Hehe dankje suuuuuss!!!! En ik heb geluk mams is het hele weekend weg dus ken vanaaf wel ff op het forum komen om mijn verhaaltje ff te vertellen hihihi
hallo allemaal, heb net even al die pagina's van gister bijgelezen. Leuk dat de echo zo mooi was en vanavond de volgende, houd ons op de hoogte... Heb gister zelf ook een echo gehad, alleen ongepland, heb een auto-ongeluk gehad op de snelweg. Voor de zekerheid toch even naar het ziekenhuis en alles was goed, hartje en de echo. Had alleen een hele harde buik en eerst wilden ze me daar 24 uur houden, maar gelukkig mocht ik toch naar huis als ik maar rustig aan doe , lig dus nu in bed, want ze waren bang dat de weeen op gang konden komen, als er iets is moet ik meteen komen. krijg vanmiddag de uitslag van de bloedtest, echt heel ellendig allemaal en natuurlijk heel erg geschrokken........
heb net op de verkeerde link in mijn mailbox geklikt en krijg dus niet meer door als er een reactie is bij de junimamma's, dus vandaar deze mail om weer terug in de lijst te komen
PPa heel veel sterkte hou je vooral rustig, laat je maar verwennen door je mannetje. He Tinus jij krijgt dus ook een meisje, gelukkig nog een meisje tussen al die juni knullen. Bij ons waren de lipjes idd ook erg goed te zien. Veel liefs Vera
Hmmm Jeetje ppa! Maar gelukkig was alles okeej op de echo! Doe vooral rustig aan! En hou ons op de hoogte. Ben benieuwd naar je bloedtest of die okeej was. Pas goed op jezelf!!! En Tinus en Veertje nu hebben we dus 2 juni mama's van een meisje Ben benieuwd wat er het meest gaat geboren worden in Juni. Tis wel een nek aan nek race tot nu geloof ik wat jongens en meisjes betreft
Oh jee ppa dat is wel schrikken dan zeg. Keejbie veel plezier met je echo vanavond, ik wil weten wat het is hoor
Dankjewel Chrisjeee!! Oja, Eerst zou mijn zus meegaan en me mannetje zijn moeder. Ze heeft net een nieuwe baan en kan dus niet zomaar meteen eissen dat ze vrij is. Helaas lukte het dus ook niet om vrij te krijgen wat we HEEEL jammer vinden en zij ook. Ze moest vanochtend huilen aan de telefoon super erg vond ik het. Maarja inplaatst van me mannetje zijn moeder gaat ook zijn zus mee. Dus wij gaan vanaaf met 2 aankomenden tante's lijkt me wel grappig !!
jeetje ppa dat is schrikken gelukkig dat alles goed is met de kleine.. Hey daan volgens mij zijn wij tegelijk uitgerekend he Nou miranda..heb ff de chin. kalender gecheckt hihi..dus als hij ook klopt bij jou... Ben ook wel benieuwd hoeveel jongens en meisjes er geboren gaan worden in juni Is er niet ergens een lijstje van degene die al weten wat het wordt? ben nog niet zo heel erg bekend hier..had al ff gekeken maar kon zo snel niks vinden
ppa, rustig aan hoor meis! Pas goed op jezelf hoor! Sonnie, ja, wij zijn exact evenver! Wat leuk! Weet jij al wat het wordt of ook niet??
Nou van Tinus is het duidelijk die krijg een meisje Veertje krijg ook een meisje. Ppa een jongetje en Chrisje ook. Tot zover is het geloof ik bekend dus dat betekend dat het op dit moment gelijk opgaat
Haha keejbie..is idd wel duidelijk dan wie wat gaat krijgen.. Daan..ik weet wel wat het wordt..een jongetje ik ben daar veel te nieuwgierig voor..ik moest het gewoon weten en gelukkig dacht mn ventje er net zo over..famlie en vrienden weten het ook al.. Het enige wat als verassing bij ons overblijft is de naam
Inderdaad! 't is dat ik het nog niet weet, anders zou het óf weer gelijk kunnen komen, óf de jongetjes lopen echt vooruit!
Ik heb het gisteren nog 1 keer gekeken, maar ik zie het niet....Ga het nog een paar keer proberen hoor, maar het blijft natuurlijk een beetje gokken. Weet het niet zeker dan. Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig, maar wil het niet bevestigd hebben, snap je een beetje wat ik bedoel??
Ja idd je wilt het eigenlijk niet weten Maar zit stiekempjes toch te gluren of je het kunt zien hehehe Grappig hoor!
Hmm ben benieuwd of je er toch nog is achter gaat komen vóór de bevalling Ik mag vanavond lekker gluren hehehe! Dus over niet al te lange tijd heb ik al zekerheid over wat het is Lekkah Puhuuuu