Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hahaha ja Mommy's Health Spa. :p

Nou gelukkig werd hier de kleine gisteravond flink actief en toen ik vanochtend wakker werd kreeg ik ook een trap dus ik maak me niet meer druk.

Nu ben je blij als ze ej schoppen maar als ze dat laten doen krijgen ze op hun kop. :)

Ik heb een beetje vage buikpijn maar niks regelmatigs ofzo.

Vanavond is er een voorlichtings avond over de bevalling door onze vk praktijk dus daar gaan we naartoe. Ik had eigenlijk een beetje gehoopt dat niet meer te kunnen halen. :p

2. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi allemaal,

Nieuws van hier; vannacht om half 5 zijn mijn vliezen gebroken en heb nu regelmatig (ongeveer om de 4 minuten) weeën. Vind ze al best pijnlijk trouwens.... :(
    De verloskundige komt tegen het eind van de ochtend even langs om te kijken.

Zodra er meer te melden is horen jullie het natuurlijk! ;)

Groetjes,
    Daan0201

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Goed zo Daantje....zet 'm op he!!!!!!! Nog even doorbijten en dan is je ukkie er....eindelijk weer wat actie haha

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heb je om de 4 min weeën en komt de vk pas aan het einde van de ochtend? Laat haar opschieten!! ;)

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ze zei dat ik ongeveer om de 3 minuten weeën moet hebben, dat 2 uur lang en dat ze op het hoogtepunt een minuut aanhouden, dan komt de ontsluiting goed op gang.
    Nou, ik moet ze nu ook aardig wegzuchten vind ik, dus als dit echt pas het begin is.... :confused:

We zullen het wel zien

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Jaaaaa actie!!!

Zet hem op Daan! Straks heb je je kleintje. :)

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ahh meissie..ik leef met je mee! bij mij bouwde het eigenlijk rustig op waardoor ik dacht: pfff Als dit alles is haha doe ik effe.... maar daar kwam ik ook snel achter haha....
    Ik hoop dat je een mega mega snelle bevalling krijgt en wie weet wordt het niet heel veel pijnlijker... Maar als ik het zo hoor denk ik dat je vanavond al MAMA bent !! zou gaaf zijn he? doe anders even de douchestraal op je buikkie...misschien helpt dat een beetje?

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Actie!!! ;)
    Daan, zet m op!
    Heel veel succes met de bevalling, hopelijk gaat het snel en ben je vanavond mama!!

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    waar is mensi???

10. Niet meer actief

jaaaaa de volgende beeb is in aantocht :D

Daan zet hem op he..je kan het ;)

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mensi is er ook nog wel hoor!
    Had vanmorgen eerst weer een lading boodschapjes in huis gehaald.
    Heb alleen nu buikpijn van het gesleep :cry:
    Ga straks maar even lekker op de bank liggen met het hondje.
    Heb ook zere borsten....
    Daan zet hem op vandaag!!! spannend hoor.
    Ik hoef ook nog maar 3 daagjes :eek:
    Vanavond weer naar de vk, ben benieuwd of ze nog weer wat anders zegt. Nou dames ik laat de compu aan staan, kan ik straks op de hoogte worden gehouden van jullie verhalen.
    Doei doei. Mensi.

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zet 'm op Daan!!!

Pim

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Succes Daantje ... zet um op

14. Niet meer actief

Zet hem op daantje....... En denk maar zo vanavond heb ik die kleine in mijn handen. Als je de weeen niet meer fijn vind ga dan maar lekker onder de douche staan. Dan kun je ze vaak wat makkelijker op vangen. Maar goed iedereen doet het toch op zijn manier. Veel succes daantje.....

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zo...heb even een afspraak gemaakt voor a.s vrijdag in het ziekenhuis.. dan ben ik 41 weken en dan moet ik erheen voor een hartfilmpje en een vruchtwater echo...
    niet vergeten af te bellen als het niet meer nodig is... grrrr en heb al een geheugen als een vergiet.

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    jeeh, zet m op daan ... :D ik hoop voor je dat het niet veel pijnlijker wordt... straks heb je lekker je kleintje in je armen :D

17. Niet meer actief

Ik hoop voor jou suusje dat het gewoon eerder komt en dat je dan de afspraak mooi af kan zeggen.

Dat was bij mij ook het geval. Had die woensdag een afspraak gemaakt bij de gyn voor vrijdags en donderdag 's avonds kondigde Yanouck zich aan. Dus johan heeft in het ziekenhuis die afspraak ook af moeten zeggen......

18. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Heel veel sterkte Daan!!! Zet hem op!!!!

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh wat spannend, zet m op Daan...

20. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732