Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Nou Suusje geef maar gewoon toe dat jij zelf in dat bootje wil of op het paardje. :p

Wat we gaan eten weet ik nog niet, mijn moeder komt zo en dan gaan we nog even de stad in. Dus daar een broodje ofzo denk ik.
    Mijn broertje komt ook, op de fiets, daar was nog wat stress om. (zie mijn topic in de lounge: mijn arme broertje :( )

KeejBie daar ben ik ook benieuwd naar hoe het nu zo gaat met je moeder.

2. Niet meer actief

thanx allemaal..

He suus jou uitgerekende datum he vandaag..maaruhhh nog geen beebje he..gekkie had toch echt het idee dat jij de volgende was..

ben ook wel benieuwd hoor wie nu de volgende is..probeer af en toe wel mee te lezen hoor..maar kan jullie nu niet echt meer bijhouden haha..heb ineens minder tijd..hmm vreemd he hihi :p

Ja keejbie tuurlijk is je eigen bed lekker..maar als Dhani nog had moeten blijven dan had ik ook echt gebleven hoor..had hem nooit daar achter kunnen laten..dan nog maar paar nachtjes niet slapen..kon er nog wel bij na al die maanden slapeloze nachten :p

Vandaag voor het eerst kraamhulp gehad..hele lieve vrolijke meid en heerlijk al die klusjes die uit handen genomen worden zeg..al is het wel moeilijk hoor..kost me echt moeite om te rusten maar heb een strenge kraamhulp haha..
    Verloskundige is vandaag ook al ffies langsgeweest..
    Met de kleine gaat het super..ben helemaal happy..

Nou meiden sterkte he met het wachten op de beebjes..denk aan jullie hoor ondanks dat ik niet zo heel vaak online ben..zodra ik weer wat beter kan zitten kom ik weer vaker kijken..

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hoi pipeloi

Haha Suusje, ik moet altijd zo om je lachen!!
    Je schrijft altijd leuke dingen met veel humor!!
    Het schiet mooi op voor jou he? Weet je eigenlijk ook wat het wordt? Wens je veeeel succes!

Sonnie, gefeliciteerd met je prachtige zoontje!
    Lekker genieten nu!

Fijn Chrisje dat de beeb weer wat is ingedaald.
    Zal niet lang meer duren voordat jij je mannetje kan gaan knuffelen!

Keejbie, fijn dat je knulletje eindelijk thuis is.
    Zal wel ff wennen worden, maar fijn dat je nog kraamhulp krijgt! Geniet van hem en elkaar!

Zo Patricia, je hebt idd een heftige bevalling gehad.
    Ook ik had enorme rugweeen! Toen al 3 dagen. Ik zei al in het ziekenhuis; nu ik hier toch ben, haal mijn rug er maar af. Heb toen morfine gekregen....goed spul zeg! Mijn vriend wilde wel wat van dat spul mee naar huis. Ik was nl nog nooit zo rustig geweest, haha grapjas!
    In ieder geval lekker genieten nu!!

Mensi hoest met je buuf? Al wat van gehoord?

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo zwangeren en bevallen juni mama's,

Ik was er nog wel hoor, zodra er wat begint zal ik jullie op de hoogte houden!!!! ik vind dat altijd zelf ook interessant om te lezen.
    Vorige week met dat hete weer kon ik heel goed nd wc, en dat is nu weer over :cry: elke keer een paar keuteltjes :oops:
    M'n achterbuurvrouw is vannacht bevallen van een zoon, hij heet Rens,
    maar de placenta wou niet komen, daarom moest ze nh zh.
    Ze zijn nog niet terug, dus dat is wel balen voor haar.
    Is vanmorgen om +-9.15 al opgehaald.... met de ambu :confused:
    Ik heb regelmatig last van harde buiken, maar verder nog geen voorweeen weer gehad, ja dat waren weeen vd poepjes :oops:
    M'n broer denk dat het maan of dinsdag word...nou ik hoop het!!!
    Mocht ik s'nachts nh zh moeten, staat hij standby voor ons hondje, dus dat is erg fijn, hopelijk is het niet nodig...doei tot mails xxxMensi.

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Lekker broodje gegeten Chris? heb zelf hamburgers gemaakt..smik smak... en zit nu aan de citroenkwark

Sonnie.. kan me voorstellen dat je ineens minder tijd hebt ...heb je trouwens al veel kraamvisite gehad?

