Ja idd dat ken je dan wel gaan doen he! Ik moet ook nog van die boeken halen maarja kijk alwel vast rond voor me gedichtje.. Hopen dat ik er toch een tegen kom die bij ons past! Haha neeej bijnaampje is niet zo erg, maarja ben zeker wel nieuwschierig naar of ik de enigste ben die een bijnaampie heb Achja chrisje heb Moby dick
Hallo allemaal, Kreeg het even heel erg benauwd door alle babykamerpraat van jullie want ik had nog niets gedaan, maar nu zijn we zaterdag naar babypark gegaan, hebben meer dan 200 kamers en vonden er maar 1 leuk, nu heb je er natuurlijk ook maar 1 nodig dus dat komt goed uit, maar wij zijn niet zo heel makkelijk en wilden dan weer deze kamer maar dan in een andere kleur en met andere knoppen op de commode, maar dit kon allemaal, dus denk ik dat deze hem wel gaat worden. Ik ga 17 mei stoppen met werken, dat is 6 weken van te voren maar het kindje komt toch minimaal 2 weken eerder, dus dan is het weer 4 weken. Het begint nu toch wel op te schieten KeejBie wat ontzettend fijn dat de subsidie er door heen is.
Wees gerust ppa! Mijn babykamer is ook nogniet klaar hihi Ik heb trouwens me buikje erop gezet van deze week voor de nieuwschierige moet je maar ff tjekken bij fotoalbum daar staat er 1 bij de dikke buikjes en er staat er ooknog 1 in mijn persoonlijke album
Morgen echo.....oohhh zenuwen.. als het een meisje is gaan we meteen een roze jurkje kopen hahaha. Ohhh ik erger me zo aan mn schoonmoeder, heeft iemand hier ook een lastige schoonmoeder??
Geen lastige schoonmoeder maar een lastige moeder! Word er niet goed van! In wat voor opzicht erger jij je er dood aan?!
Hmm ze bemoeit zich overal mee, ze belt bijna elke dag. Ze zit steeds aan mn buik te voelen. Maar vooral dat bemoeien is waar ik me dood aan erger want ze zegt steeds: ik wil me nergens mee bemoeien. Maar ze doet het wel. Aaarghhh..
Overal mee bemoeien idd.. Maar bij mij was het alleen eerder zo dat ze zich NOOIT met mij bemoeide.. En nu ik zwanger ben kan het opeens allemaal wel. En daar word ik niet goed van! Ze bemoeit zich zelf met me babykamer. KOM OP! ik wil me eigen kleuren en dingen doen. Ik heb zoiets van aub blijf uit me babykamer
Ja hier ook precies hetzelfde maar dan dus met schoonmoeder. Babykamer dit babykamer dat.... Woont ze bij je in de buurt?
Het probleem is.. Ik woon nog thuis Dus als ik er ff geen zin in heb om na te luisteren valt het moeilijk te ontlopen. Ik heb zoiets tis mijn babytje en ik wil de dingen met de babykamer doen die wij zelf in gedachten hadden en wil niet dat ze er 1 voet binnen zet. Maarja dat ken je moeilijk zeggen he in der eigenhuis...
wij moeten de babykamer ook nog helemaal doen, we hebben de badkamer verbouwd, waar we nu nog me bezig zijn en dan pas de beebkamer, heb ook al een aantal spullen nog van mijn vorige kindje en dat heb ik toen allemaal bewaard, dus dat moet ik nog keer uitzoeken... als goed is gaan we dit weekend voor ledikantje kijken en as maandag hebben we ook een pretecho.. de geboortekaartjes hebben we wel al geregeld, heb vandaag een uitprintje gekregen hoe het eruit gaat zien, erg leuk hoor... en over de schoonmoeders en moeders, ze bedoelen het allemaal wel goed, vroeger was het heel anders en de (toekomstige) oma´s van tegenwoordig genieten nu meer van hun (as) kleinkinderen dan van hun eigen kinderen vroeger.. ja tijden veranderen... maar snap wel dat we al die bemoeienissen een beetje erg zat worden, heb ook wel een bemoeierige moeder die graag wil bepalen wat voor kleur de kamer zou worden en wie ik wel niet moet gaan uitnodigen voor mijn trouwen..zucht..
