Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai
    Hoe is het met de juni mama's .....
    al een beetje over de zwangerschapskwaaltjes heen? ik helaas nog niet, maar goed...zal vast niet heeeeel lang meer duren (huhummm positief blijven he) huh elise??? ben je nu bijna 19 weken? vertel vertel...of klopt je banner niet?
    groetjes suus
     
  2. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh hihi ik haal eliesja en elise door elkaar! sorry!!
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi!

    Ik had wel het idee dat het wat beter ging, niet meer zo'n wee-ig gevoel met eten enzo. Alleen vandaag wel weer een klein beetje last gehad...Verder alles helemaal goed, voel me prima!
    Oja, en slapen gaat de laatste nachten wat slechter dan anders... :(
     
  4. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Oh da's fijn he daan....hier gaat het langzaam wat betreft steken aan de zijkant van mijn buik en kramperige gevoeltjes ook weer goed...die fase daar ben ik weer doorheen gelukkig...duurde nu ongeveer evenlang als bij de 1e 4 jaar terug.... en de misselijkheid is verplaatst van de hele dag door naar alleen 's avonds....maar met emesafene tabletjes redelijk onder controle te houden: Dus wie weet is het einde daarvan ook in zicht JOEPIE!! en het gaat allemaal best snel deze keer vind ik...misschien omdat ik al een meissie heb rondlopen die voor gezelligheid en afleiding zorgt...maar 1/3 zit er alweer op....en dan straks de feestdagen en dan zitten we alweer in januari
    ik heb deze week een afspraak bij de verloskundige...en dan gaan we het hartje luisteren.... ben wel een beetje nerveus...want echo was met 9 weken, dus is alweer een poosje geleden...dus als het van de week goed is, dan zijn we echt door de eerste periode heen........ Binnenkort ook even bellen om een afspraak te maken voor een pretecho met 20 weken...is zoooo leuk en ben natuurlijk zo nieuwsgierig of het een jongetje of meisje is!! kan ik vast een eerste kledingsetje kopen en fantaseren hihi...
     
  5. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hallo,

    Wij hebben van de week voor het eerst naar het hartje mogen luisteren was echt heel gaaf!

    En net als Suusje had ik mijn echo al bij 9 weken dus is het wel fijn als je dan weer wat hoort. Het was gelukkig allemaal goed.

    Ik heb alleen een kwaaltje erbij gekregen buiten de steken aan de zijkant. Ik wordt heel snel flauw waardoor ik dus ook flauw val. Volgens de verloskundige pakt de kleine gewoon alle glucose van mij af zodat ik te kort kom en flauw val. Heel fijn!

    Maar goed je moet iets over hebben voor je kleine wondertje!!

    Jeannette ik hoop dat er toch nog een tijd komt dat je kan gaan genieten van je zwangerschap maar ik begrijp het wel.

    groetjes,
    tamara
     
  6. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Jeetje....en wat kun je er aan doen om niet flauw te vallen? en voel je het aankomen? lijkt me best vreemd zeg.... heerlijk om het hartje dan te horen he...je eigen stoomlocomotiefje...:)
     
  7. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ik ben ook nog net in juni uitgerekend, namelijk 30 juni :D

    Ik heb met 9 weken en 5 dagen een echo gehad en ik moet volgende 29 december weer naar de verloskundige.

    Ik heb ook nogal last van kwaaltjes. M'n borsten doen nu gelukkig niet meer zo'n pijn, maar ben elke morgen misselijk en als ik niet genoeg eet, de rest van de dag ook.
    Verder ben ook nog erg moe.
    Maar goed het hoort er allemaal bij en hopelijk is de misselijkheid over een paar weekjes over ;)
     
  8. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai...
    nog een juni mama erbij...leuk!! nog net op het randje van de juni hihi....en als we allemaal bevallen zijn kunnen we heerlijk genieten van de zomerdagen met onze beebjes..... eigenlijk een mooi moment in het jaar om te bevallen, of er moet een hittegolf ons landje passeren hihi, maar daar gaan we gewoon lekker niet vanuit.....
     
  9. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Jaa heerlijke maand. Ben zelf ook in juni geboren hihi. (25 juni)
    Alleen is dan ook precies het WK voetbal bezig in Duitsland :)
    Gezelli onder een wedstrijd van het Nederlands Elftal bevallen haha.
     
  10. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Haha....de hoofdprijs heb je dan sowieso zelf al gewonnen.....Wie weet hoor je in de verte net op het moment dat je bent bevallen GOAL!!!!!!!!! :)
     
  11. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ja het gaat vast goedkomen.
    Nu lijkt het nog zo lang, een half jaar, maar je bent er zo zegt iedereen :)
     
  12. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Suusje, ik kan alleen zorgen dat op het moment dat ik het voel aankomen dat ik iets van suiker in neem. Ik heb nu altijd dextro energie bij me.
    Dat is best te doen.

