Hai ...denk idd dat je de ene keer meer doorhebt dat je kindje beweegt dan de andere gewoon omdat het je soms ontgaat... voelt dan al heel vertrouwd denk ik dat je er haast gewend aan bent geraakt... ik voel overigens ook voornamelijk geschuif van beentje of billetjes.. in ieder geval anders dan de middelste maanden, maar is omdat het allemaal zo strak zit nu en er weinig plek is om echt flinke schoppen uit te delen....vind dit trouwens wel een leuker gevoel omdat je echt kunt voelen wat je voelt maar goed.... zou me maar niet al te druk maken hoor mensi...
Misschien gaat het nu idd doorzetten Sibel. Ik hoop het voor je en wens je veeeel succes! Heb 2 nieuwe foto's van Tijn in mijn album staan. Zijn vandaag gemaakt. Hij kan al flink lachen!
EINDELIJK goed nieuws aan deze kant!! Als ons manneke het vanacht goed doet op de 7 voedingen mag die morgenmiddag met ons mee naar huis!!!!!
Oke dan!!! Hopen dat ie t goed doet vannacht, BETUR!! Wat zal jij blij zijn als ie morgen met jullie mee mag! Ik duim voor je!
Oh Miekie wat heeft je mannetje een big smile. Leuk leuk leuk. Goed nieuws KeejBie, ik zal voor je duimen hoor. Morgen weer naar de VK. Ben benieuwd of die kleine aap nu wel of niet is ingedaald weer en zo niet wat we dan gaan doen.
Lieve allemaal, Hier dan eindelijk het verhaal... OP 8 juni waren we in het AMC voor onze controle en om af te spreken wanneer we ingeleid gingen worden. De datum was 20 juni. Toen we naar buiten liepen moest ik plassen. Ik zei tegen mijn man als je niet beter zou weten zou je denken dat ik wat vruchtwater aan het verliezen ben. Echt maar een paar druppels, 's nachts weer. 's ochtends heb ik maar even naar het ziekenhuis gebeld en ze wilden me graag zien. Daar bleek ik inderdaad vruchtwater te verliezen. Vervolgens krgen we te horen dat ik de volgende dag zou worden ingeleid. Dus 10 juni om 06.30 ben in aan het infuus gegaan. Ik begon met 2 cm ontsluiting, die had ik 4 uur later nog steeds. Toen hebben ze mijn vliezen echt gebroken en toen ging het heel snel. Ik heb alleen ontzettende rugweeen gehad, dat was wat minder. Op het laatst hadden we even paniek want zijn hartje viel weg en toen was het druk om mijn bed met de kinderarts en nog 7 andere artsen. Daarna was het knip en met de pomp is hij ter wereld gekomen. Gelukkig hoorde ik hem huilen toen ze hem meenamen. Om 17.10 uur is hij geboren en om 22.30 uur waren we thuis. Ik had de eerste dagen geen borstvoeding en hij weigerde de borst. Dus vandaar pas nu mijn verhaal. Om de 3 uur voeden. Eerst een half uur proberen. Dan voeding geven in een pipetje en daarna kolfen (toen de voeding op gang was) dan een schoene luier en over 30 minuten weer en ook nog in bad, dus echt wennen. Nu wil hij nog steeds niet aan de borst en kolf ik en dat krijgt hij in een flesje. En we zitten nu op 7 voedingen, om de 3 uur. Het is echt helemaal geweldig en we zijn zo verliefd. Voor iedereen die nog gaat bevallen. Alles wat ze zeggen is waar: Het is het mooiste wat je kan overkomen.
Ben juist geloof ik mijn slijmprop verloren!!! ik verschoot wel even: weer bloed, was redelijk veel en er zat dikke slijm tussen!!! dat dit me zo blij zou maken?? zou het nog lang duren eer mijn water breekt??? Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit
Hoi meiden.. Kom net terug uit het ziekenhuis..gisteravond is om 23.42 onze zoon Dhani geboren..hij is 52 cm lang en woog gister 3375 gram..heb er dertien uur over gedaan in totaal vanaf het moment van de weeen..moest wel naar het ziekenhuis omdat mijn vliezen al bijna 24 uur waren gebroken..we moesten vandaag nog in het ziekenhuis blijven en eigenlijk mocht ik morgen pas weg..maar dat wilde ik echt niet..lag voor geen meter in dat bed..ik moest daar blijven zodat ze dhani in de gaten konden houden ivm infecties door langdurig gebroken vliezen..maar hij deed en doet het onwijs goed..dus mocht ik nu weg..ben nog nooit zo snel aangekleed geweest hihi..rest van de bevallingsverhaal horen jullie wel..ga nu lekker slapies doen Meiden succes..voor jullie zal het ook niet lang meer duren zal ff kijken of ik fotootje kan plaatsen in mn album
Wauw, Sonnie!!!! van harte gefeliciteerd met je zoon Dhani! Lijkt me zo bijzonder om daar ineens met je baby'tje te liggen. Hopelijk knap je snel op en kun je lekker genieten van je kraamtijd!! XXX
Hey Sonnie GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mooi man....Je was dezelfde data als mij uitgerekend, DUS NOU IK NOG, hier is alles nog rustig.. Lief kindje hoor, geniet van je kraamtijd. xxxMensi.
hey Sonnie!! ...van harte feli met Dhani wat een scheetje zeg!! Goed gedaan hoor dametje... Heb je wel gemist hiero, maar je had een geldig excuus rust lekker uit en vooral genieten natuurlijk!
haha...het staat er heel stoer bij mijn banner Vandaag is de grote dag!! huhummm voel niks maar heb zonder al te veel zeuren de 40 weken gehaald JOEPIE!! nog max 14 dagen te gaan Wisten we maar bij een bevalling van tevoren wanneer je precies zou gaan bevallen he? Zo van...dat de uitgerekende datum ook ALTIJD de bevallingsdatum was haha...
M'n achterbuurvrouw is zojuist met de ambu opgehaald, ze is 3 july uitgerekend!!! heb de verloskundige gezien, spannend hoor, had nog wel zo gehoopt dat ik eerder was!!! Hou jullie op de hoogte.
Sonnie van harte gefeliciteerd!! En Keejbie, idd heerlijk als je zoontje mee naar huis mag! Dan kan je echt gaan genieten!