nog ffies geduld he..pff wat duurt wachten dan lang he maaruhh je denkt dus een jongetje..leukkkk Wij krijgen 17 maart pretecho..maar ja wij weten het geslacht natuurlijk wel al..maar toch blijft het spannend.. Gaan jullie met zn tweeën naaar die echo of gaat er nog familie mee? Wij nemen alleen mn zusje mee..die woont voor een jaar in Noorwegen en komt 1 juli pas terug..nu is ze weekend in maart in nederland en mag ze de 17e mee omdat ze helemaal niks mee maakt van de zwangerschap en het is toch dr grote zus die zwanger is
Hehe superleuk dan dat ze meegaat! Maakt ze toch nog iets mee! En een pretecho is natuurlijk hartstikke leuk om mee te maken. We gaan met zijn maar mijn grote zus gaat ook mee. Ik ben bij alle 2 haar bevallingen geweest en mog ook telkens mee naar de VK dus wilde haar dit keer meenemen naar onze pretecho aangezien zij dit nooit heeft gedaan. En ook de moeder van me mannetje zou meegaan maarja helaas moet ze werken. Ze zou toch nog ff iets proberen te regelen maarja denk niet dat het wat word. Beetje teleurstellend dus
Nou Sonnie ik kan je vertellen dat ik bij de 20 weken echo wel even getwijfeld heb. Maar toch samen met mijn man gekozen voor de verrassing. Ik vind het juist wel spannend om het niet te weten! En Keejbie ik lig inderdaad vlak achter jou dus we gaan kijken wie er eerder is! wel spannend hoor het einde komt toch steeds dichterbij!
dus je hebt al af kunnen kijken bij twee bevallingen nou als je nog tips hebt...hihi.. Leuk voor je zus dat ze dit bij jou ook mee kan maken dmv pretecho..jammer van je schoonmoeder dat ze niet mee kan Krijgen jullie ook dvd mee? kan jij wel goed overweg met je schoonmoeder? Ik ken mijn schoonouders niet eens ze maken dus ook helemaal niks mee van de zwangerschap..zo zonde..het is toch hun kleinkind..
Jeetje het is wel heftig bij jullie als ik dat zo hoor. Ik heb met mijn moeder een redelijke band en met mijn schoonouders een hele sterke band. Ik hoop voor jullie dat het jullie blijdschap niet in de weg zit.
Ja we laten zeker een dvdtje opnemen en in de maanden januari en februari krijg je een cdrom gratis. Dus volgens mij komen we met heel veel dingen thuis hehe! En idd jammer van schoonmoeders. Kan beter met der overweg dan me eigen moeder dus ja vind het zeker jammer als ze niet meegaat! Hmm Dat is helemaal zonde Sonnie. Heeft je mannetje verder ook geen contact met ze?
Taatje wel spannend natuurlijk als je gewoon niet weet wat het wordt..krijgen jullie ook een pretecho? Met mn ouders heb ik wel een sterke band hoor..die willen ook alles weten..volgende week gaan we naar de winkel waar we kinderwagen,maxicosi, box en kinderkamer hebben gekocht..ze zijn zo nieuwgierig en kunnen niet wachten tot half april haha en verder willen ze echo's zien en vooral mn vader belt dagelijks om te vragen hoe het met me gaat..vind dat wel leuk hoor..Voor mn vriend vind ik het erger dat zijn ouders totaal geen intresse tonen..hij wil het ook graag delen met zn familie..maar ja
Hmm idd! Dat is altijd leuk als ze zo met je meeleven! En idd minder voor je mannetje dat zijn ouders totaal geen interesse tonen. Kan hij zijn eitje wel een beetje kwijt bij jou vader en moeder dan?!
toe maar Keejbie..cd rom gratis..doe je goed mn vriend heeft ook niet echt contact met ze..hij heeft ze voor het laatst gesproken in december..vlak voor kerst om te vertellen dat ze opa en oma worden.. Het enige wat zn vader zei was: gefeliciteerd maar ik ben het er niet mee eens..en zn moeder hoorde hij op de achtergrond zeggen: zielepoot! Naja en waar dat op mag slaan Ach ja komt vast ooit wel weer keer goed..maar het is voor hun ook het eerste kleinkind en het lijkt me toch als opa en oma zijnde dat je dit allemaal mee wilt maken..
