Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    yep ...dat heb ik dan idd ook...je hoopt echt dat het meer zal worden...niet omdat je graag pijn lijdt, maar omdat het dan eindelijk begonnen is......maaaaaarrrrrrr hier nog niks hoor

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja het is zeker weten ff wennen maar wel zo fijn!

Ons manneke meld zichzelf snachts ook. Dat heeftie vanacht tot 2 keer toe gedaan. haha ik stond binnen 2 seconden al naast me bed :( Meteen kijken hoe het met ons kleine manneke ging.

Maar hij houd zo van knuffelen ;) En dan neem ik um fftjes lekker op bed en dan heb ik ff mamapraat met um hehe en dan wordie weer rustig ;)

Tis alleen ff lastig want rekende net uit en heb om 1.15 pas me laatste voeding op de tijd die ik nu zit dus zodadelijk maar ff een beetje tijd rekken enz Weet nog niet HOE ik het ga doen haha maar moeten maar ff zien.

Wat fijn Eliesja dat ze lekker doorslaapt en zo goed groeit :D

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Suusje, Chrisje, Mensi, nog niks??

Hier alles nog rustig....Helaas......
    Wij willen ook 's-nachts eruit om te voeden en te knuffelen en mama-praat te houden tegen die kleine hummel :)

Babietjes, kom nou!!!!!! ;)

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hier nog niks.

Bah ik zou zo graag even een dagje naar de kust gaan in Zeeland maar dat is nu toch niet meer erg slim. :(

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nope! nog helemaal niks!! ....we gaan zo even eruit: shoppen... en verder zien we wel..
    fijne dag nog ladies.... en zie het positief in: we kunnen nog even fijn doorslapen 's nachts :);)

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Is het koopzondag bij jullie Suusje?
    Eens kijken of dat hier ook is. :)

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mogge hier ook nog alles rustig!!!
    Had gisteravond wel paar keer erge kramp,
    dan had ik het gevoel of ik nd wc moest, maar
    dan kwam er niks....
    Nu is het weer weg, ja vanmorgen toen heb ik alles er uit ge....
    van de laatste 2 dagen, eindelijk!!!
    Weet je ik heb echt zin om op vakantie te gaan,
    je hebt al zolang vrij, en elke keer wachten en wachten, tis net
    of die vakantie nooit komt.
    Ja die vakantie is er wel maar je gaat niet weg, je krijgt wat
    maar ja dat duurt zo lang..... 8)
    fijne zondag.xxxmensi.

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier nog alles rustig?
    Geen puffende mama's tot nu toe op zondag ;)
    Fijne zondag dames!

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    We hadden net de vk gebeld omdat de baby heel weinig bewoog. Hij reageerde ook bijna niet op prikkels. Dus moest ik van haar een half uur op mijn linkerzij in bed gaan liggen en hem weer flink prikkelen, nou uiteindelijk ging hij bewegen. Hoera.

Nu moeten we het even afwachten hoe het de rest van de dag gaat en anders naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Morgen weer naar de vk.
    Die van ons beweegt allen maar met
    z'n billen, dus is ook vrij rustig...
    M'n achterbuurvrouw is vanmiddag thuisgekomen.
    Verder niet veel nieuws hier.

11. Niet meer actief

He dames,

Hoe is het met jullie allemaal? Nou hier gaat alles geweldig.

Afgelopen vrijdag is de kraamhulp voor het laatst geweest. En alles gaat zo goed. Ze mag om de drie gevoed worden. En die dag ervoor zat ze al weer op het geboorte gewicht. Dus alles gaat helemaal geweldig. Ze huilt maar amper en s'nachts hoeven we er maar 1 keer uit.

Dus echt waar geen klagen aan deze kant. Hoe staat het verder met de moeder en de a.s moeders?

Morgen is mijn eerste dag helemaal alleen met Yanouck dus ik ben benieuwd.....

12. Niet meer actief

hoe gaat het hier meiden? waar blijft de aktie hihi

hier gaat alles goed..Dhani doet het super..ik heb alleen last van stuwing en dat is best pijnlijk.hebook sinds vandaag mega last van hechtingen..maar ja was voor goed doel he :p

zal ff fotootjes in album zetten :D

meiden kom op he ;)

13. Niet meer actief

Nou sonnie,

Ik heb ook erg veel last gehad van de hechtingen. Maar de vk had gekeken maar die kon ze niet door knippen omdat ze onderhuids zaten. Dus moest gewoon geduld hebben. Tot dat ze ze week waren geworden en zelf door midden gingen. Maar ik had wel last van aambeien. Dat is pas ellende.

Stuwing heb ik niet echt. Mijn borsten lopen wel leeg en moet regelmatig een nieuwe zoogkompres er tussen doen. Gemiddeld 1 in 2 a 3 uur. En ze lopen spontaan leeg. Maar heb er gelukkig geen last van.... ten minste niet kwa pijn of gevoeligheid.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hello lady's,

Een aambei heb ik nu al :oops: die zit er, en heeft ook nog geen zin om weg te gaan.Sonnie leuke foto, is je tuin al klaar??
    Ga zo maar weer eens op de bank liggen.
    Het onweer is hier weer voorbij gelukkig,
    want ik wil s'nachts wel een beetje kunnen slapen...
    Tot morgen maar weer.
    Begonnen jullie met weeen of met het vruchtwater???

15. Niet meer actief

bij mij zitten ze ook onderhuids..moet gewoon geduld hebben..maar heb ik dus niet :(

geef jij bv tinus?
    k ben er vanaf gestapt..hij krijgt nu fv..bij mij is de stuwing echt pijnlijk..net of ze elk moment kunnen ontploffen.. :(

16. Niet meer actief

ja mensi tuin is klaar..maandagavond is het zand en restant stenen opgehaald en dinsdag braken mn vliezen..duss net op tijd :)

17. Niet meer actief

Ik geef bv en het bevalt me prima heb er ook geen spijt van gehad. Maar ik blijf het niet lang doen hoor.
    Ga straks ook over of fv maar eerst ff een maandje dit doen en dan langzaam overstappen.

Bij mij is het begonnen met weeen. Die kwamen gelijk om de 4 min en duurden ook ongeveer 1 1/2 min. En moest toen ook gelijk puffen.

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    waar is Suusje gebleven??

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hier.......
    op mijn stoeltje...achter de pc.....MÉT buik !!

hey sonnie, leuk knulletje hoor.... fijn dat ie het zo goed doet allemaal.

druilerig weertje he? geeft niet..tenminste niet zo Hot!!

Nou ik ga de troepjes maar even opruimen... Blij dat ze weer aan het werk en naar school zijn hahaha...dan is het weer bij te houden ;) Maar wel erg stil... nou jah...maar even een muziekje opzetten.

T' is schijnbaar heel wat daarbinnen in mijn buik. Een soort van pretpark denk ik. Want heb niet het idee dat het kindje er OOIT uit wil :) Ach wat wil je nog meer: je wordt heen en weer geschommeld, altijd op tijd je voeding zonder dat je er eerst voor hoeft te huilen, lekker temperatuurtje: een soort van wellness-oord :)

20. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heerlijk he .. geef die kleintjes is ongelijk .. haha

Deel Deze Pagina