Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi dames,

Ben en loop er nog steeds hoor, zal proberen me vaker te melden!!!!
    keejbie wat een K.T baas zeg!!! wat een nare man...
    Enigste voordeel dat je mannetje nu wel thuis is,
    kun je hem een beetje troosten.
    Daan laat nog niet van zich horen....
    Ben wel zeer benieuwd. Hier alles rustig vaak harde buiken en nog vaker plassen.Voordat ik sávonds slaap ben ik alweer 3x nd wc gehobbeld.Maar mams doet nog braaf haar boodschapjes.
    Heb me vanmorgen vermaakt met kaarten maken, heb hele leuke gemaakt met nijntje erop en dann een plastickje ervoor en dan rose of blauwe muisjes erin.(schudkaarten)
    Nou ik ga even eten maken, lekker sla met krieltjes en gehakt cordon blue. Ben benieuwd welke baby zich als volgende meld,
    ik heb een gevoel dat ik over data ga!!!!!
    tot mails xxxMensi.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Heb net een foto in m'n album gezet vd nijntje kaarten.

3. Niet meer actief

Wat een rot baas zeg en een lafaard dat ie nu zo doet..hopelijk heeft hij snel een andere baan..

Dhani heeft helemaal niks van hielprikje gemerkt gelukkig..sliep rustig door :)
    Heb vandaag al minder last van mn hechtingen..kan er aardig op zitten nu..yeahh..ook het vloeien wordt al minder..lijkt me niks met dat warme weer wat ze weer voorspeld hebben en dan die gore maandverbanden in..blechh..geef mij maar tampons..
    Morgen laatste dag dat de kraamhulp er is..aan de ene kant jammer..was toch wel lekker..maar ook wel lekker dat we gewoon weer alleen zijn..
    Vanaf donderdag is mn mannetje lekker vrij t/m volgende week vrijdag..

Nou meiden kom op ga is ffies bevallen :p

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja bleeh die dikke mvb nou dat lijkt mij ook helemaal niks,
    vanaf wanneer mag je weer tampons gebruiken?? die zullen er de eerste tijd wel uitvallen...ha ha nee grapje hoor.
    Vanaf wanneer word het mooi weer?? ik wil vh weekend wel bevallen.
    Leuke data 1of 2 july. 8)

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Gave kaarten zeg, mensi heeeeeel leuk!! Cool

ik kreeg de vorige keer trouwens een tip van de kraamverzorgster... als je gehecht bent, ben je geneigd om op zachte stoelen te zitten, maar je kunt beter even doorbijten en op een harde stoel zitten... dit helpt tegen wondvocht en andere ontstekingen en hielp bij mij wel....en geloof me: had een hoop hechtingen ..bijna totaal-ruptuur

Hoest nu met je vriend keejbie...heeft ie alweer nieuwe moed? hoop dat hij snel weer wat nieuws vindt.

we kunnen wel elkaars bevallingsdatums gaan raden nu.... wel grappig ...

Mensi voor jou denk ik: 5 juli
    Chrisje: 2 juli
    Ik: NOOIT
    wie hebben we nog meer?

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    HA HA SUUSJE DIE VIND IK ECHT GOED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JE HOUDBAARHEIDSDATA IS VERSTREKEN
    IK VIND 5 JULY OOK WEL EEN LEUKE DATA
    IK DENK DAT JE VH WEEKEND GAAT BEVALLEN
    JA LEUKE KAARTEN HE, BEN ER WEL TROTS OP
    IK ZAL ZO OOK EVEN NOTEREN WANNEER IK DENK DAT IEDEREEN GAAT BEVALLEN EERT EVEN DE NAMEN OPZOEKEN :)

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nou het zijn er inderdaad niet veel meer....
    Suusje 30 juni van een zoon.
    Chrisje 5 july van een zoon.
    Mensi 6 july van een dochter.
    Er zijn trouwens wel een hoop juni dames die eerder dan de uitgerekende data zijn bevallen....
    Maar dat zal er voor ons wel niet inzitten.
    Fijne avond groetjes Mensi. ;)

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Tampons mogen de eerste 6 weken na de bevalling niet. Dat hoorde ik gisteren op die voorlichtingsavond.

Hahaha Suusje ja dat idee heb ik ook, dat ik nooit ga bevallen. 2 juli, ben benieuwd. Dat is zondag. Ik vind het goed. Maar ik hoop eerder. :p 5 juli hoop ik niet te halen. :)

Leuke kaarten mensi!

