Goeiemorgen, Ja morgen uitgerekend. Voel nog niks hoor. Die van jou mag er nu wel eens uitkomen Suusje.
ja dat dacht ik ook ja...grrrrrrrr Kindje zit al een poos ingedaald en moet zeggen dat het nu toch wel zeer doet met lopen hoor... ziet er ook niet echt meer mooi uit als ik voorbijwaggel haha..... nu al een eigenwijsje en is er nog niet eens uit!!
*waggel waggel waggel* hahahaha. Gisteren kregen we trouwens ook nog een film te zien. Echt uit de jaren 70. Je zou toch verwachten dat ze anno 2006 wel iets moderners hadden. Maar daar is blijkbaar moeilijk aan te komen. Ze zeiden ook dat slechts 40% van de eerste bevallingen thuis kan bevallen, 60% moet vaak alsnog naar het ziekenhuis. Dat vond ik toch best veel. Zeker aangezien ik echt liever niet naar het ziekenhuis wil.
Tja het lichaam schijnt het dan nog te moeten leren. Want bij een 2de was het zo'n 80% die gewoon thuis konden bevallen. Dat is nogal een verschil.
ckr een verschil....nou ben benieuwd wat ik ervan ga bakken en wie weet kun jij met je 1e zwangerschap ook wel gewoon thuis en hoor je bij de 40 %... Zo... genoeg gekletst: nu is het tijd voor : Een bevalling !!
Mensi? waar ben jij nou weer gebleven...hup.. even melden!! xxxnmgxxx zal nu wel bevallen zijn denk ik en Daantje ook wel denk ik
Morguhhh waggelende wijffies Trekken jullie het nog een beetje? Daan hoe is het met je???? nieuwgierig Idd mensi wel ff blijven melden he
zo direct komen ze langs van jeugdzorg voor hielprikje bij Dhani..vind het zo zielig dat ze hem pijn gaan doen.. Kraamverzorgster gaat straks zn voetje in bakje met warm water doen..hoeven ze niet zo aan zn voetje te zitten..ben benieuwd Nog niks van Daan he..die ligt vast lekker te genieten met de beeb..
Denk dat daan haar kleine wel in dr armen heeft!!! Ben benieuwd wie de volgende is.. Onze kleine meid heeft weinig van het hielprikje gemerkt geloof ik, 15 sec. na het prikkie begon ze beetje te huilen en toen sliep ze alweer.. Verder gaat het goed hier, vandaag iemand geweest van consultatiebureau. Groeiboekje gekregen waar ook weer veel leuke dingen en tips in staan.
Helaas had onze kleine het hielprikje al in het ziekenhuis gehad en kwamen wij daar na zo'n weekje pas achter Suus je loopt alweer overtijd he Ben benieuwd zou het misschien ook 5 daagies worden?? Het is toch wel vreemd zo nog.. Er zijn nog een aantal dames zwanger en de andere aantal hebben al hun babytje. En opeens zit je dan in een hele andere wereld dan toen je zwanger was. Oja, me mannetje moest gisteren weer aan het werk. En toen vroeg die aan zijn baas of hij halve dagen kon werken deze week omdat ik best nog last heb en snel vermoeid raak. Dus wilde hij graag smiddags thuis zijn zodat hij me kan helpen met alles. Ze baas zei: ja dat is goed ik bel je straks nog wel ff op. Nou hij kwam dus in de middag naar huis en heeft de hele dag op een telefoontje gewacht van zijn baas maar nee die belde niet hoor. Even later ging de telefoon dat was het uitzendbureau. Hij heeft ontslag gekregen. Ik kan het nog steeds niet geloven! Eerst zegtie die baas is goed en daarna durftie niet eens op te bellen om het tegen me mannetje zelf te zeggen! Me mannetje belde hem dus als snel op om uitleg te vragen. Zijn vrouw pakte op en zei datie um later wel terug zou bellen aangezien die niet aanwezig was (jaaa jaaa!). Tot nu toe heeft die fijne baas nog steeds niet gebeld. Waardeloos gewoon!! Me mannetje is meteen naar het uitzendbureau gegaan want hij moet toch werk hebben dus dat zijn ze nu weer aan het zoeken voor um. Maar uiteindelijk blijkt het dus dat de baas hem binnenkort een vast contract moet geven en dit dus als reden heeft om hem eruit te werken. Ik vind het werkelijk NIET normaal!!!
