Wat mooi!!!!!!!!!! Miranda!! Echt super!!! En tis al zo groot he Ben zo zenuwachtig voor vanaaf wat mij te wachten staat hihi! Dus dit keer lag de kleine er goed voor
Ja hihi dit keer wel Ik had hem/haar lief toegesproken en dat heeft blijkbaar geholpen hihi. We hebben het ook op DVD laten zetten en je ziet dat beeb een keer zit te geeuwen, echt zo lieff. En ook dat beeb op het hoofdje krabte met zijn/haar handje. Ik wil nog een keer Geniet er van Keejbie! De tijd gaat echt supersnel voorbij hihi. En het is zo mooi om te zien. Heb je een 2d echo? Of 3d / 4d?
Ik ga voor een 2d en wat heb jij hier?! Wat leuk dat je dat allemaal kan zien!!! Bedankt voor de tip zal de mijne ook is ff lievug toespreken hehehe
Dat ziet er mooi uit miranda..gaaf hoor..ik wil ook hehe.. Leuk dat hij/zij er nu goed voor lag..maar je wil ons dus niet vertellen wat het wordt?? Keejbie..heel veel plezier vanavond..
Haha sonnie Miranda weet het heel goed geheim te houden En toch heb ik het idee dat ik weet wat het word Zal zeker veel plezier hebben vanavond. Heb zelfs vanacht gedroomd over dat ik bevallen was en wat eruit kwam enz. Maar ik kwam er pas achter toen ik de luier ging verschonen. Heeeel vreemd! Maar ZO druk ben ik er dus mee bezig hehehe
Hehe dat maakt niet uit hoor Silvie Ook al hoor je niet bij de Juni mama's wij gaan je straks ook in de gaten houden als het zover is hihi
Heerlijk ... zo bijzonder om die kleine in 2D/3D te zien. Wil je het geslacht weten, of weet je het al?
Ik weet het nog niet.. Heb wel hele sterke voorgevoelens van wat het word.. Dus wil zeker weten of me voorgevoelens kloppen
he keejbie, Veel plezier vanavond met jullie pret echo. Geniet er maar lekker van want voor dat je het weet is het voorbij. Ik denk dat je een meid krijgt... hahaha
Ja dat zeker Begrijp me niet verkeerd vind een meisje natuurlijk ook leuk Maarja heb zelf het voorgevoel van iets anders dus ben benieuwd of me instinct al het juiste zegt En of de chinese kalender gelijk heeft natuurlijk!
Ik had een 2d echo En thanks Silvie! Ben echt heel benieuwd Keejbie. Ik wil het wel zeggen wat het bij ons is, maar dan niet hier op de site haha. Want iedereen kan hier meelezen, ingelogd of niet. En als er nu bekenden van me hier stiekum meelezen, weten ze ook gelijk wat het is. En daarom zeg ik het hier niet Dus degene die het willen weten mogen me wel ff een pbtje sturen haha.
Ik heb gisteren weer een echo gehad. Was echt super!! Alles zag er helemaal keurig uit zei ze dus da's toch wel heeeel fijn om te horen!!!! We weten niet wat het is. Ze vroeg of we het wilden weten en toen zeiden wij nee. Dus ik vroeg aan haar "heb jij het al gezien??" En toen zei ze met een big smile "jaaaa, ik heb het gezien ja!" Dus toen was het wel even heeeeel moeilijk, maar we weten het dus niet. Ik ga dan zelf interpreteren en denk nu dus dat het een jongen is omdat het zo druk aan het bewegen was (en zeker bij de omgeving van de beentjes) en een meisje dan dus volgens mij nog moelijker te zien was geweest en ze was heel duidelijk. Ze had het écht gezien....haha
dat valt wel mee. Ik krijg een meisje en die beweegt ook heel erg veel. En bij ons kon je het echt heel goed zien. We zagen echt twee lipjes zitten. Bij ons was het echt overduidelijk. Maar wij wouden het wel weten.
Okee, daar gaat mijn interpretatie dan, haha Het maakt me ook echt helemaal niets uit, vind het speculeren wel grappig