Leuk dat bootje Roos, lekker koel op het water. Helaas heeft het hopen niet geholpen sweetangel. Ach ik heb in ieder geval gedroomd dat hij geboren was. Dat was ook wel leuk.
Dat is zeker leuk, maar het was nog veel leuker als hij geboren was Ik hoop door hoor... Totdat hij geboren is
Gefeliciteerd met je vriend Suus.. Heb echt medelijden met jullie hoor Suus, Mensi en Chris..duurt zolang dat wachten he als je nieuwgierig bent.. Leuk Roos lekker varen..have fun 8) Net weer kraamvisite gehad..vanmiddag om drie uur ook weer kraamvisite.. We beperken de visite tot twee keer per dag..'s morgens en 's middags..zodat we ook nog wat tijd voor onszelf hebben.. Meiden sterkte met dit weer
Dank je wel sweetangel. Gefeliciteerd met je vriend Suusje. Ik heb de hele tijd binnen zitten lezen, ik wil niet eens buiten zijn nu. Bah bah, de ventilator is mijn beste vriend.
hoi hoi nou tis snel gegaan!! de rugweeën die ik overdag nog heel onregelmatig had, werden rond 16.30 uur heftig... 17.30 uur nog heftiger...18.45 uur was de vk er. Tegen 20.00 uur braken mijn vliezen en bleek de baby in het vruchtwater te hebben gepoept ---> mijn weeën volgden elkaar toen al een tijdje zowat ondoorbroken op en had 6 cm.... 20.05 uur moest ik hup in de auto van de vk, en we raceden naar het ziekenhuis. (over de drempels au au au)Daar wachtte een groep mij op.. ik werd naar binnen gereden. 20.20 uur op de verloskamer en had volledige ontsluiting....hartslag van ons beebje daalde en steeg niet meer, dus vacuumpomp erbij. en om 20.37 uur is QUINTEN geboren 3640 gram en alles gaat prima! en we zijn vannacht 01.00 uur thuisgekomen. Qua pijn is het me weer tegengevallen, maar had ook amper adempauze, maar qua tijdsduur is het natuurlijk meegevallen dus dames: IK BEN BEVALLEN VAN EEN ZOON!! genaamd QUINTEN....joepie!!!! en nu ga ik even douchen.....jullie sterkte vandaag met de warmte ook he. spreek jullie snel weer!!
oh ja..op z'n papa's verjaardag haha hoe mik je het uit hihi....en bedankt voor jullie lieve berichtjes... ok ...nu echt ff douchen... tot laterz ladies
Gefeliciteeeeeerd Suus!!! Wat snel idd!! En op papa zijn verjaardag haha hoe geweldig zou je mannetje dat vinden!! Wel echte TOEVAL hoor!! Nou meis geniet lekker van jullie manneke en rust lekker uit Nu jullie nog Chrisje en Mensi Ik ga nu ff naar het ziekenhuis ons jongetje moet op controle komen hihi
0h wat leuk gefeliciteerd, mooie naam zeg haha, die zouden wij ook doen, maar zaten nog steeds te twijfelen tussen 2, en uiteindelijk besloten om tog die andere te doen! haha maare super hoor, geniet ervan!!! liefs..
jaaaaa Suusje..goed gedaan..van harte gefeliciteerd met Quinten..leuke naam.. Wat is het nog snel gegaan zeg..en idd hoe kien je het uit he op de verjaardag van je vriend hihi.. Geniet lekker van je kleine man.. kus son
trouwens een week geleden meldde Daan toch dat het begonnen was..wel raar dat we nog steeds niks van haar hebben gehoord..of heb ik haar berichtje gemist Ben toch wel benieuwd of alles goed is met haar en de kleine