Dat is wel een ontzettende vuile streek van die baas zeg. Niet te geloven. Ik ben mezelf helemaal over de kop aan het werken nu maar ik kan gewoon niet stoppen!! Ik barste net in tranen uit omdat ik het dekbed niet netjes glad kreeg na het verschonen van het bed. En ik wil mijn strijkijzer wel vermorzelen. Ik krijg de baby lakentjes er niet mooi mee gestreken en hij lekt steeds water. Dat ding is gewoon kapot, maar mijn moeder heeft al gezegd dat ik er een cadeau krijg als de baby er is. Als een van de cadeau's. Zou dit dan de langverwachtte nesteldrang zijn? Ik denk het wel.
Jeetje keejbie dat is wel erg rot voor jullie. Ben net weer even met Yanouck naar buiten geweest. Even een paar dingen opgehaald. Vrijdag komt het consultatie bureau bij ons thuis. Dus ben wel benieuwd. Johan hoeft gelukkig nog maar 3 dagen te werken en dan heeft hij 6 weken vakentie. Maar vind het nu niet meer zo erg om alleen te zijn. Ik weet dat ik het kan dus ja wat zou er dan moeten gebeuren.....
Hey willen jullie wel effe wat stiller zijn terwijl ik hier lig te bevallen!! Kan mezelf haast niet horen puffen!!........ nehhh niks aan de hand... kom nog steeds eerst met mijn buik de deur door ipv mijn voeten. lullig van zijn baas keejbie: Hij dacht: de jongen wil halve dagen: ach ik geef hem meteen hele dagen vrij !! Nee geintje..is erg flauw op deze manier. Nou ja hopen dat ie snel weer een nieuwe baan vindt. Al zal hij dan ook hele dagen moeten, want dat zullen ze wel zoeken in hun personeel... Maar hij was op zich toch al vroeg vrij elke keer? Misschien had hij beter als hij op een contract hoopte gewoon toch maar even die dagen moeten uitzitten... Bij mijn eerste had mijn man net een overstap naar een nieuwe baan en moest hij na 2 weken ook weer aan de slag! Maar ik vond het wel prima. Had nog wel last van de hechtingen en tuurlijk ook moe, maar heb gewoon dutje gedaan als de kleine ook sliep enzo... geen problemen verder gehad.... Maar goed...nog nieuwe foto's in al jullie albums van de beebjes????
Wat een ongelofelijke rotstreek zeg!!! Gatver, dat er zulke mensen bestaan. Hier alles zijn gangetje, vandaag even naar Heemstede geweest en even naar mijn werk. Ik ben zo blij dat ik verlof heb.... Als ik die agenda moet geloven (en dat doe ik zeker) is het daar superrrrrrrrr druk. Ze hebben vaak niet eens pauze. Ivan heeft echt helemaal niks van zijn hielprikje gemerkt. Op het moment dat ze kwam (die mw) lag hij lekker te slapen en ik heb hem toen opgepakt en de kraamverzorgster deed zijn voetje in warm water, kreeg het prikje, druppelde bloed in rondjes op papiertje en ik legde hem al slapend weer terug in zijn bedje. Heerlijke baby.... HIHIHI. Ben erg nieuwsgierig naar de twee bevallende dames. Enne andere dames, kom op nou!!! Het wordt weer warmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Keejbie idd erg kl#ten!! Heb je dat weer.... Hopen dat ie gauw weer wat beters vindt dan! Mensi, fijn dat alles goed was bij de vk. En nu gelijk maar stiekum aan het bevallen....?? Of ben je er nog?! Je weet t niet!! Ja Chris, das nesteldrang. Erg he, je kan wel gek van jezelf worden. Ik had er ook errug last van toen. Dus morgen op de 40 weken. Wie weet gebeurt er wat, dan zal je de eerste zijn die echt op de bevallingsdatum bevalt. Nou, we horen het wel. Succes!! Ja Suus, schiet s op zeg met bevallen!!! Enneh Daan, hoest ie??!! Hier alles oke, alleen errug ongi...not funny!!!