Miekie je rug eraf? aaaauuuuwww...heb je geen buikje meer en geen rug, maar idd als je er toch eenmaal bent.... denk dat als ik naar t ziekenhuis moet ik ook maar meteen een hele waslijst laat afwerken...wat vet van mijn bovenbenen,bilpartij en heupen... (mijn rug hou ik nog ff...altijd handig als je een rugtas wilt dragen) ..... nee maar zonder gekheid, die rugweeën zijn echt Killing!! ik ken ze en zijn absoluut niet fijn!! Wel lachen dat je vriend een dosis morfine voor je mee naar huis wou nemen haha.... Is hem vast niet gelukt ;)

Wat lijkt me dat rot mensi dat als je bevallen bent thuis je evengoed nog naar t ziekenhuis moet ivm de nageboorte die er niet uit wil... maar waarom is ze nog niet terug?? misschien een operatie? en de baby? is de baby mee? hmm lijk nu zelf wel mijn nieuwsgierige overbuuf :) die overigens nu een weekendje weg is, dus zou wel een goede stunt zijn om NU te bevallen...

oh ja sonnie....ik ken dat van moeite hebben om dingen uit handen geven tijdens de kraamtijd...de vorige keer kwam ze steeds om 8 uur 's morgens, nou mooi dat ik voor die tijd met wekker wakker werd... vriend uit bed gooide...bed op ging maken..koffie zette etc etc haha...sloeg nergens op! dus nu heb ik het plan om tijdens mijn kraamtijd gewoon te genieten en haar eerst dr gang te laten gaan en als er dingetjes in huis overblijven heb ik mams en man nog en dan ga ik de boel een beetje bijschaven als er nog wat overblijft ;) Maar goed is nog maar een plan he... ff kijken hoe het in de praktijk loopt.
    Krijg wel van iedereen al hulp aangeboden als ik met mijn dochter naar school brengen zit, maar heb alles al geregeld!! dus ook dat komt goed... wat wel heel moeilijk is is dat ze natuurlijk ook al maanden wacht op haar broertje of zusje en nu dat het dichterbij komt (ze vindt me nu wel heel dik worden en vindt dat het nu wel tijd wordt ;) ) kan ik nog steeds alleen nog maar zeggen: Het duurt nu niet lang meer... tjah... maar we zingen tegen de buik en zeggen dan ...halloooo daarbinnen, kom er maar uit hoor, we willen knuffelen...
    En onderweg naar school wil ik af en toe weleens wegduiken....zoals van de week waren kinderen aan het voetballen...komt ze aan hoor: Pas op!! Pas op!! Mama heeft een baby in dr buik...Pas op!!
    Uhmmmik geloof dat ze het wel doorhebben moppie haha

hmmm m'n kwark is op...nog wel trek eigenlijk...nou ja...even wachten, misschien moet mijn maag nog verwerken dat het geen trek meer heeft ofzo..

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend???

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo, ik kan weer naar buiten kijken, heb mijn ramen ff gewassen vd buitenkant. Was wel weer nuttig!!

Wat leuks doen dit weekend...hmm. Ik zou eerst (zoals elk jaar) naar de TT. We hebben altijd kaarten voor de hoofdtribune. Maar had m dit jaar maar verkocht omdat ik rond 5 juni zou gaan bevallen. Kon dan toch niet fietsen en lekker zitten en biertje drinken. Maarja, achteraf had het nu dus wel gekund. Volgend jaar maar weer. Dus mijn vriend gaat wel heen ik zal op de tv wel kijken. Gaat me niet zo zeer om de race als wel om de sfeer. Dus ben lekker de hele dag met Tijn.

Gaan denk ik ff wandelen, de nieuwe babybag uitproberen. Wordt lekker weer morgen dusss.
    Verder nog niet echt plannen. Zondag uiteraard weer voetbal kijken!!

Heb net 7 weken verlof gehad en heb er nog 14 weken te gaan...incl. vakantie!! Lekker genieten dus!

Vervelend Mensi voor je buuf dat ze alsnof naar het zh moest. Hopen dat alles goed gaat!

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Sonnie en Keejbie... gefeliciteerd...

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh jammer....nou ja extra leuk dan volgend jaar...

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Bah ik voel me helemaal niet lekker, diarree en misselijk. :(
    Dus we zullen niet veel gaan doen vandaag denk ik.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mogge dames,

Nog steeds rustig hiero.
    M'n buurvrouw is er nog niet weer, en de baby zal wel met haar mee zijn,haar vriend is vannacht ook niet thuisgekomen.
    Maar het is heerlijk weer, ik heb het koffieapparaat klaargezet op de droger,(in de keuken de senseo)met de pakken beschuit en blauwe en rose muisjes.Tip van een kennis omdat we niet weten wat het word,
    en dan heb je altijd de goeie in huis, voor als het ih weekend gebeurt
    en de winkels dicht zijn.
    Vanavond even bij m'n moeder op visite.
    Doei xxx Mensi.

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja wij hebben ook al beschuiten en muisjes ingeslagen. Maar we weten wat het is dus we hebben maar 1 kleur. :)

En flink wat koffie pads voor de Senseo en dan zoeken ze het zich maar uit. :p

Mijn broertje is vannacht blijven slapen maar die vertrekt zometeen weer met zijn fietsje.

