Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    shit sonnie....da's balen!! had zo voor je gehoopt dat het vlot zou verlopen... ik snap alleen niet dat ze je zo lang laten doorlopen... want na het breken van je vliezen is er toch een tijdslimiet van 24 uur dacht ik? ik werd de vorige keer aan het infuus gelegd om de weeën verder op te wekken en omdat mijn vliezen om 10 uur 's morgens waren gebroken en ik om 04.00 uur zwakke weetjes had.... dus uiteindelijk duurde het in totaal 24 uur en 1 kwartier... ... dus best kans dat ze vanmiddag wat anders besluiten en je gaan bijstimuleren....je kan het in ieder geval altijd vragen....scheelt weer wat he? nou ik duim voor je....

Hey chrisje: hier ook nog niks hoor...vanmiddag naar de VK maar verder geen nieuws

2. Niet meer actief

ja dat dacht ik dus ook suusje..je leest ook overal dat het max 24 uur mag duren als de vliezen gebroken zijn..ik ga het zeker vragen in het zh vanmiddag..dit is ook niks zo :(

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee idd!! heel veel succes....!!! maar hopen dat het kleine boefje er gauw uit wil ;)

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Sterkte Sonnie, ik hoop dat het alsnog vanzelf doorzet.

Keejbie, ik hoop dat jullie kleine man van het weekend mee naar huis mag

Chrisje en Suusje, kom op he ...we wachten met spanning

5. Love11

Love11 Niet meer actief

hoi het gaat het met jullie allemaal is er al weer iemand bevallen ??????????????????
    ik nog niet :x en dan krijg ik allemaal van die mailtjes van sites waar ik me eigen aanheb gemeld gefeliciteerd met je zoon of dochter nou niet leuk dus veel sterkte allemaal vandaag na de verloskundige

6. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Sterkte maar Sonnie!!!!

XXX

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey nog niet xxnmgnxx ??
    wat stom dat ze dan nu idd al felicitaties sturen....terwijl de 42e week nog niet verstreken is... errug vaag...nog even volhouden...ook jij mag binnenkort lekker van je uk genieten... zal er toch ooit uit moeten hihi.... maar denk dat het veel te gezellig is in je buikje dan xxnmgnxx

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    silvie..WIJ OOK..hihi.... !!

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hahaha ik word elke morgen wakker en dan kijk ik even om me heen en dan zeg ik: "nee geen baby te zien" en dan ga ik weer slapen haha.

Sonnie heel veel sterkte hoor. Wat een gedoe allemaal.

10. Niet meer actief

ff snel..heb nu weeen om de 2 1/2 a 3 min en die houden steeds een minuut aan..dit gaat nu al bijna half uur zo..dus over half uurtje bellen we de vk..hoop zo dat ik gewoon thuis kan bevallen..

ik lees later allemaal bij hoor..sorry dat ik ff op niemand reageer nu..

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Sonja heel veel succes en dat je maar een mooie bevalling mag hebben!

Liefs, misspuma

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Dat klinkt goed Sonnie! We duimen dat je gewoon thuis mag bevallen hoor. Zet hem op meid!

13. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Heel veel succes Sonnie!

14. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Heel veel succes Sonnie, zet hem op!!!!! :D

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Oke Sonnie, nog even en je beebje is daar!!
    SUCCES!!!!!

16. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hoop dat je wondertje er al is maar anders nog veel sterkte en succes.

Dikke knuffel.

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik hoop dat Sonnie snel wat van zich laat horen.
    Ik heb zelf sinds gister zere borsten,
    heeft iemand dit nog meer?
    Het lijkt wel of er beton in zit, en dan
    voornamelijk aan de bovenkant doen ze zeer.

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nee heb ik niet.... verder wel alles goed mensi? Bij vk was vandaag alles goed...ze zei dat het kindje behoorlijk diep zat...en verder dus maar afwachten...

19. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou Sonnie... zet hem op meid.. het kan nooit echt lang meer duren...
    en Keejbie wat lijkt me dat afschuwelijk om je mannetje achter te moeten laten in het ziekenhuis.
    Ik had het na de bevalling dat ik hem af moest staan aan de verpleegsters omdat ze hem in de gaten moesten houden. Hij had ontslasting in het vruchtwater en daarvoor moesten ze zijn ademhaling in de gaten houden. Ik was om 1 uur's s'nachts bevallen en om 4 uur werd ik de zaal opgereden zonder mijn zoon. Iedereen lag natuurlijk al te slapen dus ik mocht ook het licht niet aan doen. Nou ik voelde me triest en alleen. Ben je net moeder en dan lig je alleen in een donkere slaapzaal. Moet je nagaan hoe jij je moet voelen. Hopelijk sterkt hij snel aan en mogen jullie hem meenemen.

20. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Spannend hier!! Dus Sonnie heeft vandaag of morgen haar kindje bij zich... lekker hoor. Hee wat vervelend Keejbie dat je kleintje nog steeds niet thuis is! Hoop voor je dat het opschiet! ;)

Deel Deze Pagina