Dat is kl*te KeejBie. Om een of andere reden dacht ik dat je op kamers zat. Het is wel haar huis, maar het is JOUW kindje. Je kunt ook tegen dr zeggen dat ze best mee mag om dingen uit te zoeken maar dat zij het dan ook maar betaald. Ja eliesja al die over enthousiaste toekomsitge oma's kunnen best wel eens te ver gaan
Nope tis mijn kindje idd. maar voor mij is het heel simpel. Mijn band met me moeder is al voor een hele lange tijd niet oke. En wilde drom ook zo snel mogelijk uit huis Al die stress is ook niet best voor mij en me kindje. Alleen lukt het dus niet om zo snel mogelijk een huisje te krijgen en moet ik me er al bij neerleggen dat ik waarschijnlijk hier ga bevallen. Daar heb ik het al heel erg moeilijk mee, laat staan waar ze zich allemaal mee gaat bemoeien! Ik snap best dat ze het allemaal goed bedoeld. Maar als je eigen moeder van plan is om je het huis te zetten maar dit alleen niet doet omdat je zwanger bent heb ik haar niet veel meer te vertellen. Me mannetje zegt ook dat ik soms gewoon wat aardiger tegen der mag reageren enzo en snap het ook wel juist omdat ze het goed bedoeld maar als je al jaren geen bemoeizucht meer hebt van je moeder en opeens OMDAT je een kleine verwacht het er wel is is dat moeilijk te begrijpen.
Dat is zeker moeilijk te begrijpen. Ik hoop dat je maar snel een leuk huisje voor je eigen hebt. Probeer te relaxen (probeer) want stress is idd niet goed.
Idd maarja denkt dat het allemaal wel keej gaat komen.. Heb drom in het begin niet echt kunnen genieten omdat ik me juist volop zorgen maakte van Ojeej.. Ik wil niet thuis bevallen ik wil me kindje hier niet opvoeden. Maar heb me een heel kleine beetje bij het idee kunnen neerleggen kzal wel moeten op dit moment is er geen andere oplossing Maarja GEEN gezeik van moeders dat zou me wel tot rust laten komen hihi
Wat irritant allemaal zeg!! en cker frustrerend dat je dan geen eigen huisje snel genoeg kunt krijgen. band met mijn moeder is gelukkig wel helemaal ok. In tegenstelling tot bij jou, wilde ik juist graag met mijn moeder de babykamer behangen enzo....ze heeft heel veel geduld gelukkig haha en mijn mannetje is niet zo handig met behang (die plakt mij er dan waarschijnlijk ook per ongeluk achter EN als hij mijn pieterpeuterigheid zat is wellicht nog wel expres haha) nou jah..... heb trouwens nog geen naam Keejb, maar daar moet ik tegen aan lopen denk ik...
Denk het ook meis! En wat betreft je moeder! Echt wees happy want ik zou ook dolgraag me bevalling enz kunnen delen met me mams maarja gaat niet he Niet op deze manier hehe Kbegon je alweer een beetje te missen suus! Hehe tis zo stilllllllllllllllllll als je er niet bent
hihi jullie kleppen er wel op los hoor haha....ben een beetje moe...gister lange verjaardag en vandaag veel gelopen...winkel in uit in uit....eten staat te pruttelen nu...kip zoet zuur met witte rijst....dus zo effe lekker happen....vanavond komt weer america's next topmodel....dus dan installeer ik me weer met mijn megaslanke lijf (huhumm NOT) en een bakje knabbels op de bank...en de laptop ernaast, want in de pauzes verveel ik me altijd en dan ga ik eventjes over het net surfen...houdt je slank he al dat surfen eetse allemaal!!!