9. Niet meer actief

mag idd 6 wk na de bevalling weer..moet er nu eigenlijk ook niet aan denken om er een tampon in te steken haha..

zeiden ze tegen mij ook op harde ondergrond zitten..eerste dagen heb ik dat ook gedaan..gisteren kon ik echt nergens op zitten..liggen ging al amper..en vandaag kon ik weer op harde stoelen zitten..gaat steeds beter..naja kost gewoon ff tijd..

ik denk dat jullie in deze volgorde gaan bevallen:

suusje..mensi..chrisje

hmm data's geen idee..hoop voor jullie dat het niet lang meer zal duren..
    Schijnt het weekend weer 28 graden te worden.. 8)

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Komt het eigenlijk weleens voor dat een kindje gewoon echt niet komt? uit zichzelf bedoel ik? Weten we waarschijnlijk niet he, omdat ze dan vaak ingrijpen al...

11. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Spannend voor jullie zeg!! En idd Mensi, wat een leuke kaarten! Sterkte met iedereen die in vrijdag of in het weekend gaat bevallen, pffff 8) Warm!

XXX

12. Niet meer actief

haha suus..waar je al niet aan denkt :p
    misschien wel..maar dat zullen we nooit weten omdat ze altijd op tijd ingrijpen..vraag het anders aan de vk als je daar bent..misschien weet zij het... 8)

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja zal het eens vragen....gewoon als weetje!
    en nu ga ik mijn bedje in duiken...alhoewel, met beleid, anders spring ik er doorheen. ;)
    morgen weer een dag
    truste ladies

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Goeiemorgen deze morgen,

Vanmorgen had ik een klein beetje rose slijm in de wc liggen.....
    Misschien al een gedeelte vd slijmprop???
    Wie heeft dit ook gehad????
    Ik heb maar een mvbje voor gedaan, (dat was lang geleden,wist niet eens meer hoe die om moest) :)
    Heb vannacht ook al gedroomd dat de baby er was, maar het ging zo snel dat ik het niet eens geloofde, en toen ik de baby bekeek had ik echt zoiets van, waar lijkt die nou op :rolleyes:
    Wat kun je toch rare dingen dromen. Maar ben benieuwd naar jullie antwoord, ik hou jullie op de hoogte, als er meer komt.
    Doei xxx Mensi.

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ahhh Mensi, spannend ;)
    Vreemd he, die levensechte dromen haha...
    Wel leuk als je over je eigen bevalling droomt :)

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hoi mensi...
    heb het niet gehad, maar denk dat het nu misschien niet heel erg lang meer duurt voor je..
    ben zelf bang dat ik pas in juli aan de beurt ben...
    Begin nou toch wel ongeduldig te worden eigenlijk..
    Al die vragen om me heen: die ik alleen maar kan beantwoorden met: Ik weet niet wanneer?? tjah
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    nou ja vrijdag de echo in het vooruitzicht

17. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Zooooo vandaag de uitgerekende datum voor mij. Maar nog niks aan de hand.

Ik heb wel veel slijm verloren maar het was niet rose mensi dus ik weet het niet, kan best een stukje van de slijmprop zijn. Helaas maakt dat ding zichzelf gewoon weer opnieuw aan.

Zometeen komen mijn schoonouders even helpen poetsen nog. Laat ik die lekker de ramen doen. Muahahahahaa. :p

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mischien is het voor jou ook wel bijna zover mensi, mischien idd een stuk van je slijmprop, bij mij zaten er wat rode slierten tussen..

Ik heb van mijn moeder een x een verhaal gehoord dat mijn oma vroeger 10 maanden zwanger is geweest en dat me oma er slecht aan toe was, het kindje is overigens dood gegaan.. vroeger deden ze dat blijkbaar nog niet, dat ingrijpen na 42 weken..

19. Niet meer actief

Nou Nou chrisje, Heb je huis nu nog niet schoon...... Of heb je zo'n groot huis. Nee grapje.

Ik hoop voor alle dames dat het toch niet meer zo lang gaat duren. Want met dat warme weer is het niks. Goed ik zal allemaal voor jullie duimen dat het snel mag gaan gebeuren.

20. Niet meer actief

Zou het ook niet weten Mensi..ik hoop voor je dat het nu beetje op gang komt voor je nog meer gekke dingen gaat dromen :p

Yeahh Chris je uitgerekende datum..spannend..binnen nu en twee weekies heb je zeker je beebje.. ;)

Suus bij jou nog niks aan het handje vandaag?

Nog niks van Daan gehoord he..die ligt gewoon lekker te genieten..

Heb van de week laptop gehad van mn mannetje..zo lekker joh..kan nu gewoon lekker internetten terwijl ik op bed lig..zo hou ik toch mn rust en verveel ik me niet 8) Is echt niks voor mij dat hangen in bed..maar ja wat moet dat moet he :p

Deel Deze Pagina