Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja inderdaad de hele dag in bed hangen is ook niks voor mij.
    En zeker niet met dit mooie weer wat weer in aantocht is. Ik probeer toch wel s'morgens wat langer te slapen als Yanouck de voeding heeft gehad. En anders s'middags ff liggen. Maar echt veel doe ik het niet meer.

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nope niks aan het handje...
    net even naar de winkel gelopen
    mijn dochtertje op dr nieuwe step... zo'n lichtmetalen inklapbare (kennen jullie wel denk ik)
    gaat al aardig goed... dus is een leuke aankoop geweest... is ook wat makkelijker mee te nemen dan dr fiets als je ergens heen gaat met de auto ofzo (kan ze lekker steppen bij oma)
    en ze leert dr evenwicht bewaren

maar kwam zelf amper vooruit zeg. Alsof je jezelf echt naar de winkel moet slepen. Maar ik moest van mezelf even lopen... gisteren wat verder gelopen. we gingen Papa van het werk halen...1e stuk met de bus en daarna bedrijventerrein doorgewandeld. En met onze auto terug! :)

nou verder weinig te vertellen...wat eten jullie vandaag? wij eten van die tortellini's met spinazie en kaas erin... en nog iets erbij, maar weet dat iets effe niet te verzinnen..dus als jullie ideetjes hebben??!!

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Mogge,

Mooie kaarten hoor Mensi!
    Ik denk dat het idd wat van je slijmprop is.
    Spannend hoor! Ik hoop dat het niet lang meer duurt voor je.

Dat geldt ook voor Chris en Suusje! Zet m op dames!!

O ja en Suus, ikzelf heb ook 10 maanden bij mijn moeder in de buik gezeten. Ik wou er niet uit.
    Mijn moeder was 23 of 26 juni uitgerekend en 21 juli hebben ze me gehaald en kwam ik nog niet uit mezelf. En ook dat in hartje zomer....puf puf!
    Wat een luie donder he, haha!
    Ik had al lang haar en lange nagels, maar woog 3330 gram, dus dat viel weer mee.
    Maar je beebje zal zich hopelijk wel snel melden.

Tijn ligt lekker in de babybag te snurken. Heb er net een foto van gemaakt, hij staat in mijn album!!

Sonnie, fijn dat Dhani er nix van merkte. Wat n bikkel he!! Tijn sliep ook gewoon door. Super zeg zo'n laptop!!

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ahhh miekie...hij ligt er heerlijk bij zo...lieffff

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    nou juni mama`s nog maar 2 daagjes te gaan en dan is het juli!

dan komen er veel juli mama`s bij! hi hi
    nee hoor ik hoop voor jullie alle 3 dat het snel mag beginnen! veel suc6.

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Miekie wat een schattige foto. :)

Mijn huis was schoon. :) Inmiddels niet meer. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik wat dat betreft veel hulp heb van mijn man. En ik heb ook weer erg veel last van die stomme ischias. :(
    Nou is hij dan eindelijk aan het stofzuigen maar dat kan ik straks vast weer over doen.

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    tjah het is hier ook niet voor niets netter en schoner doordeweeks en overdags dan 's avonds of in het weekend... ra ra ra

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hahaha, mannen. :p

Ach ik heb net meteen maar de stofzuiger gepakt en het opnieuw gedaan. Wat nodig was.
    Nu ga ik maar de computer kamer een beetje opruimen en heeeeel rustig aan doen.

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Aah wat een schatje is Tijn zeg!

Spannend Mensi, misschien komt het nu dan wel op gang. Ik hoop het voor je!

En ook voor de andere dames! Ze mogen nu weleens komen hoor hihi.

Hier is alles goed met de kleine meid. Ze ligt weer eens te slapen :)
    Straks nog ff langs m'n werk... Ze kunnen ook niet zonder me ;)
    Ik had eigenlijk nog een week moeten werken voordat ik zwangerschapsverlof zou krijgen en had dan alles netjes kunnen overdragen, maar ja m'n meisje besloot al veel eerder te komen hihi, dus nu zijn er nog wat dingetjes waar ze niet uitkomen. Dus daarom vanmiddag maar ff langs. Kunnen ze haar gelijk weer bewonderen :D

Vannacht heeft ze weer doorgeslapen tot 7 uur vanmorgen zelfs. Heerlijk hoor, ben gelijk zelf ook uitgerust.

Ik weet ook nog niet wat te eten.... Straks ook nog maar ff langs de winkel...

10. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ze mogen zeker wel eens komen. :)

Net had mijn mannetje even wat kibbeling gehaald. Jummie jummie. :p

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh ja, mijn schoonmoeder was jaloers op mijn moeder omdat mijn moeder de naam van de baby wel al weet. (i.v.m vernoemen)
    Dus nou wilde zij het per se ook weten. Ik wou het nog geheim houden want er moet toch nog iets een surprise blijven.
    Maar toen begon mijn man van "ze zegt het heus niet aan anderen hoor".
    Dus toen zei ik dat hij het dan maar moest zeggen als hij dat graag wou.

Zucht.....

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nog geen verder nieuws hier hoor.xxx

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere

schoonmoederssss..... pffff :rolleyes:

wel lullig hoor... ik bedoel je baby kan zich elk moment aankondigen, om nog EVEn te wachten, wat een ramp ??? maja... zoals ik al zei: schoonmoedersss...

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    bekeek mezelf net even in de spiegel en ben tot de conclusie gekomen dat dit kindje er niet uit komt, omdat het nooit en te nimmer past!! Veel te groot! past nooit...helluppp...

15. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja ze zijn soms te erg Saraah.

Oh Suusje het past wel hoor. Vraag me niet hoe maar het lukt wel.

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik heb overigens wel last vanmiddag van een reeks harde buiken met wat steken in mijn onderrug erbij... maar niet heel spectaculair!

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Het doet in ieder geval al wat voorwerk. Maar hopenlijk wordt het zometeen wel spectaculair. :)

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    mwahh denk het niet...maar zou wel fijn zijn
    half 5...heb trek in avondeten... nog even geduld.

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd suus, vroeger deden ze dat niet zo snel. Mijn zus is ook een maand later geboren en dies toen gehaald met de vacuumpomp.

Ik hoop voor jullie dat het niet al te lang meer duurd. Ik vond 5 dagen overtijd al zoooooo lang!!!

Als het van het weekend echt zo lekker is ga ik denk ik een poging wagen om met met onze kleine man naar buiten te gaan.

Ik slaap elke middag nog ff een paar uurtjes en soms savonds ook nog. Als ik dat niet doe word ik lijkwit en krijg ik het gevoel dak van me stokkie val.

Deel Deze Pagina