Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Idd Miekie bij de hema..zijn echt super makkelijke pakjes..Ga er nog een paar bij halen :D
    Net nog ff je foto bekeken van de bag en idd zelfde pakje hihi..

Vanmorgen is Dhani met zn papa onder de douche geweest..zo schattig..normaal tijdens badje gaat hij altijd huilen en nu dus helemaal geen kick gegeven..oogjes gewoon open en ging gewoon om zich heen kijken..is dus voor herhaling vatbaar 8)

Meiden kom op he..de maand juni is bijna voorbij :p

Lekker keejbie dat je mannetje weer een baan heeft ;)

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    En Suusje hoe staat het ervoor bij jou??

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Zijn jullie aan het bevallen?

Wij gaan zometeen naar de vk. Eens kijken of meneertje nu helemaal is ingedaald.

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hij is ingedaald hoor. Joepie! :)

Ik ben de enige die nog over is denk ik. :p

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi

Suusje zal wel in het ziekenhuis zijn nu.
    Fijn dat je baby is ingedaald Chrisje.
    Vanmorgen ging m'n compu de hele tijd uit,
    maar nu doet hij het gelukkig weer!!!
    Nog niks aan de hand, heb ook niet veel
    nieuws om te melden eerlijk gezegt.
    Heb elke morgen nog een droog bed,
    misschien dit weekend nog maar eens dat leuke truckje
    doen waar je bevalling ook mee kunt opwekken :) :)
    Misschien helpt het nu???
    Nou tot mails, hopelijk mailt Suusje snel terug, ik wil maandag aan de vk ook eens vragen of wij ook nog een echo krijgen.

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh ja suusje ging vandaag naar het ziekenhuis. Daar had ik even niet aan gedacht.

Wij krijgen nog een echo met 41 weken en 3 dagen. Ik denk dat jij dat ook wel krijgt mensi.

Dat leuke trucje hebben we gisteravond gedaan maar het hielp niet. :(

Hier ook nog elke ochtend een droog bed. Nou ja ik moet met een handdoek onder mijn borsten slapen omdat ik me 's nachts helemaal suf lek.

7. Niet meer actief

hey meiden wat is het rustig hier :p

Gaat het nog goed met jullie..kan nu niet lang meer duren he ;)

Wat denken jullie..had ik gisteren mn werk gemaild of ik een contract kan krijgen voor twee dagen ipv drie dagen..voor ik met zw verlof ging was dit geen probleem, maar moest het alleen ff op mail zetten..zo gezegd zo gedaan..
    Krijg ik vanmorgen een mail terug dat ik wel twee dagen kan gaan werken maar dat ik geen vaste dagen zal hebben..ik wil namelijk graag de maandag en dinsdag werken..werktte nu ma/di en woe..
    krijg ik ineens te horen dat ze me wel willen proberen in te plannen op de ma en di..maar dat ik ook op andere dagen beschikbaar moet zijn..en als hun mij op bv woe en don nodig hebben dat ik dan moet werken..ja duhhh gaat toch niet..Dhani gaat naar kinderdagverblijf en heb daar twee vaste dagen..
    heb maar weer mail terug gestuurd naar ze..ik hoef niet perse die ma en di te werken..do en vrij is ook of wat het makkelijkste is om mij in te plannen..ben echt niet moeilijk..maar wil vooraf wel twee vaste dagen..ze moeten ook nog maar net plaats hebben op die twee dagen bij kinderdagverblijf..pfff werkgevers..ben benieuwd wat ze gaan antwoorden op mijn reactie..

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nee me mannetje is nu 3 daagjes aan het werk als dakbedekker.. Eerst was hij glaszetter. Maarja en als ze hem daarna nog willen hebben ken die langer blijven zeg maar.. Maaaar anders heb zijn uitzendbureau nog vele andere baantjes voor hem. Gelukkig maar!!!

Duurd wel lang met suus in het ziekenhuis wie weet zijn ze der wel aan het inleiden :D Ik dacht ook ff voor een check up te komen en nog geen uur laten besloten ze ons kindje te laten komen door me vliezen te prikken.

Nu heb ik EINDELIJK de foto van me geboortekaartje nu blijkt het niet de juiste bestand te zijn :( Iemand ideetje hoe ik um wel in de juiste bestand krijg?

