Fijn dat alles goed is suus. Het is weer warm zeg. Pfff hoop echt dat hij nu niet meer lang op zich laat wachten.
ckr warm...pffffff.... we hebben een leuke tuinset nu, maar zelfs onder je parasol kan het flink benauwd zijn... ik wens jullie allemaal in ieder geval een super weekend toe en spreek jullie maandag weer.. hou je taai allemaal.... en het eind is gelukkig in zicht
He Suus fijn dat alles oke was! We dachten al, wat duurt dit lang....Hmm afwachten dus! Mensi, tis 1 juli vandaag. Zou toch mooi zijn als je vandaag bevalt. Nou Chris, maar weer op zoek naar de diepvries dan, haha! O, ik word geroepen, weeeehh, weeeh!!!!!!!!!
Hier ook nog niks geen nieuws, we hebben vanmorgen even de maxi cosi in de auto gezet, even kijken hoe dat werkt met vastmaken. Hij staat nu in de box te wachten.... Tis hier ook goed warm 8) Heb echt zin om lekker te gaan zwemmen... Zag gister bij de makelaar buiten een foto van een groot huis met een super mooi zwembad achter het huis, ik had echt zoiets van, IK WIL OOK..... zucht. Ik wil ook nog overal wel heen, m'n man's zus staat hier vlakbij op de camping leek me wel gezellig op visite, maar m'n man will niet. Nou zonnige dag xx Mensi.
Suusje ik ga maandag ook ad vk vragen wanneer ik z'n ctg krijg, lijkt me ook wel een geruststelling...
Ja nu zijn we ook juli mama's. De diepvries bleek te klein. Boehoehoe ik wil ook zo geroepen worden Miekie. Ik had vrijdag bij De Slegte (boekhandel met ook 2de hands boeken) nog maar even 4 boeken gekocht voor 13 euro ofzo. Heb ik wat te doen. Ik blijf maar binnen want buiten vind ik het niet leuk nu. Oehh huis met een zwembad....dat klinkt goed mensi.
Jeetje wat heb ik medelijden met jullie zeg!! Ik heb het nu al gigantisch warm en ben toch zeker blij dak nu niet met me dikke buik hoef te lopen. Achja gelukkig is het binnen lekker koel! Minders suus dat je nog langer door mag lopen. Ik dacht die blijft zolang weg.. Die gaan der vliezen breken. Vanaf vandaag worden er alleen nog Juli babys geboren hehe ik ben zo benieuwd!!
Jeetje Suus volgende keer ff eerder melden he Sterkte Chris, Suus en mensi met dit warme weer en alle andere juli mama's ook natuurlijk
Ach lieve meiden, ik zag net het journaal en daar werd er aangegeven dat het zelfs aan de kust bij ons 31 graden werd. Ik dacht gelijk aan jullie. Heel veel sterkte, Chris, Suus en Mensi. Met Ivan gaat alles hartstikke goed, groeit de pan uit. Weegt nu al ruim 4500gram. Het gaat zo hard. Helaas loopt mijn borstvoeding op 1 of andere manier terug en ben ik bang dat ik na het weekend niet meer genoeg heb. Baal ervan, loop nu ook steeds te huilen en te doen. Maar ja, we hopen gewoon dat het allemaal goed komt en anders gewoon kunstvoeding. Sonnie wat is jou reden geweest om geen borstvoeding meer te geven, als ik vragen mag. KNUFFELLLLLLLLLLLLLL
Dat is wel balen van de BV ja Roos. Hier nog geen baby, ik had er wel over gedroomd. Ik ben zo ongeduldig.
Hier ook nog steeds niks. Ga vandaag met m'n hondje in het zwembadje achter het huis.... 8) Zonnige dag vandaag. Gisteravond kwam m'n kraamverzorgster nog langs ze vind het nu ook erg spannend worden. (Buurvrouw 4 huizen verder op).
Hier op krampen na ook nog niks hoor.... Gedoe hahaha..... nu is het echt wachten wachten wachten, maar helpt wel dat er een soort van einddatum in zicht is...scheelt wel gelukkig Mijn vriend is vandaag jarig.... maar we vieren het pas over een poosje met al het bezoek hoor...eind juli.... Nou ik ga eventjes buiten in de schaduw zitten en memory spelen met m'n dochtertje
Och och och arme Suus, ik vond dat ik al ver overtijd heen ging met mijn 41 weken en 1 dag maar jij bent nu al een dag verder. Heel veel sterkte vandaag met het warme weer en gefeliciteerd met je vriend. Chris en Mensi, jullie ook veel sterkte. KNUFFELLLLLL
Jij was idd ook al ver over de 40 weken he.... en ineens wat het zover.... en stoere Ivan is nu alweer 3 weken.... time flies....
HIHI ja ja onze man is vandaag alweer 3 weken. Vandaag gaan we zijn eerste boot tochtje maken. Mijn ouders hebben een paar maanden een leuk bootje gekocht en die echt werkelijk waar helemaal opgeknapt en daar gaan we vandaag lekker mee varen. Er staat een foto op onze site bij op Brocks nieuwe speeltje. www.ivanholdorp.beebiesite.nl