Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

oh dan ben ik dus niet de eninge. :(

Voel me de laatste paar dagen ook weer ontzettend moe. Eigenlijk wil ik er niet aan toe geven maar aan de andere kant heb ik zoiets van nu kan het nog. :oops:

Over 16 weken of eerder of later gaat me dat niet meer lukken. ;)

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wij hebben een gele klamboe waar allemaal knuffel eendjes op genaaid zijn. Ziet er heel leuk uit. Morgen ga ik schuren en kan ik hopelijk ook nog beginnen met verven van een kastje (als het niet regent want om zo min mogelijk in de verfdampen te zitten doe ik het wel buiten.)

Tja geboortekaartjes, ik heb een beetje hetzelfde als jou Keejbie. Om nou 1 euro voor een kaartje te betalen en dat dan 200 keer....nee bedankt.
    Misschien als ik mijn vader lief aankijk.. die heeft al eens eerder geboortekaartjes gemaakt in zijn zaak.

3. Niet meer actief

Morguhh meiden..

Heb eigenlijk niet veel te melden..alles gaat hier goed..vandaag al weer 22 weken :) Zal van de week weer is een foto maken van mn buik..die begint toch aardig te groeien nu..
    Ik wil nu ook is beginnen aan de babykamer..misschien het weekend, ff ventje lief aankijken hihi :p

Miranda, vandaag de echo..spannend weer..Heel veel plezier ;)

Ga ff lekker wandelen met de honden..is nu nog lekker rustig :D

fijne dag allemaal..

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zo hier ben ik dan ook weer!:p

Kan savonds nooit online aangezien ik een internet verslaafde moeder heb. En als ik vraag of ik even zou mogen tjekken hebben we feest hiero dus vandaar dat ik het gisteren niet kon laten weten hoe het was bij de vk dus dat doe ik dan maar nu!

Me bloeddruk blijft nog steeds goed zegt ze ook al snap ik er niets van hehe heb wel me diploma gekregen voor gezondheidskunde enzo maarja dat is allemaal vervaagd.

Ik ben nu intotaal 5 kilo aangekomen waarvan ik vind dat ik het supernetjes doe tot nu toe hihi :p

We hebben het hartje weer gehoord en ze had hem alweer meteen te pakken. Ook had ze onze kleine tussen der handen zitten en zei ze hier ligt ie. Ik zo ja voel het ook daar ja (Had het idee ff dat ze de kleine aan het pletten was poehh!) heheh

En vanaf de volgende keer mag ik elke keer als ik kom me potje met me urine meenemen tot aan de bevalling en word ik telkens geprikt op ijzer. Fijn ;)

en over zo'n 6 weken krijg ik dan me langverwachte spuit voor me bloedgroep. Wat was ik blij dat dat gisteren nog niet hoefde zeg!!!!

Dus het gaat allemaal super ;)

Miranda ben zeer zenuwachtig over je echo hihi. En dat dubbel op. Morgen heb ik de mijne hihi! Weet alleen niet hoelaat je erheen moest?!

En Sonnie bedankt voor de site ;)

Chrisje dat is zeker lastig he met zoveel mensen gaat het je gewoon handen vol geld kosten en ik vind dat het leuk moet blijven anders knip en plak ik me kaartjes zelf wel in elkaar :p

5. Niet meer actief

Keejbie..top dat alles in orde is met jou en de kleine ;)

Morgen je pretecho :) :)

Bij ons wegen ze je niet..dus heb echt geen idee hoeveel ik ben aangekomen :(

Waarom krijg jij zo'n spuit ivm bloedgroep? gebeurd dat bij iedereen :( ?

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja ben ik ook blij om heur hihi

Maar wist het eigenlijk al wel omdat de kleine zo actief is wist ik wel beetje dat alles keej was.

Wat vreemd dat ze je niet wegen?! Je moet toch wel weten hoeveel je aankomt. Zodat je ook weer weet wat er weer af moet hihi.

Nou ik heb Rhesus blabla (iets) Kortom dit betekend dat ik bloedgroep O negatief heb. En als mijn kindje bloedgroep positief heeft kan mijn lichaam anti-stoffen aanmaken aangezien hij positief niet herkent in mijn lichaam.

Dus ik krijg een prik en die moet ervoor zorgen dat mijn lichaam geen anti-stoffen aanmaakt tegen me kindje. En die prik krijg ik gewoon eenmalig en dan kan er als goed is ook niets gebeuren met me als we nog een kindje nemen ;)

7. Niet meer actief

ow oke vandaar die prik..

Bij ons wegen ze niet en ze geven als reden aan dat het geen toegevoegde waarde heeft..de een komt gewoon meer aan dan de ander en het zegt verder niks over het kindje..dat houden ze in de gaten door het voelen aan de buik..dan weten ze ook of kindje voldoende groeit..
    Heb dus ook geen idee hoeveel ik ben aangekomen..Tot nu toe ben ik alleen aangekomen bij mn buik..dus dat scheelt die is na de bevalling toch stukkie kleiner haha hoeft er ook niet zoveel meer af.. :p

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja okeej ;)

Maarja als alles maar keej gaat met de kleine ;)

Ik heb zowiezo zelf bijgehouden hoeveel ik aangekomen ben enz. Aangezien dat voor mij een belangrijke issue is :p

Het is trouwens erg rustig vandaag bij de Juni mama's :p

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik moet vanmiddag om half 6 voor de echo, dus nog ff wachten ;)

Hier mag je zelf weten of je weegt of niet. Maar ik wil het wel een beetje in de gaten houden, omdat ik 25 kilo was afgevallen voor ik zwanger raakte en ik wil die niet gelijk weer allemaal aankomen nu.

