Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Leuk KeejBie, duidelijke foto's. :D

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd!

Vind het helemaal super.

We hebben trouwens ook een bijzonder thematje voor onze babykamer hihi

Had ik hier ook nog niet verteld :p

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hey mooie foto's KeejBie!!
    Echt mooi duidelijk!
    Lekker van genieten nu je weet dat alles weer goed is!!!

Gelukkig ppa gaat t goed, wel raar ja dat t weer net rond deze tijd is gebeurt.

Prettig weekend allemaal!!

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ah supermooie foto's Keejbie!!

En dat voetje, is lieffff hihi!

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe tis dat ik de dvd niet ken laten zien anders had ik jullie allemaal mee laten genieten van de bewegende beelden :p:p

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik zal wel al nesteldrang hebben. Ben nu al de kleertjes aan het wassen. :S

7. MirandaT

@ Chrisje, dan zijn ze iig op tijd schoon :D haha.

@ Keejbie, vertel je ons dan niet wat voor thema :p? Of verraad je dan het geslacht hihi?

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe onze thema word Spongebob ;)

Heel gek misschien haha maarja ik heb zoveel spulletjes ervan en ik zelf vind spongebob wel grappig! Dus we zijn al helemaal ermee bezig ik had zelfs al in het begin van me mannetje een spongebob nachtlampje gekregen dus houden we dat maar aan he ;)

Weet in iedergeval dat veel mensjes dit niet hebben!

Ben ook weer aan het twijfelen over de naam die het gaat worden. We hadden onze namen vast staan maar hoor hem de laatste tijd alleen maar in me omgeving zelfs me vriendins kindje heet ook zo.

Dus ja we gaan toch maar iets anders bedenken!

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Spongebob is leuk!!!
    KeejBie dat hadden wij hier dus ook. Jongens en meisjesnaam stonden vast, nu weten we dus dat het een jongetje is maar die naam hoor ik nu ook overal. Dus zijn we op zoek naar wat anders. Maar nog geen idee wat.

10. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Weet iemand trouwens welke verzorgings producten je moet hebben voor de baby? Ik heb Sudocrem, en van Zwitsal heb ik baby olie, baby creme en talkpoeder. Moet er nog wat bij?

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    badolie voor in het badje...of badcreme
    eigenlijk als je even in de winkel kijkt bij de zwitsalspullen, dan heb je een idee van wat er allemaal is en kun je gewoon zelf kiezen wat je handig vindt.....ik had trouwens geen badolie bedenk ik me net, maar we hadden badmelk van zwitsal.... en verder natuurlijk nagelsschaartje en badthermometer....en ik had haarolie van zwitsal wat ook goed was tegen evt achtergebleven zeeprestjes op het hoofdje.... en wat ook heel handig is voor als het neusje mega verstopt raakt een snottebelzuigertje....is een soort rubber balletje met een tuutje eraan..balletje inknijpen en dan stop je het tuutje in het neusgaatje (of in ieder geval er tegenaan) en dan langzaam weer lucht in het balletje laten komen en dan zuigt ie heel zachtjes een hoop snottigheid eruit hihi....vond ze overigens helemaal niet vervelend ofzo, dus doet niet zeer....handig tegen krampjes is cinababy(moet je een beetje van op een speentje doen) Is homeopatisch... nou en verder kun je voor vieze oortjes baby-oorstaafjes kopen...zit een verdikking op zodat je nooit te diep in het oortje kan gaan zitten....dat is ongeveer wat ik in huis had

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh ja voor bij verkoudheid LUUF....is ook handig om in huis te hebben, want je zal het maar plotseling nodig hebben....is hetzelfde als vicks , maar dan wat milder voor de kleintjes

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja rot he Chrisje.. Dus ja we zijn ook iets aan het bedenken hihi

Me mannetje is nu ff de kast in de babykamer uit elkaar aan het draaien en dan is me babykamer zodadelijk leeg ;) hihi

14. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    leuk he al die activiteiten.
    we zijn nu uit het babykamertje. Vorige week zijn we in Gouda bij Babypark geweest, maar nu had ik deze week bedacht dat het misschien niet voldoende was om echt te kunnen vergelijken, dus zijn we naar kidsfactory en nog ergens in aalsmeer geweest, maar de eerste blijft het leukste dus dat is dan ook weer opgelost.

lekker al die zwitsal, vind het zo lekker ruiken.....

volgende week gaan we in het weekend weg met mijn schoonouders en gaan mijn ouders beginnen met schilderen, dan het weekend daarna verder met schilderen en behangen en dan is het op de meubeld na klaar...daar zit trouwens best veel levertijd op, vinden jullie niet?

welke kinderwagen hebben jullie? en waarom deze?

15. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Bedankt Suusje :D

Ik heb een kinderwagen van kennisen overgekocht voor 50 euro maar geen idee welk merk dat is eigenlijk.

16. MirandaT

Ja ons kamertje duurt ook zo lang.
    Wij hadden hem eind december besteld en het duurde 12 weken. Inmiddels zijn er al 10 weken voorbij :D

En de kinderwagen hebben we er ook toen gelijk bij besteld, een quinny speed SX in de kleur Blue Lagoon.

Die Zwitsal dingetjes moet ik ook allemaal nog kopen. Gister een kruikje gekocht en hoeslakentjes voor het ledikantje.

En Keejbie, leuk joh Spongebob! Hihih vind die ook altijd zo grappig. Wij hebben wat Snoopy dingetjes :). Alleen moeten we ook nog een leuke lamp, maar kan niets leuks vinden..

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd zeker leuk!

Ik heb geluk gehad met al die zwitsal spulletjes. Heb een heel groot pakket gehad van me zus met alles van zwitsal erin dus heb dat al klaar hihihi

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    vergeet niet de zegels ervan af te halen! :p

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd heb er ook btw zo'n boekje bij wat voor leuke dingen ze allemaal hebben tegen inlevering van die zegels ;)

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heb je er veel nodig voordat je iets kunt halen van je gespaarde zegeltjes? en wat kun je eigenlijk halen?

Deel Deze Pagina