Zo'n bevalling wil ik ook wel Eliesja. Boehoehoe de boxjes van de computer doen het om een of andere reden niet nu heb ik geen muziekje.
Ik weet precies hoe je je voelt Keejbie Hopelijk mag je mannetje gauw naar huis! Als ie goed drinkt zal dat toch wel? Groeit ie goed? Ik moet morgen met Cyenna gaan wegen in het ziekenhuis, hopelijk is ze goed gegroeid Vannacht heeft ze dus ook heerlijk doorgeslapen van 12 tot half 7 (toen had ik haar maar wakker gemaakt). En daarstraks heerlijk in de tummy tub geweest en nu slaapt ze weer Ik ga zo ff je verhaal lezen Eliesja. Sonny, ben benieuwd hoor En bij de andere meiden is het nog rustig dus. Babietjes, kom er eens uit!
Hoi Ik kom juist van het ziekenhuis! Was wakker geworden door hevige krampen en een beetje bloedverlies. Maar achteraf bleek het gewoon oefenweeën te zijn. het bloedverlies omdat ik nog gisteren bij de verloskundige ben geweest. Heb 1cm ontlsuiting, maar de baby daalt niet echt goed in. het is ook erg vermoeiend en mijn gedachte was om nog een week te wachten, maar dat zie ik nu toch weer niet zitten. Ook erg vermoeiend voor mijn vriend. Hij heeft deze week de late schift, moet om 14 uur beginnen en werkt tot 23.00 en ook hij is pompaf, dus blijven we er bij om zondag binnen te gaan en de bevalling in gang te zetten. Heb vandaag het gevraagd aan een verloskundige en ze zegt dat het heus niet beter is voor de baby om bv tot week 42 te blijven zitten, feit is dat de baby voldragen is en alles er ok mee is. Momenteel heb ik nog wat bruinverlies, net als bij de maandstonden en dat maakt me wat ongerust. Stel dat ik er te lang mee rond loopt??... Nee, wij zullen erg blij zijn als het achter de rug is. Niemand, maar dan ook niemand die mij verteld heeft dat een zwangerschap zo veel onzekerheid kon brengen? Ik hoop dat we er goed aan doen...ze heeft het nog naar haar zin daar binnen dank voor de antwoord ik wens jullie een bloem van een baby toe en natuurlijk een bevredigende bevalling. xx
Bij een geboorteplan moet je dus opschrijven wat je wilt. Dan weet de vk jouw wensen voor de bevalling. Je zet er dingen in zoals: * Mijn man wil de navelstreng doorknippen. * Ik wil de baby na de geboorte direct op mijn buik. * Ik wil zoveel mogelijk rust. * Ik wil geen pijnstilling. De vk vroeg of ik zoiets wou maken, ik had er ook nog nooit van gehoord.
Dat is spannend Sibel. Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me ergens ook wel fijn om te weten dat je dan zeker gaat bevallen.
Oh ken ik niet chrisje... hebben ze me niet gevraagd eigenlijk....maar kan nooit kwaad om te maken toch? Nou sibel: lekker voor je dat je de knoop door hebt kunnen hakken en een beslissing hebt genomen. Ik heb trouwens niet gezegd dat het beter is dat een kindje blijft zitten tot 42 weken hoor...ik zei alleen dat ik niet wist dat ze al voor de 40 weken al een afspraak maken om iemand zo kort na de 40 weken al in te leiden als het geen medische noodzaak heeft.... heb er geen ervaring mee... hier laten ze me in ieder geval doorlopen als er niks medisch aan het handje is... dus vandaar...zal overal wel verschillen joh...in ieder geval veel succes dan zondag (mocht je kindje er niet al eerder zijn) Chris: heb je al lavendelkoekjes gemaakt? Ik ruik ze nog niet hoor Sonnieeeeeeee.......laat ons niet zolang in spanningggggg
Ik heb een quiche gemaakt in plaats van de koekjes. Was lekkerrrr..... Geen lavendel quiche hoor. Wat zal ik eens gaan doen.. ik verveel me suf en heb eigenlijk ook nergens zin in.
haha.... ik ook niet...zo even naar school lopen... en dan na het boterhammetje thuis weer naar school lopen...als ze wil tenminste...ze is 4 dus ze hoeft nog niet hele dagen...maar ze wilde wel graag 2x vanmorgen, dus ik laat het even van haar afhangen... nou ik ga vast beginnen met schoenen aantrekken dan ben ik over 5 minuten klaar haha
Hahahahaha. Nou als ze dadelijk niet meer naar school wil heb je wel wat te doen. Ik ben aan het kijken bij voorbeelden van zo'n geboorteplan en daar zie ik vaak dit staan: Mijn man wil graag de navelstreng doorknippen maar pas nadat deze is uitgeklopt. Wat wil dat zeggen??