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sonnie wat een baas weer he?, die denken toch ook alleen maar aan hun zelf.Ik heb mijn chef ook gezegt van die 2 dagen, de donderdag en vrijdag, is ook al doorgegeven op de creche.
    Ook heb ik gezegt van 8.00- 13.00 uur, de middag is totaal niet handig, als ik tot 18.00 moet werken en dan ook nog eten koken.
    Zal mij benieuwen wat ze straks zeggen, maar heb al vaker gezeur gehad, dus zal dit keer ook wel weer niet geheel zonder kleerscheuren gaan!!!! Ik kan ook niet de ene keer ma-dins en dan weer woe en dond hoor, bij onze creche zijn dat vaste dagen, dinsdag zit al vol, mocht ik andere dag wil, moet je dat 3wk van te voren aangeven.
    Ik hou ook meer van vaste dagen.
    Gezeur he, maar we zien het wel, tegen mij werd leuk gezegt dat ik maar moest afwachten, er werd niks beloofd, misschien moest ik er ook wel uit, alles kon! nou dat zeg je toch niet!!
    Wij eten gekookte witlof, heb de aardappels al geschild.
    Devk van m'n achternichtje zei tegen haar vandaag dat hun na 10 dagen overtijd een echo en hartfilmpje krijgen.
    Dat zal bij mij dan over een week zijn.
    Maandag maar eens vragen of ik dat ook krijg.
    Suusje is volgens mij ook stiekem aan het bevallen!!!!!

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    En wat is het weer warmmmm....

Chrisje hoe is het in de diepvries??!!

Ja Sonnie erg irritant zeg van je werkgever!!
    Hopen dat ze accoord gaan met je wensen!

Suus....SUUS!!?? Is je kleine dr al?

Enneh Daan, wij zijn nieuwsgierig....

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Suus is al de hele dag weg... Oehhh spannend :)

12. Niet meer actief

Suus waar zit je toch..toch stiekum aan het bevallen ;)

En Daannnnnn?????

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmm.. suusje moest wel in het ziekenhuis zijn. maar zo lang?.... wie weetligt ze wel met haar kleintje in haar amen, of ikze druk bezig met die op de wereld te zetten?...
    spannend !

14. Niet meer actief

nou zeker spannend.. :)

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    He Suusie!!! Ben je stiekum aan het bevallen??

16. sweetangel100

Als ze gewoon een dagje weg is dan ben ik echt beledigd :)
    Dat kan niet zomaar als je hier op het forum zit haha

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Suus, je laat ons wel in spanning hoor hihi!
    Hopelijk is de kleine inmiddels geboren!

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hoi hoiii
    Niks aan de hand!! we lopen nog met buik rond hoor.. moest vanmorgen in het ziekenhuis wezen. hebben daar ruim 2 uur gezeten..Voor een Ctg en bloeddruk en een echo...alles was goed! dusssssssssss laten ze me nog een week doorwaggelen. Hittegolf here we come! Voor volgende week vrijdag weer een afspraak. Als ik dan nog niet bevallen ben. Dus met 42 weken en dan gaan ze weer controles doen en als ik het goed begrepen heb, leiden ze me dan de dag erna (zaterdag) in. Dus spannend!
    Verder drukke dag gehad...visite en feest op de basisschool.
    Met de Ctg kreeg je twee banden om. eentje voor de hartslag van de baby en eentje voor evt weeënactiviteit of harde buiken.... kreeg 1 minuscuul hard buikje in die 20 minuten. Maar had wel 3 hele grote pieken die ik achteraf even moest uitleggen haha... mijn vriend was mee en we hadden nog nooit zo'n ctg gehad en die mevrouw ging het kamertje uit zo van..ga lekker relaxed liggen en ik kom straks weer even kijken en ze doet de deur dicht. Krijgen we toch de slappe lach...konden niet stoppen. Dus allemaal pieken op het beeldscherm. Nou probeer dan maar eens te stoppen. Mijn vriend is toen maar naar buiten gegaan, dus ik toen hij weg was tegen mezelf zeggen: ok denk aan iets stoms... uhmmm...kwam ik op trappen in een hondendrol ..maar toen moest ik dus denken aan die keer dat mijn vriend in de auto aan kwam rijden en de buurman tegenkwam die de hond uitliet en wat wilde zeggen.Dus mijn vriend riep de buurman en die hond die rent uit het niets op onze auto af en de buurman had het net door en vloog erachteraan en viel geknield op de grond IN............je raadt het al......de hondenpoep!! dus ik weer de slappe lach..ja weer op het scherm, maar daarna heb ik me kunnen beheersen.

maar goed: nog geen beebje in de aantocht helaas
    hoest met jullie?

19. sweetangel100

Aahh Suus, je hebt ons wel in spanning gelaten!!
    Toen ik een CTG had had ik dat ook, dat ik moest lachen met mijn man haha... Moest inderdaad de pieken ook uitleggen toen de CTG klaar was... En daarnaast moest ik 3 keer niezen, ook dat leverd pieken op haha :)
    'Jammer' dat je nog steeds geen baby hebt... We dachten het zo hihi

20. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Sterkte Suusje met dit weer! Gelukkig is alles goed met je beebje!

XXX

Deel Deze Pagina