Ik heb ook geen zere borsten eigenlijk. Gisteren dacht ik dat onze kleine weer was ingedaald maar vandaag zit hij weer zo hoog dat het haast niet kan. Vrijdag horen we het weer. We hebben een hele leuk Nijntje slinger set gekocht. Met vlaggetjes enzo met nijntje erop en ballonnen. En nog wat losse slingers voor in de tuin. Ben benieuwd hoe het met Sonnie gaat.
Suusje, ja verder alles ok, kan alleen al 2 dagen niet nd wc, dus had net ook kramp en er komt niks. Dat is wel balen, met dat hete weer kon ik soms wel 2x per dag!!
Idd mamaantje! Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat voor je moet geweest zijn! Moet je nagaan... Ik lig dus elke nacht in ons bedje en geen klein mannetje Sochtends ook kom ik zijn kamertje binnen om schone kleertjes voor hem te pakken maar ik vind het zo moeilijk. Zijn bedje is leeg We zijn tegen etenstijd weer bij hem geweest. Het badje vondie een beetje eng arme schat. Helaas hadden ze hem net verschoond want hij lag te huilen in zijn bedje. Vanaaf waren we er weer.. En WEER hadden ze hem al verschoond dus daar heeft me mannetje ff wat van gezegd. Vond het ook niet tof. Zijn we er eindelijk en dan mogen we alleen de fles geven. Morgen komen de artsen weer langs en bespreken dan over wat de vooruitzichten zijn. Ik ben benieuwd. Ik weet dat ik me er niet aan mag binden maar dat is ZO moeilijk. Ik wil hem vrijdag thuis hebben.. en krijg dan maar eens uit je hoofd dat het niet zo gaat worden. Ik laat jullie zeker ff weten of er al een thuiskomt in gaat zitten. Hij spuugt wel minder en drinkt alles op. Dus wie weet. Ondertussen voel ik me nog steeds rot. Traantjes blijven stromen maar ken der gewoon niets aan doen. het voelt echt alsof ze iets van me hebben gepakt maarja hopelijk is die snel thuis!! Nu maar eerst voetballen kijken! Sonnie succes!
ja Keejbie ik duim voor je dat ie zo snel mogelijk mee mag! Dan is het voor het echie! Lijkt me erg moeilijk zo! Hopen dat ie gauw thuis is! En...Sonnie?? Al wat nieuws? Ligt vast lekker te genieten met de kleine! Eliesja, geef je bv? Ik had ook last van zere borsten. Denk erom dat ze niet gaan ontsteken; herkenbaar aan rode plekken, koorts en warme, harde borsten. Dus probeer ze zo veel mogelijk te masseren of warme doeken op te leggen of douchen. Het kan ook een verstopt melkkliertje zijn. Probeer ze soepel te houden door puur te masseren. Zo voorkwam ik ook net een ontsteking! Succes!
Oke....ahum!! Ben niet helemaal wakker zie ik wel. Mensi had last van zere borsten ipv Eliesja. Ik dacht toch echt dat het Eliesja was, jullie hebben hetzelfde plaatje. Nou weer lekker blond dan...haha! Dan voor iedereen hier een gratis advies, hihi!
hoop het voor sonnie... keejbie, misshien kun je toch je beter de slechte nachtrust even aangaan en evengoed in het ziekenhuis blijven logeren dan... enneh: wees blij dat ze hem voor je hebben verschoond. Zou erger zijn als hij met vieze billetjes of een plas zou moeten wachten...dan kan het gaan irriteren en dat kan flink zeer gaan doen bij het kleine mannetje. en da's zielig!!
Hoi Ik heb hier één of twee keer iets geschreven, maar lees wel altijd mee. het is tof om jullie toffe babbel te lezen. Ik ben dus voor deze vrijdag uitgerekend en het is redelijk zwaar. ik heb een 'vingertopje' onstluiting en de baby is ook niet echt verder ingedaald. normaal word ik deze zondag ingeleid, maar naargelang de dag vorderd ben ik er toch niet zo zeker van. het is zwaar en ik kijk erg uit naar de geboorte, maar is er een kans dat het nog spontaan zal gebeuren? Ik denk dat ik ga afzien van het inleiden en een weekje nog ongemakelijk ga rondlopen en hopen dat het vanzelf begint... hebben jullie ervaring met inleiden en is het de moeite om nog een weekje langer te wachten? behalve het feit dat ik het beu ben is er eigenlijk geen medische probleem, daarom dat ik me er niet 100% bij voel. Suus, jij en ik zijn op dezelfde dag uitgerkend, heb jij al ontsluiting? zou tof zijn antwoorden van jullie te krijgen groetjes Sibel
Mieke, Ik heb last van m'n borsten maar moet nog bevallen, had gister ook kleine steekjes links onderin m'n lies. Vanmorgen toen ik op stond nog steeds en ook lage rugpijn. Ik heb maar even een kruik warm gemaakt. Ik neem maar aan dat het niks is....
