Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    yep verder alles goed....met de jouwe ook?

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heb wel steeds vaker last van brandend maagzuur...was gister bij het kruidvat en we hadden nog andere spulletjes en bij de kassa vroeg ik of ze regla ph hadden.....zegt ze : NEE, anders nog iets? :confused:
    uhhhhhhhh jaaaa?!! heeft u dan iets anders wat helpt tegen brandend maagzuur ......haha sjonge jonge --> mega behulpzaam dus hihi

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja gaat wel keej

Voel me alleen vandaag knap beroerd in de buik maar de baby trapt nog als een gek dus ben gerustgesteld hehehe

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owja daar word ik ook niet goed van..

Kan ook steeds slechter is slaap komen en word snachts gewoon wakker getrapt door de kleine.

Dus was vanochtend om 5 uur al wakker toen het mannetje eruit ging en heb toen nog 2 uur lang in me bedje lopen draaien maar kon maar niet de juiste houding krijgen en kreeg enorme last van zuur dus ben ik er maar uit gegaan :(

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wat mij wel redelijk hielp was dan een extra kussen pakken dat ik wat hoger lag, maar dit werkt wat sneller zo'n rennie :)

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    It's a boy!!!! :D Die chinese geslachtskalender klopt.
    Alles is goed met hem en hij groeit flink. Er was een stagaire bij dus we mochten lekker lang kijken. We zijn zo blij...
    Alleen nu nog een naam bedenken.

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heeeeee.....leuk leuk leuk....nou verzinnen maar chrisje

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat leuk Chrisje!!!!

Superrrr!!!!

Nu nog wachten op de mijne hihi

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja ja bijnaaaaa

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Wat hebben jullie weer een hoop geschreven, m'n pauze is inmiddels weer bijna voorbij :)

Wij weten ook zo goed als zeker de naam, maar misschien wijzigt dat nog haha.

Oh leuk een jongen Chrisje! En succes met namen verzinnen hihi.

Ik was zondagavond een beetje ongerust, normaal voel ik de beeb best goed trappen, maar nu heel weinig en niet echt goed. Maar gisteravond was het weer ok en vanmorgen ging hij/zij ook weer lekker tekeer, dus ben weer gerustgesteld hihi.
    Zat al gelijk allemaal van die rare dingen in m'n hoofd te halen :oops:

Nog 2 daagjes dan ook weer pretecho :D

En Sonny welkom hier!!

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha

Idd word gek van de zenuwen ;)

me zus komt ook telkens langs. Ja vrijdag he ;)

Kheb net weer een cadeautje gekregen een schattig truitje met erop i am tough hehe zo lieffff

12. Niet meer actief

Wat schrijven jullie toch snel haha
    Ben alweer vergeten wat er allemaal stond :(

Super Chrisje..een jongen! :)

hier is het nu gelukkig ff droog..maar daarstraks moest ik de honden uitlaten in de regen :( en ze moesten echt..kon het niet uitstellen :p
    De honden maakt het niks uit of het regent..zijn twee labradors dus die liggen toch wel in het water bij elk uitlaatrondje haha..

Ga maar ff broodje eten..ennuh niet teveel bijschrijven he..ben nog niet zo gewend hier dus zo snel kan ik ook weer niet bijlezen haha ;)

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja er zijn zoveel leuke shirtjes he
    heb zelf: future superhero en a star is born
    en born to be famous want to receive fanmail
    haha...... lief van je zus trouwens...een vriendinnetje van me komt ook vaak met van alles aanzetten....

14. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Welkom Sonnie,
    Leuk om te lezen dat je hetzelfde probleem hebt als wij, wel een meisjesnaam hebben maar een jongen krijgen?

Ik zit nu op mijn werk in Den Bosch en hier regent het. Tussen al mijn lessen in kan ik af en toe even snel reageren, maar jullie zijn zo druk aan het schrijven dat het haast niet bij te houden is.

Chrisje, geweldig nog een man erbij, we kunnen wel een elftal gaan beginnen.

Ik heb even bij februari gekeken en daar zijn bijna alleen maar meisjes geboren, maar een vriendinnetje van mij heeft net (15 feb) een jongen gekregen

Er is hier allen een boel gezeur over zwangerschapsverlof dat in de vakantie valt, wel of niet terug. Wordt er erg moe van, ook al is het in mijn eigen belang. Daarbij zit ik ook nog in de HR en het is dus niet alleen voor mij van belang maar voor een heleboel andere collega's ook.

15. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo zeg, ben geloof ik alweer een half uur kwijt aan alleen het lezen! Stelletje klessebesse hiero!! ;)

Wat leuk Chris, gefeliciteerd met je mannetje. :)

Suus, ja ik zeurde al wat langer over namen.
    Haha, 2 jaar terug al s. Toen was hij dr nog niet zo mee bezig. Maar hij vindt de naam helemaal super!

Ja Veertje, tis nu aftellen, nog 10 en een halve week werken. Mijn laatste dag is nl 4 mei.

He Sonnie, ook welkom hier!!

Ik heb een babyshirtje waarop staat; LIEF!
    En ook 1 met; a star is born.
    En een met; MY DADDY ROCKS!

Had meneer zelf even stiekum besteld, haha. :D

Nou Miranda en KeejBie, nog een paar nachtjes, spannend!!! Ik wens jullie veel plezier bij de pretecho!

T wordt idd wat lastiger om goed te gaan slapen, qua houding. T wil allemaal niet zo soepeltjes meer.
    Morgen lekker vrij, dus kunnen we weer ff rustig aan doen.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Wilde nog ff reageren op dat zuurderige/branderige gevoel, heb ik namelijk ook heel erg en heb nu bij de drogist gaviscon drank gekocht en het werkt echt super, als ik weer een zuur gevoel heb dan neem ik ff een slokkie en het is over.
    Je hebt ook een drankje dat maalox heet! Mischien een tip, bij mij werkt het echt.

18. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    He, ppa, wat leuk dat je in Den Bosch werkt! Ik ook namelijk :D

Wij hebben donderdag weer een echo en ik ben zo benieuwd! Ook of mijn placenta nu weg is bij mijn baarmoedermond. DIe lag er met 12 weken namelijk met het laatste stukje een stukje voor, maar de kans dat dat nog weg zou gaan was heel groot zeiden ze dus ik ben benieuwd!

19. Niet meer actief

he dames.
    Nou mijn weekend was echt super. Lekker wezen uitwaaien op het strand. En natuurlijk nog ff genoten van de rust. Het was echt super. Ben wel blij dat we het weekend nu al hadden gepland. Want je loopt toch best wel veel. En ik had er denk niet aan moeten denken omdat nog in april te moeten doen. Maar goed maakt ook niet uit.

Nou zwangerschapsgym is ja hoe moet je het zeggen. Nou niet echt bijzonder (vond ik). Maar goed je leert weer wat mensen uit de omgeving kennen. Alleen de bevaldatums lagen best wel ver uit elkaar. De eerste bevalt in april al en de laatste eind juni. Dus dat scheelt best wel veel. Maar goed maakt niet uit. Doe er weer ervaring van op.

20. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo Daan,

Spannend hoor morgen is het al zo ver?
    Wil je weten wat het wordt?

Wel grappig dat we allebei in Den Bosch werken, misschien hebben we elkaar wel eens gezien?

Deel Deze Pagina