honger honger honger haha.....nog een kwartiertje en dan zet ik de pannen op hiero...heb vreselijke trek...ben trouwens ook 6 kilo in totaal aangekomen nu....ik las een lijstje met dat mensen gemiddeld 12 kilo aankomen en waaraan dat lag. uiteindelijk ongeveer 3500gr baby, en placenta geloof ik 800 gr en vruchtwater 1000 gr.... bij elkaar al meer dan 5 kilo....dus dat ben je sowieso na de bevalling alweer kwijt hihi.... dan heb je nog borsten, vet, en vocht
Ah dankje Suusje, je was me net voor zie ik wel. Het zal dus wel voor het dragen en vasthouden zijn dan, aangezien je er ook maar 3 nodig bent. Vroeg t me net zo af. En hebben jullie al gemeten? Ben wel nieuwsgierig. Jullie gaan vast niet over de 105 cm heen, haha!
Ja, ter hoogte van je navel. Ik was ff nieuwsgierig naar mn omvang, aangezien ik veel vruchtwater heb en dus een behoorlijke buik al heb. En ben benieuwd wat jullie hebben, aangezien we dicht op elkaar zitten.
ik had de vorige zwangerschap ook meer vruchtwater dan gemiddeld en ook al gauw een flinke toeter voorop...en nu ook weer...ach dan heb ik een goede reden om te waggelen helemaal op het eind pfffffffff wat een joekel
hehe dus Miekie suusje overtreft je! Ik heb op dit moment geen cm bij de hand. Maar zal het zeker morgen ofzo ff opmeten ben nu oon wel nieuwschierig hehehe
Grappig! Dacht echt, hier gaat niemand overheen. Maar ja lichaamsbouw verschilt ook per persoon he. Des te meer om trots op te zijn Suusje!! Nou dames, ik ga ook even eten, lekkere lasangne, jammie! Tot de volgende x maar weer!!
Ha ha grappig, zit t toch wel aardig bij elkaar in de buurt. He Tinus, ook ik heb last van ontstoken tandvlees, kun je helaas weinig aan doen, komt door de hormonen. Ik poets nu tussen de middag ook op mn werk en poets met paradontacs. Is in het begin wat vies, maar ben er nu helemaal aan gewend. Ik moet ook tandenstoken, maar heb daar eigenlijk nooit geen zin in. T gaat strax vanzelf wel weer over. Maar is wel wat vervelend met poetsen. Succes ermee! Nou ik ga lekker naar boven rustig tv kijken, zal wel weer in slaap vallen...doeidoei!
Jeetje, ik heb al bijna 500 berichten geplaats ja. Nou ja, vanaf augustus valt dat nog wel mee. KeeJBie gaat ook snel met de berichten en dat in nog geen 1 maand tijd, haha! Dat wil ook wel als het zo gezellig is als hier he!
Hallo dames, Ik ben er ook nog hoor, maar jullie schrijven zoveel eerdat ik ben bij gelezen zijn er weer 5 pagina's bij. We hebben vandaag een pretecho gehad, en het is inderdaad een meisje! Ons kamertje is zo goed als af alleen de meubels moeten er nog in gezet worden. Ons kamertje is beige met aqua blauw & lime groen. Wij zijn 2 maanden bezig geweest voordat ik zwanger was en wat betreft het aanvoelen, ik wist gelijk dat ik zwanger was heb namelijk altijd erg last van mijn menstruatie en voelde deze keer niets. Heb toch nog even gewacht met testen. Ik heb de test gedaan terwijl mijn man boodschappen deed en hij kwam terug met een bos bloemen zo zeker was hij ervan dat het gelukt was (haha). Zo dit was weer effe een update. Ben dit weekend lekker een weekendje weg met mijn ouders, broer,schoonzus,man & hond. Veel liefs Vera
Grappig dat het bijna bij iedereen ook gelijk raak was. @Keejbie ik moet idd de 23e voor die pretecho en dan 2 maart weer voor controle En morgen alweer 21 weken en het gaat echt hard. Ik heb nog helemaal niet zo'n buikje, haha niemand ziet dat ik zwanger ben