Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wees maar blij dat die van jou dat wel wil. Die van mij vind het heel erg. Die wil eigenlijk helemaal niet mee.

Maar heb hem gelukkig nu wel zover dat hij mee gaat. Heb hem gezegd dat hij er ook bij was toen het erin is gestopt dus nu moet hij ook maar mee om het er samen weer uit te krijgen. haha.....;)

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Dat heeft ook wat overtuigingskracht gekost maar nu is hij er wel blij mee! zegt hij tenminste hihi ;)

3. Niet meer actief

ja hij is er ook wel heel erg blij mee. Alleen wou daar nooit mee naar toe. Vond hij heel erg.

Maar gelukkig nu wel. ;)

4. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hello ladies,

Zo weer even lekker aan de schoonmaak geweest, al wordt t wel wat zwaarder nu met het stofzuigen en dweilen enzo.

Ook ik heb me aangemeld voor zwgym, maar heb tot nu toe nog nix gehoord.

De kleine hier trapt ook steeds harder idd. Ik hoop niet dat het strax nog veel harder wordt ha ha.

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hey Hey!

Ja taatje hier ook eentje die de hele dag het harde getrap voel.

En sonnie geloof dat de mijne ook op zijn/haar vader lijkt ben ik ook lekker klaar mee hihi!:p

Nog 2 uurtjes en dan mag ik naar de VK :p:p

6. Niet meer actief

Die van mij wil zelfs mee naar zwangerschapszwemmen hihi..vind ie leuk..maar ga toch maar alleen..denk niet dat daar nog meer mannen zullen zijn..

Hier wordt het schoonmaken ook wel zwaarder hoor miekie..ik verdeel alles nu over de hele week en in het weekend helpt mn ventje gelukkig mee..

Wat voor hemeltje hebben jullie trouwens voor het ledikantje? Je hebt tegenwoordig ook van die doorzichtige..maar nu was ik van de week bij een babyzaak en daar vertelde ze mij dat dat hemeltje dat doorzichtig is eigenlijk helemaal geen functie heeft omdat er nog genoeg licht doorheen komt..en een hemeltje wat niet doorschijnt veel beter is omdat dat een stuk rustiger is voor de kleine..
    Ben wel benieuwd wat jullie hebben en of jullie uberhaupt een hemeltje hebben..
    Overigens vind ik die doorschijnende nou niet echt mooi..

7. Niet meer actief

haha nou gelukkig ben ik dan niet de enige met zo'n kleine die nu al op zn vader lijkt :)

Spannend joh nog twee uurtjes..Suc6 strakkies en ff laten weten hoe het gegaan is he ;)

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik heb een hele mooie aquablauwe doorschijnende klamboe.....tegen het licht heb ik gewoon gordijntjes voor het raam ;) en trouwens sommige hebben helemaal geen hemeltje dus ach zou zeggen lekker nemen wat je mooi vindt
    bij de prenatal verkopen ze ook de gewone doorzichtige klamboes dus zal wel goed zijn

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    veel plezier strakkies keejbie

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik wil ook de aqau blauwe klamboe hihihi

Maar kwacht nog ff op het nieuws van vrijdag ;0

Dank jullie wel!

Alles zou wel in orde zijn hoop ik hihi maar laat het jullie zeker ff weten ;)

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hebben de Juni mama's nog tips voor de geboortekaartjes?!?!

Ik heb gisteren wel wat boeken opgehaald bij de drukker.. Maarja vind het allemaal zeer prijzig. Wij zitten samen met ons hele familie en al onze vrienden toch zeker aan zo'n 100 tot 150 kaartjes. En wil dus ook zeker geen 1.00 euro per kaartje neerleggen.

Maar ken ook niets vinden wat echt bij ons past. Iemand nog tips?!

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  13. Niet meer actief

Suusje het was juist bij prenatal die het mij vertelde :( Snap wel dat je gordijntjes heb tegen het licht..maar volgens die vrouw dient een hemeltje ook voor een stukje rust van de kleine..
    Maar ik neem ook absoluut wat ik zelf mooi vind hoor..kan alleen niet kiezen :p

Wij hebben leuke geboortekaartjes gezien bij multy copy..ze hebben op internet een site met allemaal geboortekaartjes..als je een leuke ziet kun je een proefexemplaar aanvragen..binnen drie dagen lag hij in de bus..Wij hebben een mooie gevonden..nu zijn we nog bezig met gedichtje voor erop..zodra wij dat weten gaan we naar een vestiging van hun hier in de stad..
    oja de prijzen staan erbij ;)

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    tjah gek allemaal he...alle adviezen om je heen hihi...mijn dochtertje had overigens helemaal geen hemeltje en ze sliep heerlijk en als je de rest van je kamer rustig houdt dan moet dat voldoende zijn vind ik.....en nu ga ik er een eind aan breien en beginnen met koken....tot later...

15. Niet meer actief

ja idd al die adviezen haha..pff gek wordt je ervan af en toe..daarom was/ ben ik wel benieuwd naar wat jullie hebben..

Ik moet eigenlijk ook beginnen met eten maken..weet alleen nog ff niet wat..mn mannetje heeft cursus dus komt pas rond 21.30 thuis :(
    Denk dat ik maar ommeletje maak..

Eetse

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Sonnie weet je ook die site van multi copy

Wij hebben deze ook hier zitten maar kon maar niet achter de site komen!

17. Niet meer actief

hmm kan hem ff niet vinden..ga de brief er wel even bij pakken die bij het geboortekaartje zat..je hoort van me ;)

18. Niet meer actief

19. Niet meer actief

ik heb trouwens vanmiddag ook nog ff gebeld met mijn verzekering. En ik ben ook verzekerd voor een poliklinische bevalling ZONDER medische reden. Dus als ik toch nog besluit om naar het ziekenhuis te gaan dan kan dat voor mij zonder enige problemen.

Wij hebben wel een hemeltje maar van dun stof maar wel een creme kleurtje met witte zonnetjes, maantjes en sterretjes er op. Dus heel erg rustig.

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Zo hier ben ik ook weer ff ;)

Heb het nogal druk..Ook op mn werk, dus niet veel tijd om langs te komen hier hihi.

Maar beeb schopt weer regelmatig, dus ga er vanuit dat alles ok is. En morgen de echo, dus dan kunnen we hem/haar weer zien :D

Ben wel ineens weer ongelooflijk moe :( Maar hopelijk is dat ook ff een dipje. Voor de rest voel ik me wel helemaal goed.

Ik ga vrijdag of zaterdag van die boeken halen voor geboortekaartjes, ben heel benieuwd of er wat leuks tussen zit :).

Kga ook ff op de site van mulicopy kijken ;)

Deel Deze Pagina