Ik lig tegenwoordig echt al vroeg op bed en normaal begon ik rond half 8 / 8 uur op m'n werk, maar de laatste tijd is het meer tegen 9 uur haha. (wij mogen tussen 7 en 9 beginnen, dus dat is wel fijn)

Wij hebben trouwens ook een lichte klamboe, beige kleur met Snoopy erop :)

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Met Snoopy erop daar zou Moushy wel helemaal weg van zijn miranda!! Hehe

Owwww wat spannend!! Om half 6, ik heb hem morgen pas tegen kwart over 8 savonds dus morgen gaat ook lang duren!

Met wie ga je miranda? Alleen met je mannetje?

11. MirandaT

Ja alleen met m'n mannetje :D en nu maar duimen dat beeb wel goed ligt voor een mooie pretecho :)

Oeh jij moet morgen dan ook nog heel de dag wachten, de dag zal dan lang duren voor je morgen ;)

Ik vind dat de tijd wel snel gaat nu :confused:, morgen alweer 22 weken zwanger. En het is alweer bijna maart. Kan niet wachten tot juni hihi. Vooral als ik de leuke kleertjes weer in de kast zie hangen haha.
    Maar ik mag niet meer teveel kopen van mezelf :oops:
    Straks heb ik zoveel, dat hij/zij het niet eens meer aankan haha.

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha dat is wel leuk ja samen met je mannetje!

Hoop ook voor je dat je kleine er goed voor ligt anders moet je als nog terug komen ;)

Idd ik ben het helemaal met je eens over de tijd. Ik ben zaterdag alweer 25 weken. En lig dan nog steeds op kop hehehe!

Voor je het weet is de kleine er al! Ik zeg altijd ff dat ik ga "kijken" maar heb dan ook alweer de leukste dingetjes in me tas zitten die ik dan weer heb gezien en heb gekocht haha.

En dan heb je idd zoveel kleertjes dat hij/zij het straks niet eens meer aankan!

Voor als ik je niet meer spreek van te voren heel veel plezier vanmiddag!!En laat ons zeker ff weten hoe het is gegaan ;) En ben zeker benieuwd naar je foto's ;)

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Spannend weer die echo's. :D
    Bij mijn vk wegen ze ook niet. Ik heb niet gevraagd waarom niet, maar dat maakt me ook weinig uit. Ik heb zelf ook een weegschaal.

14. MirandaT

Dank je wel Keejbie!
    Ik ga er van genieten!

Jij ook alvast veel plezier voor morgen ;)
    Hopelijk krijg ik een paar mooie fotootjes mee, die zal ik vanavond laten zien hier :D

15. Niet meer actief

Miranda..veel plezier strakkies ;)

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Keej dan Miranda!

ben zeer benieuwd hoe groot de kleine nu van jou is ;) Hoe dat eruit ziet op de echo..

ken ik het een beetje vergelijken met de mijne hihi

Ik was ff lekker druk bezig om de laatste dingen die ik nog moest uitzoeken uit de kast op de babykamer op te ruimen. EINDELIJK staan er nu echt nog alleen maar dingen die uit elkaar moeten gehaald worden zodat alles van de baby erin kan na het verven dan!

Ik dacht nou dan ga ik maar meteen verder om mijn eigen kast op te ruimen. Tjonge jonge wat een gedoe zeg kheb zoveel kleren die ik nu niet meer aan kan :(

Dat me kast gewoon van ellende uit elkaar valt. Heb nu tot 2 keer toe me hangrek weer goed gehangen maar telkens valt ie (met al me kleren eraan) na beneden dus maar ff wachten tot me Klussertje thuis is hihi Word er werkelijk niet goed van!

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hallo dames..
    wat schrijven jullie veel!!!!
    ben vandaag eerder weggegaan van mijn werk, ziekkies!!! keelpijn... weet iemand of je gewoon hoestdrank mag gebruiken?? Heb op het moment alleen kinderhoestsiroop liggen en ja daar staat niets op over gebruik tijdens zwangerschap..hihi
    moet zeggen dat ik de beeb al een paar dagen heel weinig voel, raar is dat hoor, normaal voel ik hem/haar altijd heel goed!
    heb een maandag ook een pretecho en daarna weer een bezoekje aan de verloskundige...spannend, hebben er heel veel zin in!!
    Iemand van jullie al die heersende griep te pakken??

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja hier begint het te komen geloof ik eliesja. Ook keelpijn en een beetje hangerig enzo. Ik hoop dat het niet te erg word, ook voor jou.

19. Niet meer actief

Ik heb het vorige week gehad. Keelpijn hoofdpijn en ontzettend veel hoesten tot dat ik bijna stond te spugen.Ben toen gelijk naar de huisarts gegaan. Heb toen een kuurtje gekregen en binnen 3 dagen was het weg. Ben nu alleen nog een beetje snotterig maar verder is alles weer goed.

Vroeg op bed een warme douche en een warm glas melk. En dan nog een beetje dampo op je borst smeren. Dan voel je je morgen misschien al wel weer wat beter. ;)

20. MirandaT

Allereerst beterschap voor de zieken..
    Ik heb gelukkig nog nergens last van...

Ik heb dus vanavond de echo gehad en het was super!
    Hij/zij was lekker beweeglijk hihi en ik heb hier nog 2 fotootjes :D

Hier is hij/zij lekker lenig aan het doen. 8) Beentjes in de lucht hihi.

Lief he :)
    En het is nog steeds hetzelfde geslacht als vorige keer :D

Deel Deze Pagina