    Ik heb al tegen mijn man gezegd dat hij het WK voetbal pech heeft als Nederland speelt. Maar dat maakt hem gelukkig niets uit!:D

    Maar het lijkt me inderdaad heerlijk in de zomer kan je lekker met je kleine wandelen, geweldig om een zomerkindje te krijgen. :p

    groetjes,
    tamara
     
  13. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nou wij geven hier allebei niks om voetbal eigenlijk!! dus dat is geen probleem....maar denk dat het hoofd van evt. wel van voetbal-houdende mannen op dat moment niet naar de wedstrijd staat....;) denk dat ze het zelf allemaal veel te spannend vinden...
    en je flauwtes: dat is dan wel handig met die dextro snoepjes dat je het daarmee goed in de hand hebt allemaal....zolang je het idd voelt aankomen natuurlijk... Nou hoop dat je je gauw helemaal top voelt...wij allemaaaaaaaal!! hebben jullie al leuke plannen voor aankomende feestdagen gepland staan?
     
  14. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Haha ja mijn man zei dat idd ook al :)

    Wij gaan met de kerstdagen naar ouders en schoonouders. Bij mijn ouders gaan we cadeautjes doen, is altijd supergezellig. En met Oud en Nieuw weten we het nog niet precies..
    Wat ga jij doen?
     
  15. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    kerstavond ..kerstdiner bij ons thuis met mijn familie en 1e kerstdag relaxen....en 2e kerstdag gourmetten bij mijn schoonouders....oud en nieuw weet ik eigenlijk ook nog niet helemaal...
     
  16. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai
    hoe is het ermee?
    met mij eigenlijk prima!!
    misselijkheid is weg (alleen zit het af en toe nog tussen mijn oren...als ik aan iets denk waar ik bijvoorbeeld de 1e maanden misselijk van werd, krijg ik het ff benauwd haha) Maar in principe is het over..... En een honger dat ik voortdurend heb...pffffff En ik wilde nog wel goed opletten deze keer dat ik niet zou gaan vreten, maar goed!! was mijn vorige zwangerschap 23 kilo aangekomen....maar had het er wel uiteindelijk na een streng dieet weer af.... ben nu 3 kilo aangekomen....maar goed we zien wel
    we zijn nu de toekomstige babykamer aan het uitruimen...en ik weet uiteraard al precies hoe ik t wil hebben.....bij mijn 1e had ik een hele waslijst met wat er in huis allemaal moest gebeuren voor de baby kwam...(tjah en moet zeggen dat ik nu al met een lijstje alweer bezig ben haha) Ach..ben nu eenmaal van de lijstjes.... begin februari mogen we voor een pretecho komen....heb er nu al zin in!! kan niet meer wachten maar jah
    het wordt een 2d 3d en 4d.... nou verder uhmmm ..nee dat was het....ik hoor wel weer van jullie
    groetjes suus
     
  17. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hallo hallo,
    Ik had nog niet gezien dat er ook een topic voor juni mama's was.
    Ik ben 28 juni uitgerekend. Ik kan niet wachten het duurt nog zo lang... :)
    groetjes,
    chrisje
     
  18. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    2 dagen eerder dan mij :D

    Hihi ik vind het ook al zo lang duren, maar voordat je het weet ben je er.. zeggen ze.. ;)

    Hier is de misselijkheid trouwens nog steeds. Niet dat ik heel de dag moet spugen, maar wel 's morgens en als ik honger ga krijgen, dan moet ik gelijk kokhalzen. :( Of als ik de koelkast open doe, dan is het ook foute boel..

    Leuk Suus morgen!! Laat je ze hier ook even zien?
    Ik wil ook nog een pretecho laten doen. Maar moet alleen nog ff kijken waar, want wil ook graag 3D/4D.

    Veel plezier morgen!
     
  19. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai... ik weet nog dat ik het de 1e keer ook zo lang vond duren, maar nu bij de 2e gaat t wat sneller...misschien omdat ik een gezellige meid heb rondlopen die voor lekker wat afleiding zorgt?? de echo is niet morgen hoor... pas over 4 weken Zucht haha maar ik show het dan wel hoor...en dan weten we meteen of t een zusje of een broertje wordt..... voelen jullie de misselijkheid wel al minder worden?? want bij mij was t eerst zo dat het de hele dag door was, toen alleen 's avonds en in bepaalde gedeeltes v/h huis (bepaalde geuren) en vorige week was het nog wel aanwezig maar al sterk verminderd en nu is het zo goed als weg....dus dames: wie weet over een weekje zijn jullie misschien ook wel verlost van dat superirritante kwaaltje :)
     
  20. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    hoi,

    Ik ga 23 januari voor de pretecho lijkt me zo leuk om te zien hoe de kleine er nu uit ziet!

    De eerste echo was met 9 weken dus toen zagen we nog niet zoveel.

    Ik heb geen klachten van misselijkheid, maar wel veel last van steken in mijn zij. Schijnt er ook bij te horen!

    Ik hoop voor jullie dat jullie snel van de misselijkheid verlost zijn.

    groetjes,
    tamara
     

Deel Deze Pagina