Hehe idd!! Als onze vriend zo op tijd is (die zou hier om 8 uur zijn maar is meestal te laat) dan gaan we nog ff naar de praxis kwasten halen enzo. Dus dan kunnen we weer verder schilderen hihi. Ik ga naar de bevalling aan het werk of terug naar school ik weet nog niet hoe en wat maar dat word allemaal voor me uitgezocht Wil zowiezo niet me kleine fulltime in de chreche stoppen dussss ff afwachten wat mijn opties zijn Idd Mannetje kwam net thuis en zag het bedje en we zijn alle twee blij dat we weer lekker in een bedje kunnen slapen hihihi
Mijn proefmodel van het geboorte kaartje was gekomen, op de site leek ie heel leuk maar nu ik het in het echt zie vind ik er niks aan. Nou ja we hebben nog wel even de tijd. Morgen weet ik wanneer we naar de negen maanden beurs gaan. Ik denk dat ik daar maar eens iets leuks ga zoeken om aan te trekken als ik 2 mei ga trouwen. Omdat het alleen voor de wet is wil ik geen witte jurk ofzo. Ik zat te denken aan een broekpak. KeejBie ga je nu dan thuis bevallen? Of weet je het nog niet?
Ow minders Chrisje jammer dan he van zo'n proefkaartje.. Ik heb me eigen geboortekaartje maar gemaakt.. Ben alleen nog ff druk met de tekst.. Heb me voorkantje al klaar. En print dan alles uit en ga ermee naar de drukker.. En vraag dan hoeveel het me gaat kosten Ik weet nog niet wat ik ga doen.. Weet ook niet hoe ik nu een keuze moet maken als alle twee de dingen kunnen. Eerst dacht ik alleen thuis te kunnen bevallen dus dan is er geen keuze.. Dan zal ik wel thuis MOETEN bevallen. Maarja nu heb ik keus. En wat is dan de juiste keus?! Ik denk toch dat het thuis word. Moet het zowiezo doorgeven aan de vk met me 30ste week dus heb nog ff om na te denken maarja zie het maar zo. Als het thuis niet goed gaat ken ik altijd nog naar het ziekenhuis en het lijkt me ook niet echt gezellig om in het ziekenhuis de hele dag moeten te blijven wachten tot de weeen eindelijk doorzetten :s Ook al ga je niet officieel met feest en alles erop trouwen chrisje. MIsschien kom je wel een hele leuke jurk tegen op de beurs die niet te duur is Kun je als nog een jurk aantrekken
Als het niet te duur is koop ik wel een simpele jurk misschien ja. Maar ik vind alles duur hahaha. Je kunt idd nog altijd naar het ziekenhuis gaan dan. Een voordeel van thuis bevallen lijkt mij wel dat ze niet zo snel zijn met een knip te zetten enzo en het wat meer zijn beloop laten gaan.
Een vriendin van mij is getrouwd toen ze zeven maanden zwanger was..ze had hele leuke kleren van de H & M..ze zag er hartstikke leuk uit en het kostte niet al te veel..dus missschien ideetje Ik ga op de laatste dag naar de negenmaandenbeurs..via mn werk kon ik kaartjes krijgen voor 7.50 Ga samen met mn ventje en mn ouders.. En de eerste zondag ga ik naar de huishoudbeurs met aantal collega's..