goeiemorgen....(zonder zorgen) Komt allemaal dichtbij nu he mensi? spannend Hoi Sibel... we zijn idd dezelfde dag uitgerekend, maar of ik ontsluiting heb weet ik niet... weet alleen dat de kleine flink ingedaald is. Dat inleiden is dat ivm het feit dat je al ietsie ontsluiting hebt? Want ze doen dat meestal toch niet zo snel als je pas een paar dagen "overtijd" bent en verder geen klachten hebt? hier gaat t z'n gangetje en als ik volgende week met 41 weken nog loop, dan is mijn afspraak in het ziekenhuis en gaan ze een hartfilmpje maken en een echo om de hoeveelheid vruchtwater enzo te controleren... en van daaruit beslissen ze weer verder... dus we merken het wel
Ja Suusje spannend he?is dit je 1e??? Van ons wel. Het lijkt me wel fijn dat je dan met 41 weken nh zh moet voor controle vh vruchtwater, dan kijk je daar volgens mij echt naar uit. Ik vind het ook wel een geruststelling, helemaal omdat de kleine zich rustig gaat gedragen, omdat het minder ruimte heeft. Ik ga even een paar boodschappen doen, tot straks...
Hai mensi....is ons 2e kindje... Maar toch weer geheel anders...toen braken mijn vliezen eerst en dacht ik dus ook dat dat altijd als 1e gebeurde...nu hoorde ik dat eigenlijk vaker eerst de weeën beginnen...dus zit je de hele tijd te denken...hoe voelde het ook alweer? Is dit het soms? etc etc....maar goed kan net zo goed weer zijn dat weer eerst de vliezen breken.... morgen 40 weken....idd wel fijn die echo met 41 weken. Plus dan leef je daar idd naar toe....nou ja nog maar 14 dagen maximaal.... Hebben er al zoveel dagen opzitten toch, dus dit kunnen we ook aan Bikkels!!
Goedemorgen!! Weer een heerlijk nachtje gehad, ons meisje had gisteravond om 23.00 uur de laatste voeding en we hadden de wekker op 7.00 uur staan en toen sliep ze nog, lekker he... Die 24 uur nadat je vruchtwater is gebroken is een limiet voor de vk, daarna wordt je overgedragen aan het ziekenhuis en daar kan het nog wel 48 uur duren voordat ze actie ondernemen. Dit had ik dus ook omdat ik zaterdagnacht mijn vruchtwater had verloren en een zondag ook weinig weeen had. We hadden de afspraak op maandag al staan voor het ziekenhuis. Vond het helemaal niks, wilde echt niet in het ziekenhuis bevallen, maar was gelukkig gaan doorzetten, dus toch thuisbevalling geweest. En ja ik geef bv..hihi, heb mijn stuwing al gehad en het gaat nu super goed, alleen aan het eind van de nacht zitten ze VOL!! En sonnie, hoop dat je je kleine toch thuis heb gekregen!
Wat een heerlijke nachten voor jullie eliesja!! super...bij mijn dochter had ik na 5 weken zulke heerlijke nachten....
Hallo, Nog geen baby in zicht hier. Wat fijn dat jullie zo'n goede nachten hebben Eliesja. Ik begin wel errug ongeduldig te worden moet ik bekennen.
Ik heb helemaal geen zin om wat te doen vandaag...kleine zit tot 12 uur op school...ik ga even bankhangen denk ik...nog ff dutten ofzo
Ja ik heb ook weinig zin om actief te zijn vandaag. Straks even wat was opvouwen maar veel meer zal het niet worden. Hebben jullie van de vk iets van een geboorteplan moeten maken????
Idd suusje wil natuurlijk ook niet dat ze hem zo laten liggen maar als dat het ENIGSTE is wat we mogen doen met ons kindje en dat OOK al gedaan is 2 x toe terwijl ze weten dat we eraan komen tsjaa dat is niet zo leuk. Vandaag gaatie over na de 7 voedingen. Dus ik ga straks is ff babbelen met de kinderarts want hij spuugt niet meer en drinkt alles op dus het is tijd om na huis te komen Vandaag was me laatste dag kraamzorg Zal het wel missen! Maarja niets aan te doen he.. En die stuwing idd goed warm houden he Bij mij trekt het alweer een beetje weg. Ben heel benieuwd of sonnie der kindje al heeft