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Sonnie nog van harte gefeliciteerd met je binkie, geniet er lekker van meid..

Keejbie fijn dat je kereltje lekker thuis is, geniet er ook maar lekker van..

ben benieuwd wie nu de volgende is...spannend hoor.

hier gaat ook alles goed, ons kleine meisje doet het uitstekend en die nachten zijn echt heerlijk!!
    Ze is nu wel wat meer wakkerder, dus kunnen we eindelijk haar oogjes bewonderen..

Moet wel lachen zeg, ik zit nu echt iedere dag filet american te eten...jammie

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dankjewel Mamaantje!!

Fijn Sonnie dat je een fijne kraamhulp hebt. Dat had ik de eerste dagen ook behalve gisteren en vandaag. Wat baalde ik ervan dat me ouwe kraamhulp vrij had Grr!! Gisteren kwam deze mevrouw en had binnen 10 min. een discussie met haar. Later zat ze aan de telefoon met me verloskundige en beweerde ze dat ik geen nachtvoeding wilde geven aan me kindje. Maar dat had ik helemaal niet gezegd :( Dus was ook blij dat ze vandaag voor het laats was.

Met me moeder na de bevalling is het gegaan zoals ik helemaal niet verwachte! Als ik der iets vroeg dan deed ze het ook voor me en alles heel tof! Heb der nooit zo meegemaakt. Maar helaas na 2 dagen begon ze alweer te schelden en te doen.. En dat niet alleen ze maakt zich ernstig zorgen over haar "nachtrust" nu ons manneke thuis is (Normaal ken je een bom naast de bed leggen en hoort ze niets) maar goed. Het is weer als van ouds..

Ons manneke ligt lekker te slapen. De voedingen in de nacht was wel ff vermoeiend. Ons kleine manneke huilde namelijk ook omdatie wilde knuffelen hehe zodra ik met um knuffel issie stil hehe zo lekker he kan echt met hem tuttelen ;) Word een mama kindje denk hihi.

Vanochtend issie in badje geweest hij vond het ZO lekker!!! Ik zal vandaag eens ff foto's maken als die wakker is Me foto album is bijna vol grrr :(

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoezo vind je de nachten fijn Eliesja?! Slaapt jouw meisje lekker door?!

En hier ook hoor lekker die filet american ik eet het ook elke dag hahaha

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Keejbie jammer van je kraamhulp! maar goed die is nu weg, dus nu mag je lekker zelf zorgen voor je manneke. Is wel ff wennen he zo 's nachts eruit!
    Heb ik ook hoor, maar ben het nu gewend en het zit haast in mijn ritme. Maar hoop wel dat onze kleine snel doorslaapt. Maar dat komt vanzelf wel. Goed groeien is belangrijker! En zo'n nachtvoeding is ook wel knus hoor zo in je bedje met z'n 3en.

Nou Chris, misselijk en diaree....hmmmm.
    Misschien maakt je lijf zich nu wel klaar voor de grote happening! Wie weet!

Suus?? Ben je daar?? Of ben je stiekum aan het bevallen....

Ja Eliesja lekker genieten nu van de 'verboden vruchten'' .

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    :) Ik hoop het Miekie maar nu is het weer over dus het zal wel niet.

Mijn opa en oma hebben ons uitgenodigd om op 9 juli met de hele familie te gaan eten. Omdat mijn oma 13 juli jarig is.
    Ben benieuwd of dat gaat lukken. Ik hoop dat ik tegen die tijd wel bevallen ben. :p En weer goed genoeg op de been ben.

17. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Misselijk en diarree kan ook een voorteken zijn toch??

Ik heb gisterennacht en afgelopen nacht/avond ook weer last gehad van wat voorweeën volgens mij.
    Heb dan telkens zoiets van "ja, meer! Meer pijn!" Hahaha :)

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja keejbie, mijn meissie slaapt s´nachts al door, echt super hoor!! om 23.00uur de laatste voeding en dan komt ze pas om half 8 ofzo... ze doet het verder echt super goed. zit nog steeds aan de 6 voedingen per dag en ze was in 4 dagen tijd alweer 100gram gegroeit!!

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja miekie, die verboden vruchten van tijdens de zwangerschap heb ik al ruim ingehaald, maar nu heb ik natuurlijk weer van die verboden vruchten...

heb me helemaal scheel gegeten aan mango´s tijdens de zwangerschap en nu mag ik ze de eerste 2 weken niet hebben, schijnt een citrusvrucht te zijn en die mag je niet de eerste tijd vanwege de borstvoeding. En uien en koolsoorten, alcohol en pittige kruiden...

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Nu gaan we 16 juli uit eten omdat mijn peetoom de 9de niet kon. :) Dat moeten we toch wel halen.

Hahaha Daan ja dat herken ik wel. :p "Meer pijn meer pijn!!"

Deel Deze Pagina