Nou ik weet niet of dat een voordeel is dat ze niet zo gauw met een knip komen aanzetten...ben vorige keer in ziekenhuis bevallen...ook zonder knip, maar wel tot aan 1 cm voor mijn anus uitgescheurd....dus de eerste anderhalve week was naar de wc gaan dan ook geen pretje....maar kon na verdoving gehecht worden ...daar haalden ze in het ziekenhuis iemand ervoor bij....maar goed! weet zelf ook nog niet wat ik deze keer doe hoor.. hey je bed is er cooooool sweet dreams
oh je gaat apart naar hh en 9 mnd....je weet toch wel dat je gewoon door kan lopen he? en dus allebei de beurzen in principe in 1 klap kunt zien, maar denk dat je t expres hebt verdeeld omdat je met je man naar de 9 mnd beurs wil? h&m is sowieso erg leuk vind ik hihi dus hoop dat je slaagt chrisje
Suusje weet dat ik door kan lopen..maar aangezien ik met een aantal collega's ga konden we alleen die eerste zondag en dan is de 9 mnd beurs nog niet..en ik vind het ook leuker als mn vriend mee gaat en om hem nou samen met al die vrouwen over de 9-mnd beurs te laten lopen..nee haha zal ik hem niet aan doen..Gelukkig kunnen we de kaartjes goedkoper krijgen..dus dat scheelt dan..nu zijn we evengoed p.p 15 euro kwijt maar kunnen we wel twee keer ja h & m blijft een leuke winkel..je blijft kopen hihi
leuk, straks zijn we allemaal op dezelfde dag gweest zonder elkaar te herkennen. en hoe slaapt je bed??? wel heel toevallig ga ook donderdag weer naar het ziekenhuis naar ons mannetje kijken....
Nee he... dacht ik DE naam te hebben zit ik toch weer te twijfelen. Nou ja we lopen ervanzelf wel tegenaan.
Haha chrisje zo denk ik er ook over!! En suus wat kl*te dat je zo ver was ingescheurd Auch! Ik ben aanwezig geweest bij me zus der bevallingen en die heeft tot nu toe elke keer nog geen scheurtje gehad. Ze heb alleen nog een schaafwondje gehad dus ja daar had ik ook allemaal niet verder bij nagedacht :s En idd straks zien we elkaar allemaal ppa zonder te weten hoe of wat hihi Als er teminste ook iemand op zaterdag gaat Me bedje sliep heerlijk!! Eindelijk geen last van me rug echt super!! Was even vergeten hoe het is om in een bedje te slapen Ik heb zo me eerste "lessen" bij jonge moeders dus ben benieuwd hoe en wat. En als goed is ga ik daarna ff shoppen Tenzij me geld er nog niet op staat maar anders ga ik zo babyinkopen doen hihihi
Lekker is dat dan hoor, een nieuw bed! En hoe was het bij de jonge moeders?? En hopelijk heb je babyinkopen kunnen doen hihi
Ja het was wel leuk, Heb redelijke informatie gekregen over van alles en volgende week moet ik weer dus ben benieuwd. Nog geen babyinkopen gedaan helaas, maarja misschien vanmiddag Ik wil zowiezo nog ff naar de leenbakker met de tip van suus hehehe
Hello!! Daar was ik ook weer s. Alles goed hier? Met mij wel!! Lekker keejbie een eigen bedje weer, heerlijk! Heb je nu ook wel nodig denk ik. He Sonnie, ik werk normaal 4 dgn per week van 9.00 tot 16.00 uur en ga strax een dag minder werken. Ik neem nl een jaar lang ouderschapsverlof op. Mijn vriend heeft nog tig overuren en kan dan ook een dag extra thuis zijn. En dan hoeft hij/zij alleen de maandag naar mijn ouders voor oppas en verder zijn we zelf thuis. Dus zo lossen wij het op! Ondertussen krijg ik hier schoppen, kleine is weer wakker!! Morgen lekker vrij en volgende week dinsdag weer naar de vk. Lekker Veertje dat alles klaar is! Zelfs alle kleertjes al gewassen en gestreken!! Heb tot nu toe alleen de hydrofiele luiers gewassen, haha. Zal morgen weer ff een wasje doen. Heb je ook foto's vh kamertje?? Groetjes!!
We waren vandaag bij de H&M (joepie, niet te vaak komen da's gevaarlijk haha) en daar hebben we een superleuk spijkertuinbroekje met snoopy erop gekocht en een geruit overhemdje met snoopy. Mijn moeder was er ook bij en die wou het geslacht niet weten maar ze was te nieuwsgierig naar wat we hadden gekocht. Dus ze vist de kleertjes uit de tas en ja toen wist ze het dus. Ze is er helemaal blij mee en ze vind de naam die we hebben gekozen erg mooi. Joepie!!