ja het zou hartstikke mooi weer worden het weekend..wij gaan ook ff een stukkie lopen dan Wat een scheetje Miekie..lekker ding hoor.. Wij eten vandaag kip madras..lekker makkelijk.. vandaag zijn ze geweest voor de gehoortest..was prima in orde..nou hebben we alle onderzoekies ff gehad gelukkig 8) Keejbie heeft je mannetje al een andere baan gevonden of niet?
Nee me mannetje heb een contract via het uitzendbureau dus hij zit nog aan hun vast zeg maar. Maar ze hebben nu een "project" gestart met de naam Help Ivo aan een baan. Haha Dus ze zijn in ieder geval druk opzoek. Beetje balen allemaal maarja niets aan te doen he! Ik ga ff een nieuwe foto van ons manneke in me album zetten als het past. Dus voor de nieuwschierige
ook lief sonnie....leuk leuk leuk nee chris -> hier niks aan de hand hoor. Kan alleen echt niet lekker lopen vandaag.. doet zeer.. en ziet er ook belachelijk uit. ik stap nu mijn bedje in en hoop dat het morgen wat makkelijker loopt. is te beschrijven als een megadruk naar beneden toe.. lekker trouwens lasagna.. Nou truste meiden! oh ja: het gaat echt weer heel warm worden. Dat vind ik toch wel ff minder hoor. Denk dat jij (chrisje) wel weer heerlijk in je bad kunt gaan dobberen van het weekend. wat natuurlijk niet verkeerd is ...maar kan zelf de hitte even niet met open armen ontvangen haha...
Sonnie wat een superlieve foto. Ik hoop dat die snert hitte weg blijft. Ik kan er helemaal niet tegen. Het badje zal eerst wel weer helemaal leeg moeten en dan weer nieuw water erin en ik weet niet of ik daar zin in heb. Ik ga in de diepvries zitten dan denk ik.
Wat een mooie foto's allemaal. Ben vanmorgen ff met Johan mee naar school geweest. Om Yanouck ff aan de kindjes te showen. En straks krijgen ik nog bezoek..... Ja dames heb met jullie te doen als het 30 graden wordt. Denk wel keejbie dat het goed weer wordt om met die kleine naar buiten tte gaan. Die van ons komt bijna iedere dag buiten.....
nee hier ook niks hoor... morgen 41 weken...ben wel blij dat ik dan een echo heb morgenochtend, want voel het kindje nu steeds minder (om de zoveel tijd wel hoor) maar toch! na het onderzoek moet ik mijn VK bellen...ben erg benieuwd wat zij te zeggen heeft. Straks zegt ze: loop nog maar even door tot 42 weken.... grrrrrr ach we zullen wel zien
Hallo meiden, Hier ook nog alles rustig en DROOG. Sonnie, kip madras wat heerlijk, dat is ons favorite eten ook!! Wij eten vanavond een ovendagschotel met spinazie. Suusje fijn dat je morgen een echo krijgt, doen ze dat altijd standaard? Ik wil ook wel weer een echo... Wij hebben trouwens heel wat meer pagina's als de july dames, maar die zijn ook met minder. Straks is iedereen bevallen en moet ik als enige door nd july dames... SNIK, nee maakt me niet zoveel uit, ik ken er al wat vd july dames. Ga zo even nd markt lekker kersen halen, Ja en ANANAS, ga ik het binnenste eten....HA HA. En ik ga zo onder de parasol, even een blaadje lezen. Nou tot horens, ben benieuwd naar Daan.
denk dat ik met je mee moet naar juli... volgens mij doen ze dat wel vaak ja: als je een poosje over je uitgerekende datum bent een hartfilm en echo... ze deed alsof het normaal was in ieder geval en had het over met 41 weken doen we dat.. denk het dus Hey mensi: hart van ananas...na hoeveel tijd zou je dan resultaat moeten hebben? lust geen ananas dus ik hoef niet, maar vroeg het me af
Jeetje Suus wat lijkt me dat toch erg voor je! Ons manneke is vandaag 2 weekjes. Wat vliegt de tijd voorbij!! Ik moet eigenlijk al me kraamvisite nog ontvangen aangezien ons manneke 8 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen is er (behalve oma's en opa's) nog niet echt veel bezoek geweest
tijd vliegt zeker voorbij....twee weken alweer zo hey... nou, dat wordt effe plannen nu met je kraamvisite...wel leuk dat je vriend er dan bij kan zijn en niet hoeft te werken (pluspuntje hihi) hoe is je geboortekaartje trouwens geworden? want die gingen jullie zelf ontwerpen toch? en al veel kaartjes terug gehad?