Dat heb ik eens ergens gelezen Chrisje. Ze wachten nu vaak met het doorknippen van de navelstreng totdat er geen hartslag meer in is. Voorheen knipte ze de navelstreng al van te voren door. Stond ergens in een boek wat ik heb
Ik weet niet meer of ze bij ons gewacht hebben... maar mijn vriend heeft wel de navelstreng doorgeknipt. ze vroegen of hij dat wou en dat wilde hij wel...
Ahh zo Bedankt voor de info sweetangel. Ik zal morgen eens informeren bij de vk wat het beste is. Of misschien maakt het niet veel uit. Ik heb mijn geboorteplan maar gemaakt. Hoewel ik het een beetje maf vind. Ik bedoel ik kan nu wel zeggen dat ik rond wil lopen tijdens de weeen maar misschien wil ik op het moment zelf wel alleen maar liggen of zitten. Nou ja... we zien het wel.
Hey allemaal gaat het nog een beetje ben blij dat ut weer wat minder is zo is het beter vol te houden Morgen mag ik eindelijk op controle in het ziekenhuis bij de gynacoloog en dan afspraak maken voor het inleiden eindelijk want ik hou het niet meer......................... Veel succes allemaal
Hoi dames, m'n middagslaapje is weer uit. M'n chef belde me wakker ja ja eindelijk maar toch nog interesse!! ----------------------------------------------------------------------------- Ik heb even een vraagje voor jullie allemaal, Hoevaak voelen jullie nu de baby en hoe hard??? Ik voel alleen min of meer de billen een beetje heen en weer gaan, geen schopjes, het is wel s'morgens en door de dag heen een aantal keer, maar dat ik nu kan zeggen dat dit vaak is??? Wil maandag toch eens vragen bij de vk, ik vind het wel een beetje eng. Groetjes Mensi.
hoi mensi, ik had precies dezelfde vraag als jij. gelukkig mocht ik gister al naar de VK, ze zei dat je de baby moet blijven voelen maar dat het ook hele kleine bewegingen kunnen zijn net als dat kontje of een klein schopje. maar alle bewegingen zijn bewegingen en t komt omdat de baby nu gewoon bijna geen ruimte meer heeft om te bewegen en t zich klaar maakt voor de 'grote reis' suc 6
grrrrrrrr spiertje verrekt in mijn bovenbeen/lies/heup hoe het daar ook heet...doet zeer en kan niet zo goed lopen... suf !! nou ja, hopelijk morgen weer over... ik maak idd zelf geen bevallingsrapport chrisje...of verslag.... want zoals je zegt: hoe moet je nou weten wat je precies wilt. Plus ik geef ter plekke wel aan wat ik wil. komt goed!!
Toen ik de vorige keer bij de vk was zeiden ze tegen me dat ik de baby 10 keer op een dag moet voelen. Maar als je bezig bent en je krijgt een klein tikje ontgaat je dat vaak. Ik voel hem ook minder maar ze hebben natuurlijk ook een stuk minder ruimte nu.
Hey, Sorry dat ik jullie gezellige babbel komt storen Ik heb al gans de dag oefenweeën, de één al wat heviger dan de andere natuurlijk. Nog steeds heb ik bruinverlies bij het afvegen, echt alsof ik aan het eind van mijn maandstonden ben, het ruikt ook zo(sorry ) Beteken al deze tekenen bij elkaar mss een bevalling binnen één dag, twee dagen...in elk geval, is het een teken dat de bevalling zich dan toch aandient? Want als dit zo daadwerkelijk het geval is dan heeft het geen enkele zin om in te leiden. Ik ben sowieso van plan om morgen te bellen en het nog een weekje uit te zingen Telkens ik mijn meisje voel bewegen, voel ik een verpletterd schuldgevoel...ik wil haar de keuze geven zelf te komen. het feit dat ik nu op één dag zoveel keren weeën heb, terwijl dit in het verleden slechts 1 keer op een dag was en dan nog niet eens elke dag en kort , geeft me de moed die laatste loodjes tot het eind zelf te dragen. wat denken jullie? is de bevalling voor gauw??