookal hebben we hier erg veel uurtjes gespendeerd!! Met Tijn gaat het vandaag al wat beter, we gebruiken sinds gister venkelthee door de voeding. Dus het zal wel wat helpen dan! Hij ligt nu lekker te slapen!!
K weet het niet hoor..krijg steeds meer buikpijn en harde buiken..begint ook echt zeer te doen..dus volgens mij komt het nu wel beetje op gang.. Vk heeft daarstraks nog gebeld..ik moet regelmatig mn temp. opmeten..ze vroeg ook of ik het erg vond als er een stagiaire bij is..nou mag wel hoor 8) moet het tenslotte ook leren Wordt alleen gek van dat vruchtwater..dat blijft echt eruit lopen
oh sonnie....en dat maar een paar kilometer hiervandaan ........ wel grappig dat je met een natte broek liep buiten hihi.... en ben erg benieuwd of je het nog op tijd redt voor deze geweldige datum 20-06-2006 ...... je hebt nog een uur dus opschietuhhhh bijzonder he? ene moment heb je niks door en ander moment is het ineens zover... en kun je morgen al van je beebje genieten superrr zet m op!!!!
suc-6 sonnie!!! morgen moet nederland wel weer voetballen he maar ja je bent niet de einge die dan onder de wedstrijd is bevallen, want dat heb ik hier al eerder gelezen hhhahha groetjes..
Goeiemorgen ik ben de eerste vandaag. Sonnie hoe is het met je????? ik ben heel benieuwd..... xxx Mensi.
Zooo hier ben ik dan ook weer ff na een paar daagjes Wat gaat het snel hier zeg! Sonnie voor als je bezig bent zet um op! Voor je het weet heb je zoiets prachtigs in je handen!! Miekie Hij was idd zo trots en is het nog steeds. In het begin zei die altijd tegen me jaaaa ik ga geen luier verschonen blaat blaat. En nu wilt mijn mannetje alles leren. Echt super ervaar ik mijn kraamtijd!! Hij is zo lief voor me en helpt me overal mee. Onze relatie is echt nog sterker dan dattie al was! Het was idd moeilijk om meteen al naar huis te gaan en je kleine mannetje achter te laten. Maar ik kon er echt niet blijven en ik wist ook wel dat het goed met hem zou gaan als die er zou blijven. Ik moet eerlijk toegeven op DAT moment vond ik het moeilijk. Maar elke dag word het steeds moeilijker.. Ik blijf dan ook nog steeds verdrietig. Het is zo moeilijk om je kleintje daar achter te laten. Je bent vader en moeder geworden maar zo voelt het nog niet omdat je hem niet thuis hebt. En het is heeel raar maar ik mis hem zo ontzettend. Ook al issie nog niet thuis geweest zodra me kleine mannetje niet bij mij is voel ik me zo leeg en dan ervaar ik het gewoon alsof er een stukje van mezelf is afgepakt. Ik hoop ook echt voor jullie dat alles okeej gaat met jullie kleintjes zodra ze er zijn. Want echt het gesleep naar het ziekenhuis en alles is ZO vermoeiend en geestelijk word je gewoon gek. En dan helemaal als zo'n klein manneke aan de zonde ligt met een superlange slang in zijn neusje. De eerste keer schrok ik echt enorm! Gelukkig is het slangetje nu uit zijn neusje! Het gaat de juiste kant op! Hij drinkt al 50 ml en zit helemaal niet meer aan de zonde en zat op de 12 voedingen per dag maar nu issie gisteren naar de 8 voedingen gegaan en als goed is gaatie vandaag naar de 7 en alsie dat goed doet mag hij van het weekend wel naar huis komen!! Durf alleen nog niet ervan uit te gaan want ik kan de teleurstelling dattie niet naar huis mag echt niet aan!! Dus hoop stiekempjes dat ons jongetje het goed blijft doen! Vandaag mogen we hem voor het eerst in badje doen. Ben zo benieuwd hoe die dat gaat vinden Echt dames, ik ben echt super gelukkig! Maar ben nog gelukkiger als we lekker met zijn drietjes op bed kunnen liggen
KeejBie hopelijk mag jullie kleine van het weekend mee naar huis. We zullen duimen hoor. En Sonnie?????? Ben benieuwd. Hier nog geen baby haha.
Hier ben ik nog steeds met beebje in buikkie..heb echt een rot nacht achter de rug..kreeg vannacht wel pijnlijke weeen..maar het zet niet echt door..er zit geen regelmaat in..kon ook niet slapen want het vruchtwater loopt er ook nog steeds uit.. vanmorgen is vk weer geweest..de kans dat er voor 2 uur vanmiddag nog aktievere en regelmatige weeen komen is erg klein..we zijn dan ook overgedragen aan de gyn Om 2 uur hebben we een afspraak in het ziekenhuis..ze gaan dan een ctg maken..daar horen we verder hoe of wat..waarschijnlijk moeten we dan nog 24 u wachten..pff als ik daaraan denk..tot morgenmiddag 2 uur wachten..maar goed is niet anders..maar het is dus ff afwachten wat er vanmiddag gezegd wordt in het ziekenhuis en hoe de ctg eruit ziet.. Volgens de vk moet ik in ieder geval 1 nachtje samen met de kleine blijven in het zh..dit omdat de vliezen gisteren al gebroken zijn..ze gaan dan kweekje maken van de kleine zn oortjes ivm infectie.. Maar goed het is afwachten nu..ik probeer jullie op de hoogte te houden..