Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    the nanny is op tv..vreselijk als je ziet hoe t er in dat huishouden aan toe gaat....om te gillen grrrrr

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    ja voor sommige dingen heb je er best veel voor nodig. Maar je kunt allemaal geweldige kleertjes enzo ervoor krijgen weet ook niet precies meer wat.

Ja :( die nanny is op de tv ja. Maarja helaas kan ik er maar weer een heel klein stukje van zien en dat was het voorstukje aangezien me mannetje weer is voor de tv achtelijk filmpies zit te kijken :S

Dus ja dan ga ik maar ff op de pc zitten me tijd te voldoen :(

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ze slaan elkaar....slaan gaten in de deuren binnenshuis met een paraplu, slopen hun tuinhuisje en weet ik veel wat allemaal...met een steen een gat in een autoruit gooien.. vreselijk....wat een geluk heb ik dan zeg haha, maar moet zeggen dat we wel van begin af aan erg consequent zijn geweest en op 1 lijn samen....ik zag ook trouwens dat die moeder de kids strafte met een houten lepel op de kont of een slipper....nou hier bij ons worden dus echt never Nooit niet tikken uitgedeeld...

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb het gemist.

Ik geloof wel dat je bij alle dingen die je kunt sparen met de zegels bij moet betalen he?

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jups je moet wel bijbetalen

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    is vaak zo inderdaad...ik spaar meestal niet mee, omdat ik vaak verschillende dingen uitprobeer en dan toch niet genoeg zegels bij elkaar krijg...wat wel handig is, is om eerst te kijken of er wel iets tussen zit waar je voor wilt sparen haha.....heb ik ook altijd op de kermis....dan doe je mee met iets waar je punten voor moet sparen en dan heb je punten en dan zie je niks leuks om te kiezen....over kermis gesproken--> lijkt me wel weer eens leuk, maar moet wel even wat lekkerder weer worden

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    iedereen weg????

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Jaaa kermis, daar heb ik ook zin in.

We zijn weer bezig met de babykamer, hij is nu bijna helemaal leeg. Eindelijk :S.

En we weten de naam!!

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ben er heel ff ;)

Ik heb de nanny ook gezien gister :confused:
    Jaa dat ene ventje had gewoon een steen door de raam van een auto gegooid. En hij was 3 jaar ofzo.

Hopelijk gaat het er nu beter aan toe in dat gezin..

Ik moet trouwens donderdag weer voor controle naar de verloskundige. :)

10. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Da's leuk Miranda, ik moet ook weer donderdag. :D

11. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Onze babykamer is nu officieel KLAAR!

JIPPIE......... :)

We hebben inderdaad ook alles van Zwitsal wat er maar te krijgen valt , de babykamer ruikt er heerlijk door.
    Alle kleertjes liggen gewassen en gestreken in de kast , dus......... ze kan komen (nou ja bij wijze van) ;)

Veel liefs Vera

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey je hebt een naam...wat goed zeg! Wij nog niet grrrr

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ruikt idd altijd zo lekker he vera? is ook als je je babietje hebt...dan ga je de hele tijd aan hem of haar zitten snuffelen...hmmmmm

14. MirandaT

He leuk Veertje!
    Heb je ook foto's??

En Chrisje super dat je een naam hebt!

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd supers!!

Wij zijn nog steeds aan het bedenken en te twijfelen!

Maarja misschien dat we het toch op het oude naampie houden hehe kword gek omdat ik niet weet wat ik moet doen.

Maarja we zien het wel ;)

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Maarrrrrr vanochtend is wel me bedje gebracht hihi.

Dus kan vanaf vanavond weer officieel in een bedje slapen!!

Heerrrrrlijk!

17. Niet meer actief

Wat goed Keejbie dat je bed er is ;)

Wat leuk Vera dat je de kamer al klaar hebt..ennuhh we zijn wel nieuwgierig he dussuhh Foto'sss :) :)

Het enige wat af is in onze babykamer zijn de kozijnen..die zijn paar weken geleden geschilderd..nu de rest nog :( we hebben gewoon geen tijd..maar ja als we half april maar klaar zijn..dan worden als het goed is de meubeltjes geleverd.. :)

Ik mag vrijdag weer naar de verloskundige :p

De kleine trapt hier lekker..zo grappig..gisteren gisteren we naar carnavalsoptocht in Brabant( mn ouders wonen daar) en er was echt keiharde muziek..nou daar reageert die kleine dus op..zo grappig..hoe harder de muziek hoe harder hij ging trappen :) ..

Misschien dat het hier al een keer aan de orde is geweest hoor..maar ik vraag het lekker toch :p Wie van jullie blijft er werken en wie stopt er mee als de kleine er is? en als je gaat werken blijf je dan fulltime werken of ga je wel minder werken?

Ik zelf ga 2 dagen in de week werken en dan gaat de kleine twee dagen naar de kinderopvang..Lijkt me wel heel moeilijk in het begin..maar ik zie mezelf niet 7 dagen per week thuis zitten..heb ook een vast contract en vind dat ook zonde om op te geven..maar wil absoluut niet meer als twee dagen werken..anders mis ik veel te veel van de kleine..Wel hebben mn ventje en ik afgesproken dat als het toch niet te combineren is dat ik stop met werken..
    Ben benieuwd wat jullie gaan doen ;)

18. Niet meer actief

owja en wij hebben inmiddels een naam gevonden :)

Maaar vertel hem toch echt niet hihi..

19. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Fijn KeejBie dat je lekker in je bedje kan slapen vannacht.

20. MirandaT

Fijn dat je bed er is Keejbie!!

Ik werk nu fulltime en ga na m'n zwangerschapsverlof 3 dagen werken en dan passen m'n moeder en schoonmoeder op. ;)

Deel Deze Pagina