Sonnie ik heb 3 weken geleden al mijn pretecho gehad! Alles was goed en het is echt super om je kleintje te zien en te zien dat alles erop en eraan zit. Heel gaaf!
haha elke keer als jij schrijft ben ik ook bezig..dus berichtjes lopen langs elkaar heen Hij heeft wel een heel goed contact met mijn ouders..dus toen we hoorde dat we een jongetje krijgen..is hij ook degene geweest die mijn vader heeft gebeld om het te vertellen..Gelukkig heeft hij wel veel vrienden..daar heeft hij ook veel steun aan..
Taatje zover had ik nog niet terug gelezen .. super dat alles goed is met je kleintje..je ziet het zo duidelijk he op zo'n pretecho..zie wel is wat pretecho's in albums hier op het forum..de ene baby heeft bolle wangetjes de ander juist weer niet..zo schattig.. Is het je eerste kindje?
Ja het is ons eerste kindje! super spannend allemaal! Grappig dat we iedere keer gelijk berichten schrijven hihi! Ik zie dat jij ook zwanger ben van je eerste kindje!
Hmm wat erg idd dat zijn moeder zo reageert. Ik zou der niet eens meer durven op te bellen! Idd, je moet maa rhet beste hopen dat ze toch zich gaan bedenken en een goede opa en oma willen worden. Want als kind gaje dat zeker missen heur. Ik heb allebei me oma's nog maar met 1 heel weinig contact aangezien ze in een bejaardentehuis zit en met de andere helemaal geen contact omdat die ook altijd zo lekker geinteresseerd in me was.. Wel fijn dattie bij je pa terecht kan! De mijne had een hele lange tijd voordat ik met hem ging geen contact meer met zijn pa. Maar voor mij is me vader heel belangrijk. Ik wil hem overal bij betrekken enz. En zoals het gezegde eigenlijk is.. Dat je vader je eerste grote liefde is. Dat is zeker bij mij zo. Zou niet weten wat er van me terecht was gekomen zonder hem! Vond ik het heel belangrijk dat mijn mannetje contact ging zoeken met zijn vader. Ze hebben ooit ruzie gehad en daarna is het verwaterd. En sinds een half jaar heeftie weer contact met zijn vader. We waren zelfs uitgenodigd met de kerst! We kregen met kerst een kaartje met de tekst: Heel veel geluk in het nieuwe jaar Van opa en papa Kwas diep ontroerd hehehe!! Dus gelukkig is het bij hem wel goed afgelopen en ben ook heel benieuwd wat opa er van gaat vinden van zijn nieuwe aanwinst hehehe
je ziet ook heel erg het verschil tussen met 20 weken een 3d of met 30 weken een 3d...dat is wel grappig, want met 20 weken zit er nog geen spekkie in het gezichtje en met 30 weken idd alweer bolle wangen....maar tis maar knap dat t allemaal kan he? Hey miekie wat ik nog vragen wou: is je mannetje het echt eens met de naam haha omdat hij het eerst niet leuk vond, of wou hij gewoon van de hormonen-gezeur af zijn Ik vind het vreselijk moeilijk....bedenken van een naam....echt heel moeilijk...nou jah: ineens zal er wel net als de vorige keer een naam ergens tevoorschijn komen dat mijn vriend en ik allebei zoiets hebben van JAAAA dat wordt het!! tot die tijd is het nog even namen naar elkaar afvuren.... welkom trouwens Sonnie! vergat ik bijna nog te zeggen. Is het koud buiten? ziet er koud uit in ieder geval. en zie door het raam dat de auto weg is, dus die goede voornemen van mijn mannetje om vanochtend met de fiets te gaan is blijkbaar niet helemaal doorgegaan haha
ohhh regende het? oh hihi vandaar...poncho ligt er idd maar heeft ie zeker slechte herrineringen aan door die sint surprise haha
Hahahaha Hmmm achjah Als je niets hoef te doen vandaag zou ik niet naar buiten gaan zo lekker warm issut niet
had beloofd naar de kinderboerderij te gaan...dus dat wordt even goed inpakken dan...nou ja als het maar droog blijft
hehe Jahaaa als je dat hebt beloofd dan moet je wel gaan he Ken je lekker stampen in de plassen Verder alles keej met het buikje suus?!