Ha die vera Wel heel toevallig maar ons kamertje heeft dezelfde kleuren . Zeg dames niemand heeft mijn record nog overtroffen met 113 cm......hahaha. Ja mieke ik poets nu ook smiddags en doe na iedere grote maaltijd ook met een tandenstoker . En s'morgens en s'avonds doe ik spoelen met chloorhedixine ( of zo iets). Is wel onzettend vies. Nog erger dan parodontax. Maar ja het went....
nou ik nu na het eten waarschijnlijk wel Tinus haha... miranda jouw buik komt nog hoor...en dan maak je een spurt waar je u tegen zegt hihi
oh ja hoor wees maar niet bang want een buikomvang van 113 centimeter is soms echt niet alles. Mensen vragen al aan mij wanneer ik met verlof ga... En ik moet echt nog ff werken. Ja dat is waar suusje.... volgende week zal ik weer eens meten. zullen we dan weer kijken wie de dikste heeft. haha
haha...denk dat wij gewoon toevallig redelijk gelijk lopen.... en zowat allemaal eigenlijk wel he? maar we zijn ook alweer een eindje op weg....mag alleen wel ff wat sneller....dat het nu ff denken eind april is ofzo... maar jah wishfull thinking
ja eind april zou wel heel fijn zijn. Dan kan ik op mijn vrije dag ook weer lekker buiten zitten met een boekje. En dan een beetje in de zon....hmm.... Ach ja nog maar ff van dromen. voor dat we het weten is het alweer zover. De tijd gaat toch wel snel. dames weltrusten morgen ben ik weer van de partij.
Hehehe Keejbie gaat als een speer met der berichtjes Maarja zit dan ook regelmatig met suusje te bedenken wat we gaan eten ik zou niet in april willen bevallen want dan ben ik namelijk zelf jarig Ik moet vandaag weer heel veel dingetjes regelen word er niet goed van! En raak nu toch wel lichtelijk in de stress. Ik ben morgen 24 weekjes en heb dus dan nog 4 weken te gaan om me babykamer klaar te hebben. Het probleem is alleen ik moe tnog eerst bijzondere bijstand aanvragen voor de babykamer en dit ga ik vandaag inleveren dus hoop dat het allemaal goed gaat. Maar word toch wel een beetje gek van de mensen om me heen bijvoorbeeld me moeder met de vragen zoals: Je moet de babykamer met 7 maanden klaar hebben he! En de babyspulletjes die je nodig hebt moet je dan ook in huis hebben he Keejb.. Kword gek
moeten we de babykamer met 7 maanden af hebben. Dan hebben we niet echt veel tijd meer. Maar gelukkig is die van ons bijna klaar. Het scheelt heb een tante die kraamhulp is dus daar moet ik ff me afspreken en dan komt ze bij mij langs. En dan weet ik precies wat ik nog moet hebben. Wat gaat de tijd toch snel. Maar ga straks eerst nog ff een weekendje weg met mijn mannetje. Gezellig alleen jammer van het regenweer
Jups teminste das hier wel zo.. Na 28 weken ken het ook komen he. Heel veel plezier Tinus met je mannetje hihi Waar gana jullie heen?
Wij gaan een weekendje naar vlissingen. De hond droppen we bij zijn ouders. Dus echt helemaal met z'n tweeen. Ja dat is waar ook. Maar goed als het dan komt moet het toch eerst naar het ziekenhuis.
Ow wat lekker helemaal met zijn tweetjes! Ja idd maar hier komt met 7 maanden de kraamhulp. En deze komt dan ook kijken of je alles al in huis hebt. Vandaar
ach zo... Ja dat weet ik niet. Ik heb het allemaal al wel aangevraagd maar moet het nog ff goed doorlezen wanneer ze komen, Maar neem aan dat het niet veel met elkaar zou schelen.
Fijn weekend!! Wij gaan ook nog in april een weekendje weg, met pasen. De laatste keer met z'n tweetjes
Jee heb ook maar eens mijn buik opgemeten, ik zit op de 99 cm, dus zit er niet over de 113 heen..hihi!!! en ik vind dat ik al een flinke buik heb...pff en we moeten nog ff... Hebben jullie het ook zo zuur?? wordt er gek van, iedereen zegt ook dat het erg hoog zit, kan nu al niet zoveel meer eten, zit gelijk vol! heb wel een drankje gehaald wat wel aardig helpt gelukkig.. Heb 27 februari een 3/4 D pretecho, ben wel erg benieuwt hoor! mijn verlof staat ook al vast, mijn laatste werkdag is alweer op 20 april, omdat ik nog vakantiedagen heb, heb ik 2 weken erbij geplakt, dus ga nu met 8 weken van te voren verlof!! Heb ik wel nodig hoor, heb het nu al best zwaar, moet echt al een stappie terug doen..
Eliesja, Ik heb ook veel last van zuur gehad ik kon de afgelopen week niet slapen zo erg was het! Ik heb uiteindelijk de verloskundige gebeld en zei adviseerde mij antagel of malox dit zijn middeltjes die geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap. En ze helpen echt heel goed, ik heb vannacht voor het eerst weer geslapen heerlijk! Lekker dat je al in april met verlof kan ik kan op z'n vroegst op 6 mei en op z'n laatst 20 mei met verlof! Ik denk dat ik 6 mei al ga!
heb idd het advies gekregen zoals maalox enzo, maar moest wel een drankje zijn, maar die hadden ze niet, dus heb nu gaviscon en deze gaat ook prima tijdens de zwangerschap en idd vind het ook goed helpen.. gelukkig, want het is echt super vervelend als je er niet van kan slapen. heb ook voor 6 weken gekozen, ook omdat ik het nu al zwaar vind, je moet tenslotte ook aan jezelf denken toch!?
Yep, ik stop ook 6 weken vantevoren. Lekker even relaxen nog! En ik ga na mijn verlof 2 dagen werken dus of ik nou 10 of 12 weken na de bevalling heb maakt niets uit, gaat eigenlijk maar om 4 dagen. Dat verschil zal ik na 4 maanden ook niet merken